
Pan-Paluch
Pasjonat-
Postów
188 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Pan-Paluch

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Oleśnica
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki wszystkim za pomoc. Winna okazała się kostka przy drzwiach kierowcy. To chyba będzie T2s na schemacie.
-
Macie jakiś pomysł jak zdiagnozować ten błąd? Poduszkę podmieniłem, taśmę podmieniłem i dalej to samo.
-
Wracam do tematu. Sterownik wymieniony, brak poprawy. Nadal występuje błąd 00588. Po podłączeniu poduszki nadal jest zwarcie miedzy kablem białozielonym a białobrązowym. Sprawdzam na wtyczce od sterownika. Piny 33/34. Jakieś pomysły? Uszkodzona wiązka?
-
Ok. Ale za nim wymienię sterownik. Czy na tych dwóch przewodach ma być zwarcie?
-
A czy wtyczka T5g zwiera przewody zielony i brązowy? Mam błąd poduszki, podmienilem już wszytko i dalej nic. Przy odpietym sterowniku i Tg5 mam zwarcie między zielonym a brązowym. Tak ma być? Już nie wiem czy wiązka uszkodzona czy te wtyczki zwierają?
-
Super wielkie dzięki. A wiesz może gdzie szukać wtyczki T2s.
-
Pan-Paluch obserwuje zawartość Brak migaczy, wycieraczek. i Poduszka kierowcy
-
Cześć wszystkim. Ma ktoś może schemat wiązki poduszki kierowcy? Jak idzie? Czy po drodze są jeszcze jakieś kostki? A może idzie bezpośrednio do sterownika? Sterownik o numerze 8D0959655J.
-
Cześć wszystkim. Mam problem z moim B5, od wczoraj nie ma w aucie migaczy, wycieraczek przednich i nadmuchu klimatyzacji. Bezpieczniki sprawdzone w skrzynce, wszystkie ok. Awaryjne jak włączę to działają. Sam klimatronik też działa, da się zmienić temp, siłę nadmuchu ale wentylatory nie chodzą. Podpowiecie gdzie szukać usterki?
-
Witam. Pompa chyba działa przynajmniej podczas testu Vagiem zaciska przednie hamulce. Może podpowiecie jak sprawdzić serwo czy działa poprawnie?
-
Witam Wszystkich. Mam problem w mojej A4, a mianowicie auto w ogóle nie ma hamulców. Pedał miękki wpada w podłogę i nie da się go napompować nawet przy wyłączonym silniku. Gdy auto ma włączony silnik i wciśnie się pedał hamulca to spadają obroty silnika na chwile. W komputerze brak błędów. Płyn w zbiorniczku jest, wycieków nie widać. W aucie wymieniałem klocki hamulcowe z tyłu ale też grzebałem w komorze silnika. Gdzie szukać problemu, po spadających obrotach silnika wydaje mi się jakby gdzieś była nieszczelność i ciśnienia nie łapał ale to tylko moje domysły.
-
Mam gumowe podkładki+plastiki mało co dały. Sprawdzę jeszcze dokładnie jakie sprężyny teraz mam. A czy gwintem da się podnieść żeby tak nie siedział? Ale to już decha będzie jak nic....
-
Na przeglądzie sprawdzali amortyzatory i ok, ale to pod względem tłumienia i twardości. Wydawało mi się że jak amortyzator się chowa to od nowości na max i więcej nie usiądzie. Można to jakoś sprawdzić? Czy wymieniać w ciemno.
-
Amory też wpływają na wysokość zawieszenia? Czy może też coś do gadania mają te odboje z gąbki w amortyzatorze?
-
Witam wszystkich. Mam problem w moim A4 b6 quattro zawieszenie 1BE. Auto siedzi z tyłu, na pusto jeszcze ok ale jak zapakować bagażnik lub wsadzić 2 osoby do tyłu to tragedia. Wsadziłem mocniejsze sprężyny od cabrio chyba dwie kategorie wagowe wyżej, dołożyłem poduszki gumowe pod sprężyny te co są w zawieszeniu 1BA i przez chwile było lepiej. Czego może być to winna? Co powinienem sprawdzić?
-
Czy sprawdzenie samego ciśnienia wystarczy żeby dowiedzieć się czy silnik jeszcze pochodzi? Wiecie może jakie powinno być ciśnienie? Rozumie że trzeba wykręcić świece po kolei i tam sprawdzać?