
Bruno_74
Pasjonat-
Postów
97 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam szanowne grono. U mnie również wyciek płynu chłodzącego. Cały silnik suchy oprócz jednego miejsca wskazanego na zdjęciu. Skąd według Was to ucieka CDHA.
-
Ktoś coś? Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Aku zakupiony 95Ah. Tylko teraz pytanie czy była opcja b8 w której nie było trzeba robić kodowania. Bo mój mechanior podłączył się kompem, ale program przy jakiejkolwiek próbie zmiany nie chciał się łączyć ze sterownikiem. Powiem więcej w opcjach tego programu nie było mojego auta. Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Chyba raczej nie. Ja jednak kupuje ty oco producent zaleca i Tobie też bym radził Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
No name jakiś. I na bank nawet rozmiarem jest za mały bo po jego prawej i lewej stronie jest jeszcze sporo miejsca do tej pianki. Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
No niestety tak kodowanie obowiązkowe. Kurcze już sam nie wiem Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Dobra ostatnie dwa pytania. Czemu taki duży czy to ma jakoś związek ze auto pochodzi z Holandii. A jak kupię taki zalecamy od Boscha nie będzie za mały? Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Druga kolumna, drugi wpis od góry mam J1U. Czyli według instrukcji J1U battery 450 A (95 Ah) Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Ok co mam zrobić Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Nie nie mam... Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Ktoś potrafi z wlepki odczytać jaki aku był?
-
Tyle ile będzie trzeba Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Sorka słownik rozczytać Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Taki mi w aso po vinie powiedzieli. A ktoś mi to może rozszerzać? Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
-
Czyli co kupić to co producent mówi czy bosch Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka