Skocz do zawartości

Ghostrider

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ghostrider

Informacje

  • Imię
    Borys
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ghostrider

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy już był link podawany (wyszukiwarka nie znalazła) a sądzę, że może się niejednej osobie przydać: VolksPage.Net - Technik - SSP - Self Study Program VAG Pozdrawiam
  2. Witam, na wstępie pragnę powiedzieć, że szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego objawu jaki mam związany ze sprzęgłem a "odwrotnych" było dużo. Chodzi o to, że jak auto chodzi na luzie to coś dziwnie "klekocze/hałasuje" po wciśnięciu sprzęgła ustaje i mogę cieszyć się cichutką i równą pracą mojego BLB (bez wałków ), jak puszcze sprzęgło to znowu coś hałasuje :/ . Ma ktoś może pomysł co to może być?? Dodam jeszcze, że sprzęgło się nie ślizga, biegi wchodzą łatwo. Pozdrawiam Borys
  3. A czy możesz podesłać jakieś zdjęcie fajnego uchwytu relingowego bo nic ciekawego nie mogę znaleść same tego typu: A magnesowy miałem ale mnie strasznie irytował placek na dachu a dodatkowo odbarwia się lakier od słońca (odkręcam tylko antenę, nie demontuje uchwytu) nie wspominając o porysowanym dachu pod spodem (i owszem przerabiałem różnego rodzaju podkładki, dodatkowo przecierają się te osłonki gumowe). Pozdrawiam
  4. Owszem przewody trzeba użyć ekranowane bo inaczej nie za bardzo da się używać radia, a co do montażu anteny to czemu uważasz, że najgorsze?? Chętnie się dowiem czegoś w tej materii, no i jakie jest najlepsze miejsce bo w najbliższym czasie i tak czeka mnie rozbieranie klapy bo jakiś micro stick mi chyba padł w zamku i ciągle pokazuje otwartą klapę bagażnika mimo, że jest zamknięta i zamykając centralnym nie migają kierunki :/ . Pozdrawiam
  5. Plastik łączący obie manetki jest "w zestawie" z tempomatem (jest jego częścią), a zaznaczone miejsce docinałem dremel`em. Pozdrawiam Borys
  6. Do kolekcji doszedł jeszcze hak holowniczy + ori moduł i wszystko zadziałało za pierwszym razem
  7. diagnostykę silnika w B7 da się przeprowadzić za pomocą kabelka KKL A można wiedzieć jak?? Mam zarówno CANa i KKL i BLB w B7 KKL nie rusza, a CAN bez najmniejszego problemu. Pozdrawiam na jakim programie śmigasz KKL'em??? w swoich postach opisywałem logowanie się do sterownika silnika w B7 z motorem 2.5 TDI VAG-COM
  8. diagnostykę silnika w B7 da się przeprowadzić za pomocą kabelka KKL A można wiedzieć jak?? Mam zarówno CANa i KKL i BLB w B7 KKL nie rusza, a CAN bez najmniejszego problemu. Pozdrawiam
  9. Ja wiązkę zrobiłem sam, jutro jeśli pogoda pozwoli to będę kończył podłączać. Narazie mam podłączone zasilanie i komunikacje CAN został mi jeszcze zapłon i hamulec (nożny). Jak już zrobię wszystko to napisze w tym wątku co jak i gdzie zrobiłem. Pozdrawiam
  10. Witam, Panowie i Panie oczywiście, postanowiłem zamontować hak w mojej Audi i mam ptanie. Czy nie posiada ktoś z Was schematu wiązki do podłączenia modułu haka (oczywiście ori Audi jak widać na zdjeciach) ewentualnie mógłby mi ktoś napisać co i gdzie podłączyć?? Wszelkie namiary na takowy schemat lub wiązke mile widziane Dziękuje i Pozdrawiam Borys[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 11:54_________________________________________________A może ma ktoś takową wiązkę i mógłby fotke wstawić?? Pozdrawiam
  11. no calkowicie nie bo nie chcialo mi sie juz wszystkiego demontowac zebo bardzo porzadnie zaizolowac te kable, ale zmniejszylo na tyle ze praktycznie ja juz tego nie slysze
  12. Tak ja troche to zlikwidowalem owijając folia aluminiowa i tasma izolacyjna przewody idace wlasnie z radia do wyswietlacza. Pozdrawiam
  13. Nowy felunek i ruszyły prace nad spryskami reflektorów, zderzak już wymieniony
  14. nawet z HIDami idzie rozwiązać problem "przepalonej żarówki", mianowicie HIDY maja pobór mocy 35W a normalne żarówki 55W dlatego wystarczy dołożyć opornik tak żeby "komplet" miał 55W poboru i nie będzie już info o przepalonej żarówce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...