Skocz do zawartości

Mich

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mich

Osiągnięcia Mich

0

Reputacja

  1. Dziex Rafal_ uparłem się i grzałem silnik na postoju, gniotłem wąż do chłodnicy (zgniotłem go i trzymałem) i w pewnym momencie jakby zassało ze zbiorniczka cały płyn (jakieś dobre 1,5l) . . . Jest teraz dosyć ciepło, cudu nie ma ale grzeje. . .
  2. Hej. Przeczytałem chyba wszystkie posty na podobny temat i lipa, nie znalazłem rozwiązania na swoją dolegliwość ;( Opisze po krótce mój problem Silnik samochodu nagrzewa się wyśmienicie, po około 3 km temp na kanale 51 - stoi jak drut i ma 90oC, a w środku zimno Po przejechaniu około 5km i ustawieniu nadmuchów na 50% wydajności to czuć ciepłe powietrze, wystarczy dac 100% lub zatrzymac się na światłach i juz zimne . . . Ktoś powie banalne, nalezy przepłukać nagrzewnicę, i ja tak zrobiłem, nic specjanlego nie wyleciało, a woda przepływała dosyć swobodnie. Po poskładaniu efektu brak Odpowietrzałem według forumowych przepisów i u mnie za diabła nie ma mowy o siku z dziurki węza na podszybiu , owszem leciało kilka bąbelków ale nie był to sik niemowlaka. . . Na wolnych obrotach oba przewody do i od - prowadzające ciecz z nagrzewmnicy są miękkie jak flak ale ciepły jest tylko jeden, drugi letni. . . Czy ktoś może sprawdzić i powiedziec jak jest u niego? Czy możliwe, że układ zapchał sie ale gdzieś indziej? Czy można skojarzyć to jakoś z wymianą rolki napinacza paska wieloklinowego, bo tylko to mi ostatnio wymieniali w warsztacie? Czy mogła sie "zużyć" pompa wodna? Nie mam pomysłów, w zeszła zimę niunia grzała wyśmienicie, a odkąd ja mam (4lata) to jeżdżę na G12 i brak mi pomysłów i nie wiem co robić dalej. Prosze o sugestie. stosuj prefixy
  3. Chłopy, ja mam podobny problem, wymieniali mi rolkę napinacza paska wieloklinowego i po tym zabiegu zimno jak cholera, temp płynu 90oC a w kabinie tak sobie. Moze i ja popróbuję z odpowietrzaniem?
  4. Z tego co wiem i u mnie tak jest, to jak tylko włączę śnieżynkę to wentylator pracuje na pierwszym biegu (wolne obroty) i połączony jest wtedy szeregowo z opornikiem (co to u mnie padł), jeśli ciśnienie w układzie rośnie i wydajność chłodzenia skraplacza jest za mała to presostat z układu klimy włącza drugi bieg (100% wydajności silnika wentylatora) i rezystor jest wtedy omijany. Dodatkowo przy wysokiej temperaturze płynu chłodzącego termostat również wymusza pracę silnika elektrycznego i pełni on wtedy funkcję chłodzenia płynu w chłodnicy, czy używasz w tym momencie klimy, czy też nie. Po pierwsze sprawdź czy masz jakieś błędy klimatronika. . . :> Rezystor, hm tania metoda regulacji obrotów silnika prądu stałego, tania lecz nie koniecznie idealna. . . . są ciekawsze rozwiązania :>
  5. a widział kto kod 29.6 ???? Ja mam takowy i lipa
  6. nie rozumiem treści zagadnienia, możesz jeszcze raz opisać problem, drugi bieg? Czy może chodzi Ci o pełną wydajnośc czyli bez rezystora. . . . . Studiowałem temat i służę pomocą. . . Mam fotkę rezystora ale nie umiem jej załączyć na forum ale jest link http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/187e5dc31ad6fdf4.html
  7. Daimos dzięki, mialeś rację, zdjąłem osłonę silnika i znalazłem go. Uszkodzony na maxa, wymiana 10 minut, koszt 50zł allegro i 2 piwa za użyczenie rampy. Dla ciekawych tematu to rezystancja tego opornika to około 1 Ohm proszę uzupełnić profil
  8. Witam wszystkich, mały kłopot. Drążę wątki dotyczące tematu i za cholery nie mogę odnaleźć rezystora wolnych obrotów wentylatora klimy. Czytałem wszystkie tematy i okazuje się, że u mnie go nie ma albo nie potrafię znaleźć ów elementu. Wentyl na pełnych obrotach pracuje, przekaźnik wolnych obrotów pracuje poprawnie więc został mi rezystor do zbadania. Gdzie go szukać w moim 2.6V6??? a ciasno tam pod maską cholernie. . . POMOCY !!! Dziękuję za pomoc. . . . :>
  9. No wspomniałem o tym, że być może się ze względów konstrukcyjnych nie da. No jest takie zagrożenie (jakieś -40oC i zamarznie może), ale co z manualnymi klimami, i co z klimami w nowocześniejszych autkach. Gdzie różnica?
  10. Podpinam się do tematu. Klima nie działa w zimie w staruszkach, to wiem. Pytanie moje brzmi : Czy da się zrobić tak, żeby działała, czy konstrukcja jest taka, że się nie da? Odparowywanie szybek przydatne jest właśnie w tym okresie. :smile:
  11. Mich

    Kierunkowskaz boczny

    Praktykowałeś ? :smile:
  12. Mich

    Kierunkowskaz boczny

    Witam, zadam banalne pytanie. . . Jak wymienić kierunkowskaz boczny (ten w błotniku)
  13. Mich

    Klimatronik - problem

    Chyba jest, jak zalapie rano to ladnie chlodzi, po wylaczeniu sobie naturalnie syczy, no i dziala wylacznik duzego cisnienia wiec cos tam jest :smile: gosc od klimy mowil ze to nie gaz raczej
  14. Mich

    Klimatronik - problem

    WItam serdecznie, to moj pierwszy post na tym forum. . . Przyszedłem z klubu Vectra-Unlimited bo bo i opla sie miało,nastał czas zmiany autka na A4. . . Autko smiga wysmienicie, ale do sedna. . . Zauwazylem taką zależność: Rankiem kiedy jest około 20oC mogę odpalić klime ze sniezynka, popracuje z 3 minuty i wylacza sniezynke na kilkanascie sekund, poźniej wskoczy może z raz, czasem dwa razy i juz lipa, nie zapala się W ciepłe dni nawiew się odpala ale bez śnieżynki. Zbadałem kody i jest 22.3 do wylaczenia sniezynki a potem 22.5 jak juz nie dziala 22.3 - wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa 22.5 - wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, Gazownik radzi wyczyscic skraplacz, co Wy na to? Za co sie zabrać zanim będzie czas zawitac w serwisie? :roll: Jak skasować błędy klimatornika? :smile: Proszę o sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...