-
Postów
165 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O SID
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Kolbuszowa
Auto
-
Model
RS4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
ASJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Sprowadzony Szwajcaria, w Pl nie było nic godnego uwagi R-Tronic jest fatalny do 3-go biegu ale auto nie było kupowane pod kontem mocy czy skrzyni biegów więc to mi nie przeszkadza
-
SID zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
AUDI R8 V8 RED Witam Postanowiłem coś ubarwić w dziale R8 gdyż czerni brakowało takowego Auto typowo na weekend w pogodne dni, jedno z wielu aut Audi R8 V8 2008r w kolorze RED Skrzynia biegów R-Tronic Przebieg 52 tyś km Układ hamulcowy ceramik Felgi BC znajome Wam już z innego projektu Układ wydechowy Milltek głośny W planie sporo nowych zmian ale o tym niebawem ... ... do zobaczenia w 2018r !
-
Krzysiek Krzysztof obserwuje zawartość SID
-
Dalej twierdzę że powinno siedzieć tam 2,7TT 3-gio RS4 już Ci Max nie sprzedam bo jak nastanie na dobre era 3 cylindrów w dieslu to go tam wsadzisz :-)
-
jakieś s4 w sedanie polift? 2000r Szary sedan S4 z body RS Lekkimi drzwiami, maska, klapą, bez tapicerki, kubelki, Heble Brembo + Movit 370x35mm, gwint KV3, BBS 19", Silnik AZR +600 ps Waga 1300 kg Bierzesz ?
-
Jeszcze dwóch RS4 i dwie S4 się pozbede jak ktoś szuka ha ha
-
ot kilka ciekawostek dla A4 S4 RS4 B8 , A5 S5 RS5 , Q5 które wylądowały u nas na półkach dla klientów :-)
-
Audi A/S8 380x38mm 356x32mm ten dokładnie zestaw miałem u siebie na półce i trafił po przeróbce do BMW X5 M wejdzie 352x34mm, za granicą sporo tarcze dwuczęściowych pod ten zacisk dla VAG sam jestem na etapie robienia dwuczęściowych 350x34mm pod zaciski 18"
-
adoptował ktoś heble z TT-RS / RS3 do A4 A5 B8 z Was ? pasują z mała kosmetyką (przymierzałem i będzie OK) pojawiło się tego sporo na allegro ostatnio i tanio (zaciski + klocki + tarcze w cenie 1000-2000 zł) zestaw 370x32mm, zacisk brembo 4-tłoki dla aut do 250ps powinien śmiało starczyć tarcze TT-RS a RS3 mają różnice w wysokości 10mm taka podpowiedz bo szkoda aby wykupili i nikt z tego nie skorzystał
-
wyrzuć to coś z spod maski, daj sensowny wydech i zakładaj H&R jak było, dobrze siedziałwtedy
-
hmmm wkładaj V8 jak Ci mówiłem, na tym silniku nie zedrzesz nigdy rdzy z tarcz 360mm oj co się porobiło, toć 2,7 bi w trybie awaryjnym będzie mocniejsze od tego to "bzyka"
-
oj mało takich ulepów które latały +300 km/h i się nie rozleciały, zresztą które tyle latały ? dobrze że będzie miał drugie życie
-
pocieszcie oczy, nowy secik do RS4 sedan Skorupa :-) 400x38mm a tył 370x32mm a tutaj pare fotek z FB Sidmotorsport | Facebook zachęcam do polubienia
-
okazało się iż korek R8 oleju psuje p&p też do Mercedesa Sprintera :-D ale oczywiście trafił też do Skorupy bo inaczej mocy podobno nie byłoby :-P musze powiedzieć że wydech Millteka to pierwsza klasa, w całej długości obrotów pięknie brzmi, http://www.youtube.com/watch?v=jrFo8xGVpw0&feature=youtu.be i drugi S4 K04 RS6 + DP 3" + Milltek v2 ja tel. kamerowałem i kolegę na letnich na mokrym puściłem :-) jak auto się wystroi to będą lepsze filmy - narazie kilka tyg testów na trasie
-
odgrzałeś to coś wrzucę :-) Auto już jezdzi ale warunki pogodowe nie sprzyjają. Postaram się zrobić ponad 1000 km i jak czas pozwoli pognać z nią na strojenie do Wa-wy. Jest jeszcze dużo do roboty przy niej, głównie detali ale to jak mróz odpuści. zmieniłem fotele, waga seryjnych 1 szt to 27 kg, nowe kubełki dwa razem z mocowaniami ważą dokładnie 25 kg
-
ta, w takim razie w Nissanie GT-R będą musieli założyć teraz mniej tłokowy zacisk, nie ominie to też LF-A i IS-F i kupe innych aut japońskich.