Skocz do zawartości

fmaverick

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fmaverick

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fmaverick

0

Reputacja

  1. Ori kosztuje 160 zł za litr w ASO, kupiłem MOTULa
  2. Dzięki dev, na Ciebie zawsze można liczyć
  3. Witam, mam pytanie jak w temacie, szukałem, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi, nie jestem zatem pewien, czy do A4 b5 quattro 6 biegów, do skrzyni wchodzi 2,7 litra, a do dyfra 1,7 litra? Proszę o konkretną odpowiedź ile łącznie oleju potrzebuję.
  4. musiałeś zmieniać linkę na dłuższą, czy wystarczyła seryjna? te jarzma od A3 to z jakiej wersji silnikowej i ośka czy quattro, bo zauważyłem, że w 8P jest kilka rozmiarów tarcz
  5. Ok sprawdzę wał i koła, jak myślicie przyczyną drgań mogą być uszczelki na pompowtryskach? bo i z taką opinią się spotkałem. Dodam jeszcze, że podczas drgań dźwignia zmiany biegów mocno drga przód-tył. ---------- Post dopisany 14-04-2013 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 17-02-2013 at 21:38 ---------- przyczyną drgań okazał się wewnętrzny przegub przedniego prawego koła, na którym był już spory luz wyczuwalny w rękach (wręcz było słychać stukanie przy ruszaniu półośką). Po wymianie półośki wszelkie opisywane objawy ustąpiły, nie ma drgań budy, ani lewarka zmiany biegów.
  6. mówimy tutaj o tylnym hamulcu z S4 B6/7 300/22/36.6 mm nie ma sensu zakładac małego zacisku i klocka na ta tarczę ok, czyli do 288/12 lub 300/12, szukać zacisków z B6/7 + podkładka pod jarzmo, right?
  7. a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter?
  8. to jaką linkę do takiego zestawu najlepiej zapodać, S4, RS4 czy może A6?
  9. a jak mam go sprawdzić? konieczny jest demontaż ?
  10. Witam! jakiś miesiąc temu zauważyłem drgania podczas jazdy które przybierają na sile. Podczas przyśpieszania na wyższych biegach (5 i 6) szczególnie powyżej 2k rpm i powyżej 100km/h odczuwalne są wyraźne drgania. Na niższych biegach i prędkościach zjawisko nie występuje, czyli na mieście jest ok, a w trasie trzepie budą. Pod uwagę biorę dwumas, poduszki pod silnikiem/skrzynią, oraz jak mi zasugerował specjalista mechanik - pompowtryski. Na biegu jałowym jest cisza - brak brzęczenia, nic nie stuka nie puka, drgania nie występują. Od czego zacząć szukając przyczyny usterki?
  11. znalazłem w necie ogłoszenia naprawy, ale co lepiej zrobić, naprawić, czy szukać używki??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...