Skocz do zawartości

orzelsrw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O orzelsrw

Osiągnięcia orzelsrw

0

Reputacja

  1. Korekta - to nie bylo w ASO tylko w normalnym warsztacie i nie 500 tylko 300 pln, a jak zadzwonilem z ciekawosci do ASO powiedzieli mi ze 490pln oryginalna czesc z robocizną. Niemiło się zaskoczyłem zato w INTERCARS, bo nie mają zamiennika do mojego modelu i odsyłają do ASO... chyba jakiś spisek.... może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł gdzie w wawie się pofatygować i to naprawić żeby nie zdarli i może bez konieczności wymiany całej części... ja nie mam żadnego zaufanego elektronika....[br]Dopisany: 21 Październik 2009, 11:12_________________________________________________Poszperałem, rozebrałem ten przełącznik tak jak koledzy tu pisali i ... pomoglo! Dzięki za cenne rady 200 pln w kieszeni, podr
  2. Dziś u mnie to samo się pojawiło , jutro będę kombinował.... ale rady cenne , napewno się przydadzą![br]Dopisany: 12 Październik 2009, 22:38_________________________________________________Akurat miałem rozrząd robiony i powiedzieli mi w serwisie, że to wina jakiegoś przekaźnika ale w kolumnie kierowniczej - zamiennik z wymianą podobno ok 500pln? co wy na to? objawy dokładnie takie jak pisał kolega raz jest raz nie ma, czasem pomiga chwilęa czasem miga za szybko...
  3. U mnie wybiło 135.000 km, z tego ja zrobiłem 35.000km przez rok odkąd sprowadziłem (09.2008). Sprawdzane w AUDI i innymi możliwymi sposobami także myślę że wiarygodnie, tymbardziej że przedemną miał ją 75letni dziadek szkopek, natomiast przyznam że się naszukałem....
  4. Chyba właśnie o to chodziło, spodziewałem się, że to nieco bardziej skomplikowana kwestia. Będę miał to na uwadze i sam mu podpowiem jeszzcze. Dzieki serdecznie kolego... Ktoś może podrzuci jakisolidny warsztat w Wawie na wymianę rozrządu? Jak na rrazie nie miałem szczęscia i eksperymentuje co nie jest za dobre... Pozdr
  5. Od wczoraj właściwie nic innego nie robię ;-) Dzieki kolego... Pozdrawiam
  6. Coś w tym jest kolego, choć nie ukrywam że na fforum też czasem znajduje się bardzo rozbieżne poglądy i zdania , zresztą jak to w życiu... A wracając do tematu podirytowany mądrościami naszej OLBRZMIEJ SZYCHY poszperałem na forum i jednak nie jest ta skrzynia taka bez znaczenia, gdyż piszą niektórzy że w inny sposób się całość kalibruje, a więc nie takie znowu z d*py było to co napisałem... ciekawe czy też tak szybko nasz kolega pośpieszy z przeprosinami, bojednak coś na rzeczy jest... pozdrawiam
  7. UŁAŁA!!! Kozak się wielki i żartowniś znalazł , wielka mi tu szycha, chyba szyszunia... Nawet nie będę się zniżał do poziomu mistrza który nie potrafi wpisać jak należy ile jego VIPowskie auto pali... Ilość postów koleżko nie świadczy o pojęciu jakie się ma o autach - myślenie żałosne... Poza tym prosiłem o adres warsztatu a nie o twój komentarz do mojej sytuacji, ale widzę że czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją domeną... bywa... A co do tego rozrządu jak już się tak rozpisałem, to info o tym że rodzaj skrzyni biegów ma znaczenie wyniosłem z ASO AUDI stąd wziąłem to pod uwagę w swoim poście. Gneralnie chodzi o jakieś ustawienia czy sposób ustawiania... A jeżeli się takie info wynosi z ASO to jest to dla mnie wiarygodniejsza informacja niż uzyskana od kogoś kto wymądrza się na temat automatów, czytać nie umie, a w dodatku pewnie jeździ manualem- ( Zgadłem szyszko?.....)
