Skocz do zawartości

sowek80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sowek80

Osiągnięcia sowek80

0

Reputacja

  1. A co z tym recyklingiem spali podobno przez tą pompę przechodzą do dolotu spaliny a może się mylę sam już nie wiem, ja już jeżdżę tak z dwa miechy (bez tego zaworu)ale nadal się zastanawiam nad podłączeniem tego układu z powrotem. Chodzi mi tu o obniżenie temperatury no i w przyszłości chcę wrzucic instalacje LPG. Jak będę oddawał autko do gazownika to chcę aby wszystko buło w porządku. Pompa nadmuc**je powietrze na katalizator by się szybko nagrzał a spaliny wracają na dolot w momencie gdy odejmujesz gaz. obniża to podobno spalanie oraz tą nieszczęsną temp. (tak to rozumiem, może się mylę) Zrobiłem jeszcze ostatnio po odłączeniu tego zaworu eksperyment tzn sprawdziłem jak działa elektrozawór który steruje tym podciśnieniem do którego jest podłączony zawór kombinowany, po prostu podłączyłem do przewodu z podciśninia ciśnieniomierz. Elektro zawór puszczał mi podciśnienie tylko gdy zapalałem samochód zimny tzn kiedy włączała się pompa wtórna. To chyba oznacza że zawór kombinowany jest walnięty, hmm sam już nie wiem jak ten system ma funkcjonowac tzn czy też tam mają wracac spaliny na dolot, czy też nie. Musze się przejśc do jakiegoś mechanika by mi to wytłumaczył. A może ktoś tu wie jak to funkcjonuje. ??
  2. w ten cienki wężyk wkręciłem śrubkę chyba M5 poprostu go zablokowałem, zatkałem, i tak jeżdżę już jakiś czas.
  3. dokładnie miałem te same objawy po wyrzuceniu tego zaworu wszystko funkcjonuje idealnie. Ten zawór wykręciłem i wkręciłem za niego zaślepkę własnej roboty tzn. kawałek blachy grubości 10mm przewierciłem nagwintowałem i dokręciłem do kolektora w miejsce gdzie był ten zawór. zrobię foto to zamieszczę tutaj pozdr[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 21:00_________________________________________________tutaj masz zdj. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/33008aebe3404c11.html A jak go usuniesz to nie zapomnij zatkac tego przewodu od strony pompy wtórnej pneumatycznej bo będzie ci zasysał powietrze przez nią do dolotu ja zatkałem ten przewód dokładnie w miejscu gdzie wchodzi do obudowy filtra powietrza, pomogła plastikowa zakrętka z butelki. [br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 21:37_________________________________________________odnośnie usunięcia tego zaworu, nie wiem czy to tylko ekologiczny aspekt tego że on tam jest, przez ten zawór prawdopodobnie wracają spaliny na dolot do ponownego przepalenia, ma to za zadanie podobno obniżyc temperaturę silnika (turbiny) jak również zmniejszyc spalanie. Właśnie zauważyłem że po dłuższej ostrej jeździe to aż strzela w katalizatorze, od wysokiej temperatury, a spalanie nieco też wzrosło.
  4. Witam, mam pytanie odnośnie zaworu kombinowanego w silniku 1.8T ANB ten zawór puszcza powietrze na katalizator z pompy wtórnej pneumatycznej, ale czy on działa również odwrotnie tzn. przepuszcza spaliny do układu dolotowego ??? Mam z tym zaworem problemy dlatego pytam, mój zawór puszczał sobie spaliny na dolot i czasami auto przerywało gdy przyśpieszałem jak również falowały obroty po odpaleniu. Po usunięciu tego zaworu wszystko jest w porządku tzn nie przerywa i obroty nie falują, ale nie wiem czy można tak jeździc (czy ten zawór jest zepsuty jeśli puszcza spaliny czy należy gdzieś indziej sukac przyczyny) .
  5. witam mam pytanie do posiadaczy samochodów z silnikami " APU ANB AWF " ponieważ te układy podciśnienia różnią się od innych modeli, mam zatkany przewód podciśnienia który znajduje się pod kolektorami ssącymi foto : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0d452f20b22e2a0.html tak to wygląda pod kolektorami http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88c6275ec50328e0.html a tak to na schemacie z etki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/62778e0862d8da1c.html czy mógł by ktoś zerknąć u siebie gdzie ten przewód jest podłączony (wiem że jest tam bardzo mało miejsca ale małe lusterko może załatwić sprawę) za wszelką pomoc wielkie Dzięki
