Skocz do zawartości

wozio

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wozio

Osiągnięcia wozio

0

Reputacja

  1. Ja chętnie dopisał bym się do listy wozio AUDI A6 C6 2,0TDI BRE -2007 rok
  2. Zmień przewody wysokiego napięcia. Ja w swojej poprzedniej audi miałem podobnie szukałem i szukałem, a okazało się, że to własnie przyczyną falowania obrotów były przewody wysokiego napięcia. Możesz sprawdzić w ciemnym garażu, czy pomiędzy nimi przeskakuje iskra, ale garaż naprawdę musi być ciemny. U mnie było widać minimalne iskrzenie wręcz prawie nie widoczne, a po wymianie kabli problem zniknął. Żeby znowu nie inwestować kolejnej kasy pożycz kable od kogoś znajomego może wtedy problem się rozwiąże.
  3. jak dojdę co to było opiszę. Słyszałem że jeszcze może wyciekać gdzieś w okolicach spryskiwacza reflektorów. Czy jak odkręcę nadkole to będę widział spryski?
  4. No tak, wątek bardzo ciekawy - Jaro4444 niezłym jest magikiem. Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany. Ciekawe czy jeszcze Jaro4444 ma swoją poprzednią którą oferuje w wątku ale wątpię. Musze do niego zastukać.
  5. Dzięki za pokierowanie na odpowiedni tor chyba nigdy bym tam tego nie znalazł . W sobotę rozbieram mojego grata i sprawdzam skąd cieknie. Mam nadzieję że uda mi się zlokalizować wyciek.[br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 23:44_________________________________________________ Tak wszystko działa tylko jak leje do pełna to wycieka ze zbiornika
  6. dzieki za wskazowkę. Szukałem ale szukaczka jakoś mi nie znalazła Ciekawe czy cos tu konkretnego znajdę.
  7. ArkadiuS ile dałeś za prawy IC i turbine BRD? A może masz jakieś dobre źródło żeby zakupić te graty? Witek mówił że zarąbiście z silnikami BLB śmiga turbina od 170 KM common rail ale nie wiem jaki ona będzie miała symbol i czy zamontuje sia ją bez większych ingerencji na zasadzie wyjąć stara włożyc nową.Muszę pomyśleć o tym, ale chyba nie wydole teraz finansowo bo na wakację też trzeba by było gdzieś furaczem skoczyć i trochę odpocząć
  8. Od kiedy zakupiłem auto zauważyłem pewną przypadłość. Mianowicie chodzi o wyciekający płyn ze zbiornika spryskiwacza. Na początku myślałem że płyn tak szybko się zużywa a po czasie zaobserwowałem, że wycieka gdzieś z dolnej części zbiornika chyba w okolicy nadkola. Odkręcałem górną część zbiornika jednak nie udało mi się go zdemontować. Pytanie, jak dostać się do zbiornika spryskiwacza, jak zlokalizować nieszczelność i w końcu ją usunąć? Jeśli dysponujecie jakąś dokumentacją foto lub schematami to będę bardzo wdzięczny, bo ostatnio brak mi cierpliwości aby dolewać co chwilę płyn
  9. Poczytaj tu:http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_chip_grupowy_w_mazowieckim_u_slynnego_mistrza_rogala-t116598.0.html. To wątek na temat grupowego mapowania furaczy. Jest wszystko opisane łącznie z ceną dla ludzi z grupowego i dla indywidualnych.
  10. Po modzie jeździ się fajnie. Na początku nie odczuwałem za bardzo zmiany ale po krótkim czasie przesiadłem się na kolegi identyczna audi żeby porównać to powiem ze różnicę znacznie czuć. Dodatkowo można zaobserwować spadek wartości spalania. Obecnie po przejechaniu dystansu ok. 9000 km średnie spalanie na komputerze wynosi 5,8 l/100km (poprzednia wartość to ok 6,4 l/100km). Dosyć ciekawe zjawisko tym bardziej że teraz raczej większy mam apetyt na szybsza jazdę [br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:48_________________________________________________ fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie a to ciekawe, z czego to mogło wynikać?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:49_________________________________________________ może i niska temperatura najważniejsze, że po modzie zasuwa elegancko. Co do twojej wątpliwości w wysoką serię powiem że jak próbowaliśmy się z kumplem on Honda Acord z 2,0 benzyną - 155KM to szliśmy łeb w łeb czyli nie było źle moim zdaniem, a jak poczytasz trochę to bezwzględnie widać że silniki BLB często wychodzą sporo ponad normę.
  11. A tu mój wykres: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_wykres_po_modzie_u_witka-t136353.0.html;msg1629922#msg1629922 Seria moim zdaniem nawet nieźle wyszła (150,5 KM i 358,2 Nm), a końcowy wynik też nie najgorszy (169,1 KM i 386,5 Nm) . Na początku moje wrażenia po modzie były średnie (pewnie to przez strach że coś się stanie z silnikiem po modzie) ale teraz jestem w 100% usatysfakcjonowany. Po modzie przejechałem prawie 8000 km i co jest najciekawsze to to że spalanie średnie spadło o ok. 0,5 l/ 100 km!!!! - z dystansu 7600 km średnie spalanie odczytane z FIS 5,9 l Teraz myślę o zmianie turbo i dokładce intercoolera - Witek mówił ze turbo trochę przeładowywuje więc jest pretekst żeby znowu podkręcić furacza Proszę o ocenę wykresu.
  12. Trochę zaległy ale oczywiście się pochwalę . Teraz myślę o zmianie turbiny i dołożeniu IC po prawej stronie. Pozdro dla Witka i organizatora grupowego CHIPA Kileeer-a. Nie wiem czy wyraźny wykres jak coś to poniżej adres, może będzie lepszy: http://www.mojalbum.com.pl/GroteFoto-QLYVKPRO.jpg
  13. Ja już po zabiegu. Można wykreślić mnie z listy. Wynik to: ~170 KM i ~387 Nm - nie pamiętam dokładnie, wykres został w garażu. Co do moich odczuć: Jeśli ktoś się nastawia na totalną zmianę pracy auta tylko poprzez zmianę mapy to raczej nie dozna takich wrażeń. Auto po programie zdecydowanie zrobiło się żwawsze, jednak pragnienie uzyskania mocy nie zostało w pełni zaspokojone Po modyfikacji przejechałem ok 300 km i mogę powiedzieć, że spalanie minimalnie spadło w stosunku co do serii. Chwilę przed hamowaniem mojego auta zakończone zostały modyfikacje Seata Leon gdzie ze 170 KM Witek uzyskał 244 KM co do momentu obrotowego nie pamiętam (z tego co wiem to oprócz programu zmieniany był wydech, co więcej nie pamiętam) - i to jest konkretny wynik. Przy takiej modyfikacji można na pewno powiedzieć że użytkownik będzie mieć pełna satysfakcję z jazdy. Oczywiście wielkie podziękowania dla organizatora grupowego CHIP TUNINGU no i przede wszystkim ROGALOTTIEGO za swą fachowość oraz czas który nam poświęcił
  14. akjam czy masz termin na 15.03.2010? Jeśli tak to mamy ten sam termin Ja staruje z samego rańca. Ciekawe co wyciągnie się z naszych furaczy
  15. Stary nie miej mi tego za złe po prostu pierwszy się dodzwoniłem :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...