Skocz do zawartości

Guwer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Guwer

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Guwer

0

Reputacja

  1. Nic nie ma o "chlupaniu" wody jak się gazu dodaje Narazie odłączyłem nagrzewnice i zobaczę co się teraz będzie działo
  2. Uważaj na wióry, żeby nie wpadły do silnika, no chyba że będziesz ściągał całą głowicę
  3. Miałem podobny problem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=65052.msg704666#msg704666 Do tej pory hula bez zastrzeżeń
  4. Witam Szukałem pół dnia na forum ale nie znalazłem nic podobnego. Ostatnio zaczęło ubywać mi płynu chłodniczego. Wcześniej gdy się odpaliło silnik i dodało się gazu to było słychać w okolicy kokpitu środkowego jakby woda się przelewała. Ostatnio zrobiłem dłuższą trasę i w zbiorniczku zrobiło się sucho. Dodam że podczas jazdy padał duży deszcz i zaczęły mi parować szyby. Jak wziąłem na ciepły nawiew (na najwyższy bieg) to dosłownie po 2-4 sekundach cała szyba przednia była zaparowana, jeśli wziąłem na zimny to zaczęło powoli schodzić. Zauważyłem też, że dywanik od strony pasażera był mokry nawet na gumowej wycieraczce była woda. Chyba to była woda bo nie zauważyłem żadnego zapachu i smaku. Audi A4 1.6 Gaz '95r zalany płynem. Z góry dzięki za wszelkie sugestie
  5. Witam U mnie mam podobny problem co kolega tylko że mi gaśnie po przejechaniu ok 2-4km jak wrzucę na luz na zimnym silniku (obroty od razu spadają tak jak bym go zgasił) i potem jest problem z odpaleniem. Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Jak się rozgrzeje to już jest ok (A4 1.6 Gaz zwykły). Z góry dziękuję za pomoc
  6. Kolego mówisz o module zapłonowym tak? U mnie mam bardzo podobną sytuacje, jak zgaśnie to trzeba długo kręcić a że zima blisko to akumulator siada szybko. Ten moduł to powinien być cały czas zimny nawet na rozgrzanym silniku?
  7. Guwer

    [B5 ADP] Stuki w silniku

    Już zrobiłem . Oczyściłem świece i wkręciłem od nowa z porównywalną siłą co reszta. Odpaliłem i narazie chodzi. Mam nadzieję że wyrzyma. Dzięki wszystkim
  8. Guwer

    [B5 ADP] Stuki w silniku

    Zdjąłem osłonę i okazało się że wyrwało świecę nie była do końca wkręcona noi zerwało gwint w głowicy gdzieś na około 1/3 całego gwintu i teraz się zastanawiam czy jak wkręce nową czy wytrzyma
  9. Witam Po przejechaniu ok 5 km cos zaczeło mi stukac pod maską. Zgasiłem od razu silnik podniosłem maskę ale nic tam ciekawego nie zobaczyłem. Odpaliłem ponownie i słychać dziwne stuki i jakieś dziwne tak jakby syczenie u góry silnika (hałas porównywalny jkby była dziura w tłumiku ). A że miałem jeszcze kawałek do domu zaryzykowałem i jechałem dalej (temperatura i ciśnienie oleju ok ). Odczuwalny był spadek mocy ale jakoś dojechałem (ponad 20km) ale nie wiem co to może być i takie pytanko czy komuś coś podobnego się przytrafiło i co to może być. Odrazu przyszła mi na myśl uszczelka pod głowicą ale.... mam nadzieje że nic poważnego
  10. Guwer

    [B5 ADP] Wyrwane sitko

    Witam wszystkich Ostatnio zauważyłem że mam pęknięte to sitko w przepływomierzu i moje pytanie czy można je jakoś wymienić; czy można je gdzieś dokupić czy trzeba wymieniać cały przepływomierz? Jeśli można to kupić i ma ktoś jakiś numer katalogowy to bym bardzo wdzięczny. Mój silnik to 1.6 ADP[br]Dopisany: 25 Styczeń 2009, 17:23_________________________________________________no nikt mi nie pomoże???
  11. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=525966023 na tej stronie jest tylko wkład do prawego lusterka ale oni maja wszystkie; tylko że ta aukcja jest juz zakonczona. To jest e-mail do tej firmy: [email protected]
  12. U mnie miałem inny problem. Jak zdjałem wkład to okazało się że są u mnie kabelki noi się ucieszyłem ale nie potrzebnie bo kabelki szły tylko od lusterek do kostki. Ale kabelki juz poprowadziłem i teraz zostało przeklejenie mat tylko sie zastanawiam czy na silikon czy na jakis może klej
  13. Witam Ja mam troszke inny problem. Samochód odpala mi bardzo dobrze ale jeśli po przejechaniu 2-3km zgaśnie to nie chce odpalić. Trzeba długo kręcić żeby odpalił. A że teraz zimno to szybko akumulator pada. Dodam że to się dzieje na gazie na bęzynie wszystko jest ok
  14. Witam wszystkich U mnie mam podobny problem z falowaniem obrotów. Niedawno zauważyłem że moje auto potrafi czasem zgasnąć po przejechaniu ok 1km (nie zdąży się jeszcze rozgrzać) i potem musze długo kręcić żeby znowu odpaliła. A że jest zima to akumulator wysiada szybciej noi jest problem. Musze robić przepinke z innym autem... Spróbuje przeczyścić przepustnice wg instrukcji. Mam nadzieje że pomoże
  15. Okolice Zwolenia Witam wszystkich mam na imię Piotrek. Jerzdżę Audi a4 1.6 ADP 95r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...