Skocz do zawartości

sstudi

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sstudi

Osiągnięcia sstudi

0

Reputacja

  1. no i podłączyłem się do kompa..kupę błędów mi wywaliło od sondy lambda do poduszki powietrznej włącznie. Najprawdopodobniej jest gdzieś przebicie na masę. To by się nawet zgadzało bo 2tyg temu nagle padł mi akumulator - wieczorem przyjechałem a rano nawet kontrolki nie zaświeciły. Pytanie moje czy jest jakiś "słaby punkt" gdzie mógłbym zacząć szukać tego przebicia. Wiem,że to mnóstwo sprawdzania...wszystkie kable, złącza, czujniki itp.
  2. Witam, Podczas jazdy na odcinku 1km auto zgasło mi 3 razy.Ciężko było potem zapalić, dopiero za drugim razem załapał. Stało się to pierwszy raz i w sumie teraz chodzi ok (przejechałem kolejne 30km). Zastanawiam się czym to mogło być spowodowane i czy to poważna usterka. Wiem,że ciężko mówić o rozwiązaniu problem bez większej ilości szczegółów ale proszę o opinię co do tej usterki. Czytałem na forum,że może to być czujnik G28. Nie posiadam Vag`a ale może uda mi się podskoczyć do kolegi. Czy to może być coś poważnego i czy mogę jeździć spokojnie? Dodam,że mam założoną instalacje LPG (niecały rok).
  3. Witam, Jak w tytule...wyje mi wspomaganie przy maksymalnym skręcie kół w prawo i w lewo. Nie wiem czy to normalne. Jak kupowałem samochód kilka miesięcy temu to nie słyszałem tego. To mój pierwszy tak "zaawansowany" :> samochód i nie znam się na tym za bardzo. Gdzieś czytałem, że to normalne, ale kto pytana nie błądzi więc pytam...
  4. ja mowie o interfejsie vag tacho 3.01 kupiony u viakena na allegro a program...to chyba byl 2.2 albo 2.5 bo nie umialem znalezc 3
  5. Czy ktoś wie jaka jest średnica wężyka paliwa w silniku 1,8T? Nie umiem tego ustalić. Chciałbym zabezpieczyć auto poprzez odcięcie paliwa i potrzebna mi jest ta średnica wężyka. Czy musze też stosować zawór zwrotny?
  6. wiem,że moge to sam zrobić doświadczalnie...ale jest jeden mały problem...nie mam vaga
  7. mi sie udało odczytać kod PIN,nawet zaprogramować PIN do nowego i zgrać wsady a także ustawić przebieg - z liczników JEGAR i VDO..oba z 00r. z białymi podświeleniami. Jednak posiadałem vag tacho 3.01.
  8. ja odczytałem PIN z licznika VDO z 00r kablem vag tacho 3.01 i musiałem wybrać VDO C5. Trzeba przelecieć wszystkie możliwe modele
  9. tutaj masz przykładowy przelicznik opon http://www.ostragorka.eu.org/~swietokrzyska/opony.html jest tego mnóstwo na necie i tutejszym forum...
  10. Czy wie ktoś czym się różni bezpiecznik nr 28, 32 i 34 - wszystkie to "sterowanie silnikiem", a dokładnie? Czy po wyjęciu którego z nich (ewentualnie wszystkich na raz) samochód nie odpali wogóle? Odpowiedź nasuwa się sama ale czasami rzeczy oczywiste nie zawsze są takie. I jeszcze jedno pytanie. Czy po wyciągnięciu bezpieczników, próbie uruchomienia silnika bez nich a następnie uruchomieniu silnika już z bezpiecznikami nie wyskoczą błędy/problemy? Jest jeszcze bezpiecznik nr 15 - zespół wskaźników i sterowniki
  11. no to moze jeszcze jedna ciekawostka. Masz podgrzewane zamki w drzwiach. Jesli temp jest nizsza niz ustalona (nie ppamietam ile, ~5st??) to po wlozeniu kluczyka i odczekaniu kilku sekund wklad sie nagrzewa
  12. sstudi

    Immobilizer

    po odkręceniu sruby mocującej kierownice (torx 55) ostrożnie wyciągnija ją trzymając kierownice. Flamastrem, mazakiem, czymkolwiek co sie nie rozpusci, zrob 3 kreski przechodzące przez kierownice i element na którym trzyma sie kiera. Jak rozkręcisz bedziesz wiedzial o co chodzi
  13. szuakaj na forum..takze na allegro sa aukcje gdzie naprawiaja liczniki. tylko musisz sie zastanowic czy warto.Koszt naprawy takiego licznika czasami jest wiekszy od zakupienia nowego-uzywanego na allegro.Jesli nie masz fis`a to polecam zamiane na taki. Jesli masz troche filipu to zrobisz to sam i koszty sa naprawde niewielkie-tylko koszt licznika i manetki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...