Skocz do zawartości

TytiX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TytiX

Osiągnięcia TytiX

0

Reputacja

  1. Cześć, na wstępie napisze ze posiadam audi a4 b5 1.9 tdi AFN 99 rok poliftowa wersja. Mam problem, czasami(nie zawsze) gdy wejdę do samochodu i przekręcę kluczyk na zapłon słychać jak się załącza pompka z centralnego tak jak bym na nowo otworzył samochód(w tym czasie samochód się ani nie zamyka ani nie otwiera jedynie słychać ten dźwięk). Czasami zdarza się ze podczas jazdy słychać ten sam dźwięk jak bym otworzył samochód z kluczyka, nie wiem czy coś może mieć z tym wspólnego ale nie działa mi otwieranie bagażnika za pomocą tego guzika choćby(muszę wsadzić kluczyk w zamek i przekręcić, wtedy mogę bagażnik otworzyć). Czy ktoś ma jakiś pomysł jak mogę zdiagnozować problem ? Z góry dziękuje
  2. Tam nie było tuby, w bagażniku znalazłem coś takiego: Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, kupiłem a4 b5 z oryginalnym radiem, zamieszczam jego zdjęcie poniżej. Czy do tego radia podłącza moja skrzynię basowa ? Została mi po ostatnim samochodzie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Witam mam taki problem, otóż niedawno wymieniłem gumowy uszczelniacz tłoczka hamowania w lewym przednim kole i od tego czasu świeci mi się abs. Wyczyściłem czujnik oraz miejsce do którego on wchodzi, pojechałem do mechanika by skasować błąd i nadal jest to samo oraz miga mi cały czas ostrzeżenie (czerwona lampka z wykrzynikiem) i pomarańczowa lampka ABS. Co robić ?
  5. TytiX

    [B5 AFN] Brak mocy

    Jeżeli przy odpalaniu na ciepłym silniku, silnik sam gazuje do 2000rpm - w co wątpie. To sprawdź Zawór odcinający paliwo. Miałem to samo - przeczyściłem i niunia zyskała moc
  6. TytiX

    [B5 1Z] Kopci i szarpie

    Taki mój sposób: Autostrada + 4500-5000 RPM. Musisz go może po prostu przedmuchać
  7. TytiX

    [B5 AFN] Spadek mocy

    Okey jeszcze pytanie Jak zrobić reset komputera ? Chodzi mi o usunięcie błędu ABS'a. Czy wystarczy odpiąć akumulator na godz ?
  8. Może też uciekać z pompy wodnej. Najlepiej na noc po jeździe podłóż karton pod auto i zobacz gdzie będzie plama na 2 dzień.
  9. TytiX

    [B5 AFN] Spadek mocy

    Właśnie wróciłem z autobany auto fakt faktem rwie lecz więcej jak 140 km/h nie pójdzie nie wiem czemu. Czy może być to przyczyną tego że wyskakuje mi ostrzeżenie(błąd?) że coś jest z ABS(świeci się i miga czerwona lampka z wykrzyknikiem)?
  10. TytiX

    [B5 AFN] Spadek mocy

    Dzisiaj odkręciłem zawór odcinający paliwo w środku wyglądało wszystko ładnie, zero brudu. Potrzymałem trochę w rękach, podumałem i westchnąłem i po chwili skręciłem wszystko na nowo. Odpalam wóz.... dusi się 2..3...4.. raz odpalił, czekam aż się rozgrzeje i test drive. Ku mojemu zdziwieniu auto rwało jak szalone. Już nie ma problemu z tym że przy odpalaniu na gorącym silniku obroty same wskakiwały na 2000rpm. Tylko teraz auto ma krótką "cofkę" na 3 biegu przy 80km/h, Cofka - czyli tak jak bym zdjął nogę z gazu i po pół sekundy znowu rwie. Co to może być ? (SoMeS dzięki wielkie za pomoc :]) Jeszcze jedno pytanie: Co się stanie jeżeli bym tą sprężynke w zaworze odcinającym paliwo rozciągnął o milimetr ?
  11. TytiX

    [B5 AFN] Spadek mocy

    Dzięki wielkie, jutro biorę się do roboty, przeczyszczę ten zawór. Znalazłem twój temat
  12. TytiX

    [B5 AFN] Spadek mocy

    Dzięki, sprawdzę to i dam odpowiedź. Jeszcze takie pytania: Gdzie jest zawór odcinający paliwo ? I gdzie jest przekaźnik świec żarowych i jakie ma oznaczenie ? Pozdrawiam.
  13. TytiX

    [B5 AFN] Spadek mocy

    Witam, mam pewien problem z A4 B5 1.9 TDI AFN, od jakiegoś czasu pojawił się spadek mocy o jakieś 40-50% auto naprawdę zamulało nie to że od jakiegoś momentu obrotów, na wszystkich obrotach, prędkośc maksymalna to jakieś 110/120 kmh zauważyłem też że kiedy mu "depnę" to o około 3 tys obrotach auto ma "cofkę" tak jak bym zdjął noge z gazu i po pół sekundy znowu wcisnął , po ponownym zgaszeniu i zapaleniu wozu problem znikał - do czasu, i tak jeżdżąc z tym problemem niestety gaszenie i zapalanie auta już nic nie pomagało. Teraz pojawił się inny problem, nie dość że auto nie odpala za 1 razem tylko za dziesiątym to jeszcze przy odpaleniu sam dodaje gazu do 2 tys obrotu . Wymieniłem filtr paliwa, turbina zregenerowana, elektrozawór (n75?), Wszystkie wężyki na nowe (dolot). Bardzo proszę o jakąś radę. Komputer wykazał 2 błędy że coś z turbiną i przekaźnik świec żarowych do wymiany. Proszę o pomoc, co mam zrobić by auto chodziło jak dawniej. Nieaktualne Teraz nasunął się inny problem, auto o dziwo "zyskało moc" lecz tylko do czasu kiedy rozgrzeje się silnik - wtedy to już całkowicie traci moc tak jak wcześniej. Aha i cały czas miga kontrolka świec żarowych.
  14. Witam serdecznie, ciesze się że mogłem trafić na to forum, w posiadaniu mam Audi A4 B5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...