Skocz do zawartości

Mik3sz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mik3sz

Osiągnięcia Mik3sz

0

Reputacja

  1. koledze z klubu bym tego nie zrobił - warunek - prawidłowo umieszczona antena magnesowa - środek dachu poprzecznie, końcówka dachu - wzdłużnie - okolice anteny od radia w Avancie, - gwarantuje - polatałem już ponad 200 km/h z tymi dwoma modelami na magnesie ... spadające anteny to Midland 18-244, H-tec, i jeszcze kilka tanszych modeli ... jezeli chcesz upewnic sie do rzeczowosci moich wypowiedzi zajrzyj na stronke mojej firmy: http://www.cbserwis.republika.pl/ - dawno nie aktualizowana stronka ale jest ...
  2. to w takim razie - pokłony ... szystko rozumie
  3. MASA - mam podobnie jak u Ciebie - niestety wymiana czujnika pozostaje - tak mi sugerowano ... ale jakos nie mam czasu i weny zabrac sie za to
  4. chcesz dobra antene (magnes) wez ML-145 z presidenta lub Midlanda - ale to maszt 160 cm wysokości chcesz miec funkcjonalnie i wygladająco ok - bierz Presidenta Floride - wysokosc 45 cm - działanie - korzystne - wystarczajace do poruszania sie
  5. nie liczyłbym na zainteresowanie chyba że mamy kogoś znajomego - klubowicza - w TVN Turbo - znam z autopsji - pomimo naprawde dużych zlotów - po 150 aut - ponad 300 osób - nie było zainteresowania w TV ... a szkoda
  6. Kilka powodów dla których Kubica jechał tak jak jechał i nie dał rady wygrać.. :razz: - Dlaczego Kubica jechał tak wolno? - Bo mu się gapowaty niemiecki mechanik w szprychy wkręcił. * * * - Dlaczego Kubica tak ślizgał się po torze? - Bo mu ślepi mechanicy łyse opony założyli. * * * - Dlaczego Kubica nie zajął pierwszego miejsca? - Bo Niemiec nie stać na leki antydepresyjne dla 80 mln obywateli. * * * - Dlaczego Niemcy śmieją się z dowcipów o Kubicy? - Bo nie rozumieją dowcipów o Heidfeldzie. * * * - Kiedy Kubica będzie najszybszym kierowcą w F1? - Jak przestaną dawać mu najwolniejszy bolid. * * * - Były próby zatrudnienia Polaków w pitstopie. Bardzo szybko zmienili opony, ale w tym samym czasie przebili numery nadwozia i przemalowali bolid. * * * - Ile pitstopów musi zrobić Kubica w trakcie wyścigu? - Tyle żeby nie stanął na podium. * * * - Czy specjaliści BMW-Sauber mają problem z oponami? - Tak, ale mózgowymi. * * * - Co powiedział Kubica po wyścigu w Chinach? - "Mechanika z Polski zatrudnię od zaraz." * * * - Dlaczego mimo wszystko mechanicy założyli Kubicy opony na suchą nawierzchnię? - Bo ich bardzo suszyło. * * * - A dlaczego szef BMW-Sauber nie zapobiegł założeniu opon na suchą nawierzchnię? - Bo właśnie poszedł po napoje. * * * - Kogo można nazwać fachowcem? - Każdego, kto nie jest specjalistą od opon w BMW-Sauber. * * * - Dlaczego oglądanie F1 stało się takie pasjonujące? - Bo każdy jest ciekawy, w jaki sposób BMW-Sauber uniemożliwi Kubicy zwyciężanie. * * * - Dlaczego Kubica jeździ tak szybko? - Bo chce zdążyć do mety zanim jego mechanicy popełnią kolejne błędy. * * * - Czy za występ w Chinach Kubica zasługuje na medal? - Tak, Kubica zasługuje na medal za cierpliwość i opanowanie względem mechaników. * * * - Co jest największą wadą Kubicy jako kierowcy F1? - Największą wadą Kubicy jako kierowcy F1 są jego niemieccy mechanicy. * * * - Co jest największym pocieszeniem dla Kubicy po wyścigu w Chinach? - Że ma lepszego kucharza niż mechaników. * * * - Jakie wnioski wyciągnęli Chińczycy z błędu mechaników BMW-Sauber? - Jak kupujesz BMW, to koła do niego zamów u Mercedesa. * * * - Dlaczego błąd zespołu Kubicy miał tak kolosalne konsekwencje? - Bo trudno żeby na mokrym torze takie błędy uchodziły na sucho. * * * - Czym zasłynął Kubica w Chinach? - Nie rozbił bolidu mimo usilnych starań reszty zespołu. * * * - Z czego zasłynęli Niemcy w czasie wyścigu w Chinach? - Z dokładności. - A co dokładnie zrobili? - Dokładnie zaprzepaścili szanse Kubicy na podium. * * * - Czy można usprawiedliwiać Niemców, gdy żartują z Kubicy? - Ależ tak, skoro nie mają lepszych kierowców tylko tyle im pozostaje. * * * - Jak można określić "mechaników" BMW-Sauber? - Można ich określić jako "semantyczne nadużycie". * * * - Jak należy ocenić miejsce na podium Kubicy w wyścigu we Włoszech? - To osiągnięcie Kubicy należy ocenić jako niedopatrzenie jego niemieckich mechaników. * * * - Czy są jakieś szczególne wnioski po wyścigu F1 w Chinach? - Tak, należy stwierdzić, że określenie "niemiecki mechanik" jest oksymoronem. * * * - Dlaczego Kubica jest taki spokojny i cierpliwy? - Jest spokojny, bo wie, że wcześniej czy później jego mechanicy popełnią błąd i NIC nie popsują a wtedy nic nie stanie mu na przeszkodzie do zwycięstwa. * * * - Jaka jest różnica pomiędzy Kubicą a Heidfeldem? - Heidfeld jeździ dzięki mechanikom a Kubica pomimo mechaników. * * * - Ile razy myli się mechanik BMW-Sauber? - Mechanik BMW-Sauber myli się do skutku. * * * - Jakie pytanie zada szef zespołu BMW-Sauber na odprawie dla mechaników przed wyścigiem w Japonii? - "Czy jest jeszcze jakiś błąd w doborze opon, którego dotychczas nie popełniliśmy?". * * * - Dlaczego internauci uwzięli się na mechaników Kubicy? - Bo ci mechanicy uwzięli się na Kubicę. * * * - Dlaczego Polacy nie kradną kół z niemieckich aut? - Bo opony są na pewno źle dobrane. * * * - Kto będzie największym rywalem Kubicy w nadchodzącym sezonie F1? - Mechanicy BMW-Sauber. * * * - Dlaczego Niemcy mają tak kiepskich mechaników? - Bo od wielu lat zamiast naprawiać samochody sprzedają je do Polski. * * * - A dlaczego Polacy są tak dobrymi mechanikami? - Bo od wielu lat zamiast produkować nowe, naprawiają niemieckie. Pikuś: nastepnym razem pisz w odpowiednich do tego watkach, a nie zakladasz nowe tematy. OKAJ MASTER - oczekiwałem dyskusji w temacie a nie tylko kolejnego posta w humorze - stad nowy temat, ale skoro władza tak sobie życzy ...to spox
  7. w sensie zapisac logi z Vaga - spox ... poza tym chyba czas na zmiane auta i to bedzie raczej jedna z ostatnich napraw przy tym Audi ... mija pół roku, czeka już na mnie ciut nowsza A4 - fakt że nie z AFN ale zawsze ...
  8. tak jest - popołudniem zczytam i zarzuce ...
  9. moja ma blisko 300 tys najechane - z tego ostatnie 60 tys od kwietnia przeze mnie, w srodku jest cisza, plastiki nie trzeszczą, troszke fotel kierowcy popiskiwał, ale po nasmarowaniu mocowań przestało, niestety polskie drogi doprowadziły do tego że powoli zaczyna być słychać tylne zawieszenie - ale pewnie po wymianie te delikatne stuki ustąpią. ogólnie przy takim przebiegu mało jest aut które zapewniają taki komfort - ostatnio ganiałem Paskiem b6 i tam było nieco gorzej niz w audi
  10. u mnie jest bardzo podobnie do Jerro - wielokrotnie na radiu chłopaki krzyczą że przydymiam ... nie mówiąc juz o ostrzejszych startach ze świateł - gdzie za mną widać czarną mgłę - podłączyć pod VAG'a - to wiem że powiecie - ale jakie mają być prawidłowe parametry ? - a może to powolny koniec czegoś ...
  11. zestaw bardzo dobry - tylko wcześniej zobacz czy ten Uniden ma świadectwo homologacji czyli dopuszczenie do użytkowania na terenie Polski i UE. Ostatnio UKE wprowadziło zakaz sprzedaży (rzekomo sprzet sprowadzany przez 2 firmy nie spełnia wymogów) tylko jedna z nich spełnia i dostaje kwity. jakbyś miał pytania wal na priv "CB Serwis" Gniezno - pozdrawiam Aaa - na tej antenie w mieście będziesz miał ok. 3 km. zasięgu - jeżeli chcesz mieć więcej, musisz wziąć bata z dobrym zyskiem np. Midlan Ml645 ... albo Prezydent Maryland ....
  12. Mik3sz

