Skocz do zawartości

CZTERYX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O CZTERYX

  1. U mnie na początku ciekło a później lało się przez czujnik poziomu oleju, wymiana załatwiła problem. Zajrzyj do czujnika na włączonym silniku czy nie popuszcza.
  2. Tak, faktycznie znalazłem taką opcję. Jednak okazało się że to nie aku. Zaholowałem do przydomowego warsztatu wujka, wstępna diagnoza - niskie ciśnienie. Aż tak na mechanice się nie znam, mówi że sprawdzi uszczelke pod głowicą.[br]Dopisany: 03 Marzec 2011, 23:08_________________________________________________Witam, uszczelka sprawdzona okazała się jednak ok, ale i tak została wymieniona na nową. Winne były pierścienie podobno były zapieczone. Przed wymianą ciśnienie wynosiło 2 - 4 atmosfery, po zalożeniu nowych pierścieni 12 atmosfer. Czy to ciśnienie jest dobre? Auto już pali ładnie. Ale tak pytam Was z doświadczenia czy przy okazji warto coś jeszcze wymienić jak już takie modernizacje Wujek mówi, że inne części są wporządku, ale jeśli coś można jeszcze poprawić to ja bym był za opcją wymiany. Zaznaczę, że od auta nie oczekuję wyścigowych wrażeń, tylko normalnej jazdy.Rozrząd wymieniany był 50tys. km temu auto ma na liczniku 298 tys. km
  3. Witam, silnik 1,8 benzyna + gaz sekwencja, auto nocuje pod chumrką na podwórku. Chodziło ok, dopóki po jednej z tych zimnych nocy w ostatnim tygodniu nie chciało zapalić rano. Do pracy pojechałem więc autobusem, a auto przestało te zimne noce bez odpalania. Wczoraj zajrzałem i dalej to samo. Objawy są takie: rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Zrobiłem VAG na tej zakładce engine na włączonym zapłonie. Wyszło to: 3 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10---Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10- Implausible Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10- Signal too Low - Intermittent Akumulator podłączyłem do prostownika na parę godzin ale nie pomogło to nic, w każdym razie rozrusznik kręci bez problemu, jak włączę radio w aucie to też gra, czyli jakby zasilanie jakieś jest. Niestety nie mam miernika napięcia, bo tak bym sprawdził ile wykazuje na akumulatorze. Akumulator 3 letni Bergen 55Ah. Następnie skasowałem te błędy Vagiem i ponownie spróbowałem uruchomić auto i dalej to samo. Po tej czynności sprawdziłem jeszcze raz zakładkę engine i było już tylko: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10- Signal too Low - Intermittent prosze o podpowiedź co może być.
  4. ponieważ na wysokości radia są jeszcze dodatkowe śrubki pod nakładką, które trzeba odkręcić śrubokrętem gwiazdkowym
  5. CZTERYX

    [B5 AHU] Silniczki klimy

    Dzięki, muszę zatem poszukać tego czwartego i zobaczyć co z nim.
  6. CZTERYX

    [B5 AHU] Silniczki klimy

    Czyli możliwe, że ten trzeci silniczek zaciął się w pozycji "nogi" i dlatego silniczkiem nr 2 mogę przestawiać tylko nawiew z kratek centralnych lub na nogi - dobrze rozumiem? Czyli pozycja silniczka nr 3 "odszranianie" to nawiew na szybę?
  7. CZTERYX

    [B5 AHU] Silniczki klimy

    Witam, mógłby ktoś napisać gdzie jest ten drugi silniczek od nawiewów centralnych? Mi zablokował się właśnie w tej pozycji, że nawiew idzie tylko na kratki. Rozebrałem schowek i znalazłem tylko silniczek od temperatury i drugi, którym mogę regulować nawiew na kratki lub nogi, nie mogę dać nawiewu na szybę. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...