  6. witam mam tą samą przypadłość w moim autku i nie wiem co to jest do dziś, raz przerywa jak przyśpieszam raz nie , te same objawy co ty tu napisałeś "interculer" to raczej nie jest przyczyną tego przerywania, u mnie z nim wszystko gra a mam takie same objawy co ty. ps jak byś znalazł przyczynę tego, to napisz tutaj będę bardzo wdzięczny bo nie powiem już mnie irytuje ta sytuacja z tym autem.
  7. Odpowiedz na pytanie, na tym filtrze, to nie jest [olej] jest to woda lub płyn chłodniczy, wydaje się że troszku ubyło z zbiornika wyrównawczego ale naprawdę znikoma ilośc, lecz po ostatnim przeglądzie filtra zauważyłem krople na tym filtrze i wydawało mi się że to woda. Kolego [mstan] jeżeli jest wszystko w-porządku to dlaczego fabryka nie przewidziała takiego syfonu bo wydaje mi się że lepszej sprawności niż po opuszczeniu fabryki te auto nie będzie miało, druga sprawa dzieje się to nie tylko w zimę lecz cały rok. ps. Koledzy jak sprawdzic szczelnośc "zaworu kombinowanego"
  8. Witam posiadam audi 1.8T, nie wiem co się dzieje ale przy wymianie filtra powietrza zauważyłem iż z odmy z pompy wtórnej pneumatycznej pryska mi na filtr woda ( lub jakiś jest to płyn). Wymieniałem go w grudniu, niedawno otworzyłem puszkę filtra i znów był on zalany. Miał ktoś taki przypadek, co to może byc ?? HELP http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a46d76a510c5efa8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1526add0a22ec695.html
  9. dlaczego po prostu nie odetniesz kabla elektrycznego zasilania pompy paliwa, łatwiej i prościej to załatwisz w ten sposób
  10. hej kolego, ja też miałem taki problem dokładnie te objawy które tu opisujesz, szukałem pomocy u mechaników i też każdy rozłożył ręce, tylko dodam że działo mi się to nie zawsze lecz czasami a jakoś od dwóch miesięcy problem ustał. Tak wspomnę iż podczas gdy przerywał mi samochód to z odmy która prowadzi do filtra powietrza pluło mi płynem chłodniczym,filtr strasznie wyglądał.
  11. Witam ponownie zakładając ten wątek, szukałem miejsca w które ma być podłączony przewód znajdujący się na tym zdj. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88c6275ec50328e0.html przeanalizowałem wasze posty i dotychczas nie znalazłem na te pytanie, może jest to spowodowanie różnymi instalacjami podciśnienia w naszych A4 posiadam silnik ANB. znalazłem wykresik na którym bardziej obrazowo można zobaczyć który to przewód mam nie podłączony http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc42fe6072513c25.html ten wykres pokazuje przewody podciśnieniowe wraz z dwoma zaworami, znajdujące się pod kolektorami ssącymi interesuje mnie gdzie ma ujście przewód 3 i co jest podłączone do króćca 1 pozdr i dzieki za wszelkie info
  12. Przyglądałem się tej mojej turbince i nie znalazłem miejsca na podłączenie tego kabelka, zastanawiam się czy jest to oryginalna turbina bo znalazłem rachunek w książce serwisowej na którym widnieje zapis o naprawie turbo. Zrobiłem zdjęcia turbiny (rzeczywiści z miejscem jest krucho i z widocznością )ale może zobaczysz te zdj. Jest to oryginał?? a jeśli tak to gdzie ten kabelek może być podłączony, o której szerszym przewodzie mówiłeś czy widać go na tych zdj?? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77c2873193613a14.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83bb10a8958382ba.html[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 09:28_________________________________________________chyba będę się musiał z tym wybrać do specjalisty............
  13. właśnie zobaczyłem iż rzeczywiście u mnie jest tylko jeden przewód który znajduje się pod wężem wodnym i biegnie w strone turbo a jest tam również miejsce na drugi zrobiłem zdionka, ma ktoś pojęcie gdzie ma być podłączony ten drugi przewód? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03b3e42aa5e2603.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a954f6d74baf0cc.html
  14. Witam wydaje mi się również iż ten przewód ma coś wspólnego z turbo mam prośbę czy jak znajdziesz chwilę czasu, możesz to dokładnie sprawdzić, gdzie on ma być podłączony ? za jakieś foto lub info, będę wdzięczny. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...