[B7 BLB] Wykres po modzie u Witka

    22 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Trochę zaległy ale oczywiście się pochwalę :wink4: . Teraz myślę o zmianie turbiny i dołożeniu IC po prawej stronie. Pozdro dla Witka i organizatora grupowego CHIPA Kileeer-a.

    GroteFoto-QLYVKPRO.jpg

    Nie wiem czy wyraźny wykres jak coś to poniżej adres, może będzie lepszy:

    http://www.mojalbum.com.pl/GroteFoto-QLYVKPRO.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    niezla seria :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    :good: Wymień jeszcze turbine i ... :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dobra seria :kox: w planach coś jeszcze?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

    fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jak sie teraz jezdzi?

    Po modzie jeździ się fajnie. Na początku nie odczuwałem za bardzo zmiany ale po krótkim czasie przesiadłem się na kolegi identyczna audi żeby porównać to powiem ze różnicę znacznie czuć.

    Dodatkowo można zaobserwować spadek wartości spalania. Obecnie po przejechaniu dystansu ok. 9000 km średnie spalanie na komputerze wynosi 5,8 l/100km (poprzednia wartość to ok 6,4 l/100km). Dosyć ciekawe zjawisko tym bardziej że teraz raczej większy mam apetyt na szybsza jazdę :tongue4:[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:48_________________________________________________

    sporo blb prezentowanych na forum ma fajne bonusy. Słuszny plan z drugim ickiem i turbinką :wink4:

    fatycznie , moje stare blb tak chodzilo ze jak wsadlemdo brd to mi sie wydawalo ze nie jedzie :mysli:

    a to ciekawe, z czego to mogło wynikać?[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2010, 22:49_________________________________________________

    wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

    może i niska temperatura najważniejsze, że po modzie zasuwa elegancko. Co do twojej wątpliwości w wysoką serię powiem że jak próbowaliśmy się z kumplem on Honda Acord z 2,0 benzyną - 155KM to szliśmy łeb w łeb czyli nie było źle moim zdaniem, a jak poczytasz trochę to bezwzględnie widać że silniki BLB często wychodzą sporo ponad normę.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

    Filozofujesz. Niektore silniki nawet przy niskiej temp. nie maja takich bonusow.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ile dałeś siana jeśli mozna wiedzieć ?

    A pewnie ze 40 snopów...

    Takie pytania to na PW sie zadaje :tongue4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wydaje mi się że to żaden bonus tylko niska temperatura...

    Kolego bzdury piszesz. Temeperatura, jaka by nie była jest sprowadzana (przeliczana) do temperatury normalnej normy DIN czy też PN, wg. której jest kalibrowana hamownia. Stąd wynikają "myki" z temeperaturą, bo jak umieści się czujnik temeperatury zewnętrznej, np. za chłodnicą auta, to z fizycznie uzyskanych np.140 KM robi się "cudownie" np. papierowe 155 KM.

    Są tacy tunerzy, którzy nagminnie tak walą w rogi klientów (nie jest to Rogal).

    Wyraźnie widac to na wykresie z hamowni, kiedy masz podaną moc fizycznie uzyskaną i moc wg. normy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam :good:

    ArkadiuS ile dałeś za prawy IC i turbine BRD? A może masz jakieś dobre źródło żeby zakupić te graty? Witek mówił że zarąbiście z silnikami BLB śmiga turbina od 170 KM common rail ale nie wiem jaki ona będzie miała symbol i czy zamontuje sia ją bez większych ingerencji na zasadzie wyjąć stara włożyc nową.

    Muszę pomyśleć o tym, ale chyba nie wydole teraz finansowo bo na wakację też trzeba by było gdzieś furaczem skoczyć i trochę odpocząć :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No tak, wątek bardzo ciekawy - Jaro4444 niezłym jest magikiem. Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany. Ciekawe czy jeszcze Jaro4444 ma swoją poprzednią którą oferuje w wątku ale wątpię. Musze do niego zastukać.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Chyba jednak poszukam turbinki z BRD bo wydaje mi się że montaż jej będzie mniej skomplikowany.

    Dorobienie flanszy pod turbinę to nie jest tragedia. Przyspawanie jej do wydechu jeszcze mniejsza. Kupienie kolektora wydechowego od 2.0 CR i założenie go to też zero stresu. Kupisz wszystkie potrzebne graty poniżej ceny turbiny od BRD.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jaro4444 a jak u ciebie to turbo się spisuje?? Jakąś korekte programu robiłeś??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jaro4444 a jak u ciebie to turbo się spisuje?? Jakąś korekte programu robiłeś??

    Turbo sprawuje się wyśmienicie, koretky nie robiłem bo z Witkiem nie możemy się zgrać. Ja teraz we Wrocku mieszkam i ciężko mi go trafić.

    Ciekawe czy jeszcze Jaro4444 ma swoją poprzednią którą oferuje w wątku ale wątpię. Musze do niego zastukać.

    Dawno temu poszła.

    Wozio - Gizem będzie miał (za moją namową) zamontowaną turbinę CAHA. :evil:

    Podam Ci koszta:

    - turbina CAHA świeżyzna używka wraz z tłumikiem szmerów przepływu - całe 1000 zł, fabrycznie nowa do wyrwania za 1200 zł + używany tłumik szmerów ok. 100 zł.

    - kolektor wydechowy od 2,0 CR - 100 zł.

    Dodatkowe koszta to dorobienie flanszy na wydech, waż spustowy oleju i 4 uszczelki - ok. 300 zł lącznie.

    Więc za 1400 - 1700 zł + robocizna masz CAHA na wozie (przy założeniu, że masz drugi IC już zamontowany.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    długo się nie zastanawiaj i dokładaj T od BRD oraz prawy IC. Polecam :good:

    ArkadiuS ile dałeś za prawy IC i turbine BRD? A może masz jakieś dobre źródło żeby zakupić te graty? Witek mówił że zarąbiście z silnikami BLB śmiga turbina od 170 KM common rail ale nie wiem jaki ona będzie miała symbol i czy zamontuje sia ją bez większych ingerencji na zasadzie wyjąć stara włożyc nową.

    Muszę pomyśleć o tym, ale chyba nie wydole teraz finansowo bo na wakację też trzeba by było gdzieś furaczem skoczyć i trochę odpocząć :decayed:

    Musisz kupić element 23,22,4,2,8,20x2,10,3,11 z rysunku poniżej

    1dff05fcd2662198med.jpg

    Większy rozmiar http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dff05fcd2662198.html

    koszt części używanych to ok:

    23 - 250zl, 22 - 50zl, 4 - 184zl(nowy), 2 - 400zl, 8 - 50zł, 11 - 250zł i drobnica ok 30zl. Do tego T od BRD. Mi się udało wyrwać nową za 1500zł :naughty:. Generalnie części kupowałem przez Allegro. Mogę polecić tego sprzedawcę Tomek5020.

    Ale możesz zamiast T od BRD wrzucić od CAHA tak jak zrobił jaro4444 (ale wszystko wyżej powinno być zamontowane jeśli chcesz mieć wiecej Nm niż masz :cool1:).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy