Skocz do zawartości

fmaverick

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fmaverick

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ori kosztuje 160 zł za litr w ASO, kupiłem MOTULa
  2. Dzięki dev, na Ciebie zawsze można liczyć
  3. Witam, mam pytanie jak w temacie, szukałem, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, nie jestem zatem pewien, czy do A4 b5 quattro 6 biegów, do skrzyni wchodzi 2,7 litra, a do dyfra 1,7 litra? Proszę o konkretną odpowiedź ile łącznie oleju potrzebuję.
  4. musiałeś zmieniać linkę na dłuższą, czy wystarczyła seryjna? te jarzma od A3 to z jakiej wersji silnikowej i ośka czy quattro, bo zauważyłem, że w 8P jest kilka rozmiarów tarcz
  5. Ok sprawdzę wał i koła, jak myślicie przyczyną drgań mogą być uszczelki na pompowtryskach? bo i z taką opinią się spotkałem. Dodam jeszcze, że podczas drgań dźwignia zmiany biegów mocno drga przód-tył. ---------- Post dopisany 14-04-2013 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2013 at 21:38 ---------- przyczyną drgań okazał się wewnętrzny przegub przedniego prawego koła, na którym był już spory luz wyczuwalny w rękach (wręcz było słychać stukanie przy ruszaniu półośką). Po wymianie półośki wszelkie opisywane objawy ustąpiły, nie ma drgań budy, ani lewarka zmiany biegów.
  6. to co jest potrzebne do montażu tarczy 300/12??
  7. mówimy tutaj o tylnym hamulcu z S4 B6/7 300/22/36.6 mm nie ma sensu zakładac małego zacisku i klocka na ta tarczę ok, czyli do 288/12 lub 300/12, szukać zacisków z B6/7 + podkładka pod jarzmo, right?
  8. a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter?
  9. to jaką linkę do takiego zestawu najlepiej zapodać, S4, RS4 czy może A6?
  10. a czy te zaciski + tarcze 288 mm z B7 podejdą?
  11. Dev, a przy zestawie 312/269 nie będzie problemu z balansem?
  12. a jak mam go sprawdzić? konieczny jest demontaż ?
  13. Witam! jakiś miesiąc temu zauważyłem drgania podczas jazdy które przybierają na sile. Podczas przyśpieszania na wyższych biegach (5 i 6) szczególnie powyżej 2k rpm i powyżej 100km/h odczuwalne są wyraźne drgania. Na niższych biegach i prędkościach zjawisko nie występuje, czyli na mieście jest ok, a w trasie trzepie budą. Pod uwagę biorę dwumas, poduszki pod silnikiem/skrzynią, oraz jak mi zasugerował specjalista mechanik - pompowtryski. Na biegu jałowym jest cisza - brak brzęczenia, nic nie stuka nie puka, drgania nie występują. Od czego zacząć szukając przyczyny usterki?
  14. znalazłem w necie ogłoszenia naprawy, ale co lepiej zrobić, naprawić, czy szukać używki??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...