Skocz do zawartości

sebo77

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebo77

Osiągnięcia sebo77

0

Reputacja

  1. sebo77

    [B5 AFN] Zawór N75

    Czesc mam pytanie czy ten zawór mozna sprobowac wyczyscic jak tak to czym i jak czy jest mozliwa zamiana N18 na N75 dzieki bardzo za rady pozdrawiam.
  2. koledzy u mnie jest dokladnie tak sprawdzalem jak przekrece kluczyk to przez okolo 10sekund na zawoze n109 jest prad apotem niema ale gdy uruchomie silnik na zawoze n109 jest prad caly czas a jak ma byc naprawde to ja juz niewiem pozdrawiam
  3. u mnie kotrolka od swiec zarowych sie zapala i gasnie a na zawoze n109 nie ma pradu a auto odpala to co mam zrobic prosze o pomoc czy prad moze byc w momecie palenia sie kotrolki od swiec zarowych a po zgasnieciu kotrolki swiec pradu niema na n109 pomocy dzieki z gory
  4. Czesc mam pytanie jak sprawdzic ten zawór bo ja podloczylem probowke samochodowa wloczylem zaplon jeden przewod do zaworu drogi do masy i lapka nie zaswiecila co to moze znaczyc czy taki pomiar trzeba zrobic jakims specialnym urzadzeniem dziekuje.
  5. sebo77

    [B5 AFN] Turbo

    to jak to jest jedni twierdza ze ma byc uszczelka a inni nie
  6. sebo77

    [B5 AFN] Turbo

    a gdzie go najlepiej zaslepic
  7. sebo77

    [B5 AFN] Turbo

    dzieki a czy jak zaslepie tez erg to nic sie nie stanie i czy musze cos jeszcze robic .oprucz zaslepienia erg i co to daje.
  8. sebo77

    [B5 AFN] Turbo

    Czesc mam pytanie czy pomiedzy kolektorem wydechowym a turbina powina byc uszczelka bo umnie niema bede wyciagal turbo i chcialbym wiedziec czy powinna byc czy nie zaznaczam ze umnie niema na 100% i gdzie zatyka sie zawór erg i czy po zatkaniu cos trzeba jeszcze innego robic .dziekuje za porady pozdrawiam serdecznie.
  9. Szczerze to nie zwrucilem byla nioc a ja z roboty wracalem bylem wkuzony ale dzieki za rade pozdrawiam.
  10. Witam i pozdrawiam oto moj przypadek wczoraj jechalem swoja audica z pracy na jednym ze skrzyrzowan dalem jej troche w gaz jedyna dwoja troja na trojce obroty okolo 3000tys i wyrzucilem na luz fura zgasla sama jak sie zatrzymalem nie chciala zapalic dopiero za piatym razem co to za przypadek dziwna sprawa czy ktos mi moze powiedziec co to moglo sie stac z gory dzieki.
  11. witam mimo wielu chwil spedzonych na czytaniu o turbinie nie doszlem co moze byc przyczyna zapiekania sie kierownic w mojej turbinie dwa razy ja czyscilem za drogim razem wywalilem kata i obiawy sa takie same ja za pierwszym tak i drugim razem jakis czas jest ok sztaga chodzi w pelnym zakresie a po jakims czasie zaczyna chodzic cierzko a szczegolnie na zimno to do gory idzie ale nadól juz nie wraca prawie wcale na cieplym silniku jest troche lepiej w wezu ktory idzie do czesci zimniej z tej dolnej rory jest olej chcialem kupic turbo po regeneraci ale koles doradzil aby najpier znalezc przyczyne zapiekania sie kierownic bo z nowa turbina moze byc to samo i jeszcze jedno czy sztanga powina chodzic leciutko przez caly czas bo na poczatku po czyszczeniu chodzi leciutko a potem coraz gorzej,prosze o rady jakie moga byc przyczyny zapiekania sie tych nieszczesnych kierownic,i czy sztaga powina chodzic w pelnym zakresie przez caly czas czyli z dolo do gory prosze o rady i dziekuje z góry.
  12. sebo77

    [B5 AFN] Turbina

    Czesc koledzy mam klopot z zapiekajacymi sie kierowniczkami w turbo.Ostatnio wyczyscilem turbo i wywalilem katalizator zalozylem turbo na poczotku bylo ok sztaga chodzila w pelnym zakresie po przejechaniu okolo 1000km znow turbo sie zapieklo sztaga minimalnie sie rusza i auto wchodzi w tryb awaryjny mam juz dosc turbo czyscilem juz dwa razy i efektów niema moze mi cos jeszcze doradzicie.I jeszcze pytanie o zaslepienie Erg czy oprucz zaslepienia trzeba cos jeszcze zrobic i co to daje.Pozdrawiam i czekam na pomoc.
  13. Rozrzad wymienialem jakies 10 000 km temu autko na zimnym czy cieplym silniku pali na dotyk.Niewiem juz niemam pojecia.
  14. Czesc wszystkim prosze o kolejna pomoc. Moje audi kopletnie mi sie sypiem,mam problem z moca autko niby sie zbiera ale dopiero od wysokich obrotow wogole nie ciagnie od dołó,no i te wibracje na calej karoseri normalnie czuc mruwki w nogach.I zauwazylem ze nie kopci wogule jak na disla przystalo zero czarnego dymu jak mu przygazuje, turbina chodzi wimienilem plecionke i wywalilem kata i silnik glosno pracuje twardo.Co to moze byc mam juz dosyc audi a4 strasznie mi czysci kieszeń.Pozdrawiam I jeszcze jedno gdy jade naprzyklad na 2 albo 3 biegu na minimalnej predkosci ale po ruwnym trzepie cala buda.
  15. Dzieki koledzy za odpowiedzi ale co jeszcze do do tego szarpania silnikiem to obiawy po dodaniu mocno gazu sa takie jakby nie na wszystkie gary chodzil i strasznie rzuca silnikiem tak jakby paliwo nie dochodzilo i to jest na biegu jalowym.jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...