Skocz do zawartości

siwy342

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwy342

Osiągnięcia siwy342

0

Reputacja

  1. Witam, Jestem raczej początkującym użytkownikiem vcp. Raport który wkleiłem został wygenerowany za pomocą procedur "one click". Czyli klikam przycisk i otrzymuję wynik. Także ciężko mi powiedzieć jakie to sa grupy
  2. Witam, dzisiaj po odpaleniu autka zaświeciła mi się kontrolka silnika. Po sprawdzeniu błędów przy pomocy vcp wyskoczył błąd: "5262 filtr cząstek stałych, czujnik różnicy ciśnień Zwarcie do masy". Po wykasowaniu błędu nie pojawił się ponownie. Jednak zaniepokojony, że filtr mi się już zapełnił zrobiłem rundę po autostradzie na wypalanie a następnie uruchomiłem procedurę wypalania dostępną w vcp. Jednak zarówno przed regeneracją jak i po regeneracji sprawdzając stopień zapełnienia filtra vcp wskazuje ujemną wartość. Wygląda to następująco: Zapełnienie filtra DPF BANK1: -2,08 MASA popiołu (wyuczona): 1.45 Be1Gre1: 22.77 Be1Gre2: 40 Be1Gre3: 45 Proszę również o wytłumaczenie co oznaczają zapisy "Be1Gre1"?
  3. Witam, dzisiaj wsiadam do mojej audiczki i ledwo co jedzie. Wogóle nie ma doładowania. Sprawdzałem vagiem kanał 11 i ciśnienie doładowania ma cały czas stałą wartość w przybliżeniu równą 1000 mbar. Poza tym VAG nie pokazuje żadnych błędów. Za wszelkie wskazówki będe bardzo wdzięczny
  4. Dzieki za wszystko problem rozwiazany... wymieniłem filtr paliwa i weżyk doprowadzający bo był podejżany i autko śmiga
  5. No w poniedzialek sie biore za wyjmwanie. zobaczymy o z tego wyjdzie[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 10:39_________________________________________________Witam, wczoraj wyczyscilem kierownice... Jezeli chodzi o obroty to jest teraz ok w całym zakresie silnik ładnie przyspiesza, ale jest jeden nowy problem. Mianowicie przy przyspieszaniu czuc bardzo mocne szarpanie samochodem. Szczególnie na wyższych obrotach (tak powyzej 2000). Według mnie szarpanie jakby silnik nie dostawał paliwa (czy moze to byc nastawnik pompy, a jesli tak to jak go sprawdzić). Jak podłączę vaga to nie ma błędów. Czy przyczyną szarpania moze byc zle ustawiony kat poczatku wtrysku??? Zrobilem dzisiaj logi dynamiczne: http://img63.imageshack.us/img63/1466/000g.png http://img22.imageshack.us/img22/5618/004008.png Dzieki
  6. no wiem wczoraj jak zrobilem te logi poprzegladalem forum i znalazlem ze powinno byc okolo 50 a nie jak u mnie ponad 100 dzieki za pomoc[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 11:36_________________________________________________Dzisiaj podczas dluzszej trasy pojawil sie nowy problem. A mianowicie gdy sini sie rogrzal przprzypieszaniu silnik zero mocy praktycznie, pod bardziej strome górki ledwo co. Jak trzymałem pedał gazy cały czas wduszony na maxa co jakis czas troche pociagnal ale brdzo krotko. Dodatkowo jak sie zatrzymalem i wzialem na luz przy wduszaniu edalu gazu (na luzie) obroty rosly tylko do około 3000 i ani rama wiecej albo nawet mniej czasami... [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 16:32_________________________________________________bawilem sie vagiem i wdaje mi sie ze jest za wysokie napiecie w bloku 001 na pozycji 3. link: http://img691.imageshack.us/img691/311/beztytuuafz.jpg
  7. logi 000BS: http://img136.imageshack.us/img136/9458/000bs.png
  8. Dzieki wielkie koledzy link super. Już sobie poradziłem z problemem: miałem zapieczone kierownice. Dzisiaj troche je rozruszałem i jest o niebo lepiej, ale i tak po świętach trzeba bedzie całą turbine wyjąć i pożadnie przeczyscic. A co do odpalania to EGR był brudny, a to podobno ma jakis wplyw. Dzieki jeszcze raz
  9. Mam problem z moim autkiem, i tak: -auto czasami cieżko odpala, szczególnie przy silnych mrozach (jak jest nagrzany to jest ok z odpalaniem), - przy przyspieszaniu szarpie całą budą, tak jakby raz miał moc a raz nie i tak cały czas aż dochodzi do około 3000obr/min i włącza się notlauf, - na biegu jałowym autko chodzi normalnie - na vagu wyświetlają się błędy 519, 550 i 575 a tu link do fotki z logami: http://img109.imageshack.us/img109/5061/logi.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...