Skocz do zawartości

anders-jin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O anders-jin

Osiągnięcia anders-jin

0

Reputacja

  1. Wymiana ECU rozwiązała problem jednak. Udało mi się kupić z takim samym numerem. Auto ma teraz piarda nie to co wcześniej. Dzięki za podpowiedzi. Tylko zastanawia mnie teraz problem ze ssaniem, którego nie ma w ogóle. Jedynie po odłączeniu akumulatora na jkiś czas pojawia się. Sprawdziłem czujnik temperatury dla ECU i wskazywał dobrą rezystancję. Mozę to być przepustnica? Wina leży po stronie potencjometru? I jeszcze wyczuwalne jest rzucanie budą na jałowym, przy czym obroty skaczą 840-860 i to niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły.
  2. U mnie był też cały czas otwarty i zasysał opary non stop co można było usłyszeć stojąc przy aucie. Widocznie był zatarty trochę, ale WD40 rozwiązało sprawę. Co prawda nie zaraz bo wyjmowałem go kilka razy i psiukałem do środka preparat. Od paru miesięcy nie dokucza.
  3. Może być, że ECU siada i chyba nic nie zostaje jak sprawdzić z innym, tylko jaki kupić? Jak jest z tym dopasowaniem numerów? U mnie jest taki: 8D0 907 557 S. Więc muszę kupić z takim numerem? A może pasek rozrządu wymienić jeszcze raz tylko teraz z napinaczem.
  4. 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-10 - - - Intermittent 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 35-00 - - 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-00 - - Jakiś czas temu pisałem na ten temat ale nie uzyskałem konkretnych odpowiedzi. Dalej borykam się z tymi błędami, które da się wykasować ale zaraz powracają. Poza to nie ma ssania jak odpalam na zimno silnik. To co zauważyłem to, że ssanie jest ale jak odepnę akumulator na jakiś czas. Jakieś sugestie? Co do błędu pamięci sterownika to jestem w lesie i totalnie nie wiem co jest grane. Wiem jedno , że nigdy auto nie miało chipa i nic nie było kombinowane z immo. Ów błąd wydaje mi się ze wyskoczył po wymianie paska rozrządu. Tylko wymieniłem sam pasek bez napinacza. A ostatnio zdjąłem pokrywę od paska a napinacz w ogóle nie porusza się na włączonym silniku. Może mieć związek z odczytem pamięci lub czujnikami stuku. Bo wydaje się ze te 3-y błędy są jakby ze sobą powiązane i za cholerę nie idzie ich wykasować na dobre. Jakieś sugestie? Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
  5. Dzięki za podpowiedzi. . Naturalnie wiem gdzie znajdują się poszczególne podzespoły silnika. Jesli pogoda pozwoli to odkręcę czujniki.Tylko zastanawiam się co da samo odkręcenie czujników. Podejrzewam, że bez zdjęcia dolotu nie obejdzie się. Co do sterownika to jak napisałem wczesniej, że nic z autem nadzwyczajnego się nie dzieje. Sprawdzę jeszcze napięcie jakie dochodzi do sterownika. Być może jest za niskie bo wydaję mi się ze łożysko siada w alternatorze. Vag pokazuję napięcie poniżej 14.
  6. Witam serdecznie . 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-10 - - - Intermittent 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 35-00 - - 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-00 - - Sprawa przedstawia się tak, że błędu ROM nie można wykasować bo po chwili powraca. Zaś błędy związane z czujnikami stuku da radę wykasować ale po jakimś czasie pojawiają się ponownie jest to kwestia kilku odpaleń auta. Generalnie wydaje mi się, że z autem nic złego się nie dzieję oprócz tego, że czasami zamula przy niskich obrotach jak jest zimny i mam wrażenie jakby brakowało mu mocy jak wspinam się pod górę o nachyleniu powiedzmy 30 stopni. Nadmienię, że jakieś 3 miechy wcześniej wymieniłem sam pasek rozrządu bez napinacza i rolki i pytanie czy może to mieć wpływ na błąd pojawiający się w pamięci ROM? Czy czujniki stuku mogą mieć związek z błędem pamięci ROM? Charakterystyka silnika zmieniła się na lepsze po wymianie paska. W związku z tym jeśli chciałbym wymienić sterownik to muszę znależć z numerem 8D0 907 557 S taki jaki jest, czy moze byc inny. I jak rozwiązać kwestię adaptacji immobilizera jesli do takiej wymiany doszłoby. Rocznik auta to 11/96 i nie mam w całej dokumentacji żadnej zawieszki z numerem czy pinem do immo. Dzięki z góry za wszystkie podpowiedzi. Przypomniało mi się jeszcze o problemach z blokami pomiarowymi w Vag. Wskazania są pomieszane tzn. np. tam gdzie powinna być temperatura silnika to są obroty. Oczywiście to jest tylko przykład a wskazania są pomieszane w każdym bloku pomiarowym. W związku z tym nie mogę zrobić logów.
  7. Witam wszystkich użytkowników jak i pasjonatów Audi. Posiadam Audi A4, 1.8 ADR, rok prod. 1996 grudzień. Postaram się dzielić z wami zdobytą prze ze mnie wiedzę, jak i również będę korzystał z tej oto wspaniałej bazy wiedzy zawartej na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...