    Wibrujący problem...

    Jeżeli się nie mylę to impulsy na zegary i obrotomierz i predkosciomierz ida z alternatora a dokladniej z cewki na regulatorze napiecia i to z tamtad masz jakis dziwny objaw jakby ktorys kondensator trzymal i puszczal - kiedys w innym aucie mialem objaw podczas jazdy ze skakal mi obrotomierz - wystarczylo obciazyc go przez wlaczenie swiatekl i juz bylo git u Ciebie zaczalbym od podlaczenia miernika do akumulatora i sprawdzenia stabilnosci napiecia - powinienes miec w granicach 13,8 - 14,5 przy zapalonym i ok. 12,7-13,1 przy zgaszonym ...
  13. jutro wstawie fotki jak to ja zrobiłem oraz ślady co zrobiła mi magnesówka z lakierem ... bynajmniej nie są to rysy .... teraz mam na klapie na uchwycie Lemm AT-900
  14. mam problem zwiazany z tematem wiec go odswierze czy w A4 jest czujnik z pływakiem i co ewentualnie wymieniać ... objaw jest taki że wskaźnik pokazuje troszkę poniżej 1/4 zbiornika, kontrolka się nie zapala, a przy tankowaniu wchodzi 62 litry wiec wyglada na to że walnęło i nie wskazuje dokładnie ... co dziwne po zatankowaniu pokazuje full i zchodzi wra ze zużyciem, poprzednio zaświeciło się na chwilę zgasło i jak pokazywało 1/4 to jechałem ... szczęście że pod chatą zgasł a wczoraj 100m od stacji ... czy jest może jakiś sposób na odwieszenie pływaka - bo wygląda jakby się zawieszał w pewnym pkcie ... Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...