Skocz do zawartości

marcin_gilo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin_gilo

Osiągnięcia marcin_gilo

0

Reputacja

  1. Dzięki, tak myślałem , ostatnio 50km zrobiłem i było wszystko ok. A jaka różnica po odpaleniu,taka cisza, a wcześniej szum taki był. Póki co śmigam bez niej do czasu zakupu nowej.Teraz tylko pytanie jaką kupić?,moja była Topran.
  2. Panowie własnie wróciłem z garażu i udało mi sie odkęrcić w autku wiatrak z wiskozą.Mam takie pytanie-czy moge jeździc bez niej? , chodzi mi o to, czy po odkrecenie jej te koło pasowe przed którym ona była sie nie odkreci:mysli: Link do zdjecia http://imageshack.us/photo/my-images/51/img026kopiowanie.jpg/
  3. Ogrzewanie załączam na minimum tzn,18 stopni żeby właśnie silnik szybciej sie nagrzewał.Dzięki za odpowiedź.
  4. W ostatnich dniach przez przypadek zauważyłem , że po przejechaniu ok. 50km ,przy spokojnej jeździe chłodnice mam całkowicie zimna.Dojeżdzam do domu po tych 50 km ,a chłodnica zimna.90 stopni na wskaźniku,mówie o zegarach,płyn sie nie gotuje, przewód górny gorący ale chłodnica zimna. Termostat wymieniany w styczniu 2009 ale nie wiem na jaki, pompa wody wymieniona okoła 1,5 roku temu.Wtedy gdy mi padła pompa to mi sie poczatkowo grzał w korkach a potem nie było ogrzewania ,takze teraz chyba bym pompe wykluczył.Takie proste pytanie panowie-czy możliwe by w tych mrozach , silnik V6 sie na tyle nie rozgrzał by po tych 50 km termostat nie załączył dużego obiegu?Dodam że po tych 50 km silnik przy tych mrozach moge dotknac reka i jest letni. Czekać na odwilż , termost lub chłodnica mogła zamarznąć, jęźdzę na petrygo. Nigdy wody nie dolewałem.
  5. Aha, też myślałem raczej o tych pierwszych. A co do polaryzacji to chyba w moim audi po lifcie problem polaryzcji nie występuje, tak przynajmniej tutaj wyczytałem.
  6. Koledzy doradźdźcie :)Szukam żarówek do tych małych światełek w podsufitce- typ Ba9s. Jest spory wybór tych żarówek, kupiłem sobie na próbe jedną żarówkę tego typu ale jest zasłaba -http://allegro.pl/hit-postojowki-led-flux-ba9s-z-cokolem-oryginal-i1922297942.html Teraz zastanawiam sie między tymi dwoma typami: http://allegro.pl/zarowka-led-ba9s-5-smd-24h-5smd-zarowki-xenon-hit-i1972018859.html http://allegro.pl/postojowki-diody-ba9s-led-bmw-audi-opel-i1963563523.html Doradzicie coś, może jakąs inna polecacie.
  7. Czy mogę użyć tego do czyszczenia przepływomierza -WURTH Zmywacz uniwerslany- http://allegro.pl/wurth-zmywacz-uniwersalny-bremsen-reiniger-k418y-i1859070403.html
  8. Tak się zastanawiam nad zakupem CRC do czyszczenia przepływomierza i przeczyścić sobie przepływomierz (HITACHI 078133471C). Ale czy może to mu zaszkodzić,może lepiej skoro się nic nie dzieje darować sobie ten zabieg. Jak patrzę na mój przepływomierz to ta siateczka jest raczej czysta, nie ma tam jakiegos nalotu tak na oko patrząc. Co myślicie Panowie?
  9. A może to pompa wody? U mnie właśnie tak było.Miałem połamane wszystki łopatki. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  10. Mam pytanie. Odczytałem z tej łapy nr seryjny 8DO 399 i chyba dalej 116 AG, niestety wytarty jest mocno i dlatego nie jestem pewny czy własnie taki tam był,czyli cały to 8DO 399 116 AG. Na allegro sa takie używane łapy ale maja inny numer np.8D0399113AA czy taka łapa będzie pasować? Czy musze kupic łape o dokładnie takim samym numerze jak było seryjnie.[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 14:39_________________________________________________Wymieniłem wkońcu te łapę. Kupiłem używaną na Allegro za 80zł +20zł przesyłka. Wymiana zajeła mi nieco ponad godzine, trochę było ciężko z jedną ze śrub,ale to ze względu na brak odpowiedniego klucza:) , tego typu Hex, mój był za krótki, ale jakoś dałem radę. Do wymiany potrzebna była płaska 17 i klucz Hex 8mm, podnośnik i kawałek belki by podeprzeć skrzynie na wszelki wypadek:) Poduszek nie wymieniałem bo wyglądają ok:)
  11. Panowie zauważyłem w moim autku takie pęknięcie .Po prawej stronie, mocowanie skrzyni biegów,przy poduszcze silnika. Szukałem w internecie i wydaje mi się że to może być tzw. łapa, nie jestem pewien. Mam pytanie co z tym zrobić, czy to jest pojedynczy element czy stanowi całość ze skrzynia biegów. Jak to wymienić, a może spawać?
  12. Ja mam u siebie ten sam problem od dłuzszego czasu.Zarówno na gazie jak i na benzynie.Narazie wymieniłem świece i bez zmian! Muszę dalej szukać przyczyn tego szarpania.
  13. Termostat montował znajomy mechanik, i po wymianie wszystko było ok. Wcześniej tzn. przed wymiana temperatura rosła na trasie. Wiec uważam że termostat został poprawnie zamontowany. Nie wiem czy był oryginalny-kosztowało mnie to ok.260 zł a z teogo co pamiętam 100zł to była robocizna.W piątek zaprowadzam autko do mechanika bo dziś postałem troche w korku i znowu to samo. Wyskoczyłem szybko z auta, zajrzałem pod maske i oba wentylatory sie kręciły, płyn też jest. Denerwuje mnie to strasznie.Zobacze co mechanik zdziała. Dzięki chłopaki za porady [br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 23:21_________________________________________________Dziś odebrałem autko z warsztatu. Okazało sie ,że wystarczyło odpowietrzyć. Mechanik mówi, że jest już ok. Autko po odpowietrzeniu dogrzali, sprawdzali na włączonej klimie, włączonym ogrzewaniu, po ponad 2 godzinach takich prób(auto ciągle pracowało) nic sie nie działo, więc wszystko ok. Przy okazji wymieniłem olej i filtr oleju(nadszedł czas). No i cena. Za usługę 50zł Zamykam temat. Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam
  14. Oba wentylatory załączają się,dziś sprawdziłem, płyn w zbiorniczku także jest.Termostat był wymieniony ale nie mam pojęcia czy wstawili orginalny czy zamiennik .Mechanik twierdził że układ był odpowietrzony. A przy okazji wymiany termostatu został wymieniony cały płyn w układzie. Ps. Ajax gdy stoję w korku i włącze nawiew gorącego powietrza troche pomaga(już kilka razy musiałem tak zrobić),temperatura troche opada ale przy dłuższym postoju i to nie pomaga.Chyba nie obejdzie bez wizytu u mechanika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...