Skocz do zawartości

miro44

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O miro44

Informacje

  • Imię
    miro44
  • Lokalizacja
    Dolnyśląsk

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDYA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć szukam wahaczy o nr : 8k0407155c 8k0407695h A4 B8 2.0TDI Q rok 2013.
  2. No właśnie jak to cenowo wygląda jak byś mógł napisać.
  3. Cześć, Wymieniłem i jest ok. O tyle dziwne, że jakoś dwa lata wcześniej wymieniałem ten czujnik . Brałem u kolegi Wandej cena o ile pamiętam około 150 pln za Boscha. No i K#@$#@$#[email protected] wróciło nagle i niespodziewanie. Sory ale dziku ty nie jesteś zły czarownik?
  4. Witam, Pojawił się problem z odpalaniem. Auto z gazem, bez kata. Pojawia się błąd 1 Fault Found: 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Readiness: 0010 1001 Generalnie nie ma zasady czy zminy czy gorący. Raz odpala od pierwszego kręcenia a raz do trzech razy sztuka. Czasem jak dłużej kręcę to puszcza puffffffff. Po dłuższej jeździe zauważyłem, że falują obraoty na jałowym tak delikatnie. Wyminiłem czujnik G40, i zaworek szkrzyni kornowej. Ale to za bradzo nie pomogło. Zauważyłem wyciek z króćca wody ten z tyłu silnika przy gorodzi ale to chyba nie ma wypływu.
  5. Witam, Czy do wymiany tego zaworka i czyszczenia/wymiany odmy trzeba zrzucić kolektor? Bo jakoś nie mogę tego ogarnąć.
  6. Witam, Możecie podać namiary na kogoś kto wyłączy mi drugą sondę lambda po wycięciu kata. Śmieci mi ciągle check engine już mam dosyć kasowania tego VAG-iem. Potrzebna osoba z okolic Wrocka lub na Śląsku.
  7. Dranek sprawdź manetkę. Ja swoją rozebrałem przeczyściłem i zaczęło działać (ale nie wszystkie funkcje). Kupiłem nową wymieniłem i jest ok. Wszystko działa jak należy.
  8. B6 A4 1.8T: Engine Speed Sensor (G28) Replacement Dokładnie czujnik wymieniony. ---------- Post dopisany 24-07-2013 at 10:30 ---------- Poprzedni post napisany 23-07-2013 at 04:37 ---------- Jednak jest jeszcze problem z odpalaniem na zimnym. Pojawił się błąd: 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Jakieś pomysły?
  9. A wiec tak auto ciężko się odpala gaśnie trzeba dodać gazu żeby odpaliło. Zdarzyło się, że zgasło podczas jazdy i zapaliła się kontrolka EPC. Po podłączeniu VAG mam następujący błąd: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Proszę o info. co to za czujnik i gdzie można go znaleźć.
  10. hym a rzeczywiście jakiś czas temu czyściłem klemy i odłączyłem aku. A co z tym pojawiającymi się kontrolkami EPC i kontroli trakcji? Może jakiś czujnik położenia któregoś z pedałów ale oba (hamulca i sprzęgła)były już wymieniane
  11. Mój kat to już wypadł to się do tych błędów przyzwyczaiłem trzeba wyłączyć drugą sondę. Ale co z tym: Address 03: ABS Brakes 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły.
  12. Witam, dziś chciałem wykasować swoją "ulubioną" kontrolkę check engine auto ma wycięty kat wiec muszę to robić średnio po przejechaniu 400 km. Niestety prócz standardowego błędu z sondy drugiej pojawiły się błędy: Address 01: Engine 3 Faults Found: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON 17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal P1171 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Address 03: ABS Brakes 1 Fault Found: 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent Dodatkowo kilka razy zapaliły mi się po odpaleniu auta kontrolka EPC i ESP po ponownym rozruchu zgasły. Proszę o opinie co może być przyczyną . gdzieś wyczytałem że
  13. No to może masz dla mnie odpowiedź? Czujnik jest ok nowy VAG pokazuje, że działa a tempomat dalej leży i nawet nie kwiczy
  14. Witam. Dziś podpiąłem VAG i taka niespodzianka. 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Wiem, że rozrząd i kat. Ale może ktoś coś więcej pomoże.
  15. A co sądzisz, że przepływka też już umiera ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...