  8. Witam po przerwie , moja A4 1.9 TDi 85kw w automacie (tiptronic) wymaga wymiany rozrządu. Czy możecie w Warszawie polecić jakiś solidny warsztat który tego nie spieprzy, a jednocześnie nie zedrze ze mnie jakiejś potężnej kasy? Słyszałem, że wymiana taka w automacie jest nieco bardziej skomplikowana i trzeba mieć o tym pojęcie - proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
  9. akurat dziś wymieniam tarcze i klocki przód i tył także dzięki za cenne rady! pozdro :>
  10. Witam po przerwie, ale w znacznie lepszym humorze))) Autko naprawione, wszystko wrocilo do normy i juz pisze co bylo przyczyną tego zachowania. Otóż okazało się że w skrzyni brakuje oleju i przy uzupełnianiu grawitacyjnym okazało się że obieg jest nieszczelny, a w automatach jest zintegrowany system chłodzenia(chłodnica z płaszczem olejowym) i przy wlocie do chłodnicy jest jakieś amatorskie klejenie które się rozszczelniło i ucieka tamtędy olej. Także wymieniłem od razu chłodnice żeby układ był już szczelny, uzupełniłem olej i jak za magicznym dotknięciem wszystkie objawy ustąpiły i autko dostało drugie życie. Dzięki za pomoc wszystkim , a przede wszystkim Norbiemu i oczywiście pozdrawiam!
  11. A mi właśnie w naszym modelu te tylne lampy się podobają, bo we wcześniejszych się zlewały... Ogólnie auto ok, jeżdżę takim samym tylko w tiptronicu. Pozdrawiam
  12. No i niestety kolega miał rację... Wymieniłem przepływomierz szarpanie mineło, moc wróciła a problem ze skrzynią pozostał, nie dzieje się to często ale tylko wyjechałem z serwisu i skrzynia szarpnęła tak jak wyżej opisywałem i wskoczyła w ten tryb awaryjny. Po podłączeniu do komputera wyswietla Usterkę skrzyni biegów, mój mechanik stwierdził że naprawa to koszt od 1500 nawet do 3500 w zależności od typu skrzyni, ale jaką skrzynie mam będzie wiedział jak ją rozkręci(to możliwe?) Podobno chodzi tu o problem z kołem dwumasowym... Powiedził że można spróbować wymienić olej podobno koszt 450 pln... Możecie się odnieść do tej diagnozy... Ponadto podjechał bym jeszcze w inne niezależne miejsce znacie jakiś dobry warsztat w Warszawie zajmujący się automatami??? pozdrawiam
  13. No to niezły dół... Obyś się mylił bo po przeczytaniu twojego posta trauma mnie złapała bo poza tym autko jest miód malina. No nic , w poniedziałek będę mądrzejszy to coś napisze... dzieki
  14. Auto było podłączane do komputera jak tylko pojawił się problem i wyszło, że przepływomierz do wymiany. Wtedy też ok 4 tyś km temu miałem wymianę oleju w samochodzie. Stanu oleju w samej skrzyni nie sprawdzałem i przyznam się że nie wiem jak to się robi, na bagnecie olej ok. W poniedziałek wymieniam przepływomierz i wtedy podłączą pod komputer to będę wiedział czy jakiś nowy błąd wyskakuje.
  15. Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 1,9 TDi 85KW 2000r, przebieg 110.000km. z automatyczą skrzynią biegów (tiptronic). Od jakiegoś czasu auto zaczęło się dziwnie zachowywać: skoki obrotów na wolnych obrotach, spadek mocy, ale co najgorsze nie zawsze ale coraz częściej szarpie przy zmianie biegów.Czasem wciskam gaz a auto nie reaguj przez 1-2 sekundy a potem dostaje takiego strzała, by potem za chwilę jechać jak żółw. Do tego 2 czy 3 razy zdarzyło mi się, że po takim jak to nazwałem "strzale" czy szarpnięciu znika mi kwadracik który na desce rozdzielczej zaznacza jaki bieg mam włączony(P,R,N,D,4,3,2) i mam wrażenie że auto wtedy nie przerzuca już biegów(choć nie jestem pewien bo zaraz zjechałem i go na nowo odpalałem i znów było ok). Napewno do wymiany mam przepływomierz ale czy wymiana jego rozwiąże wszystkie problemy? Jeżeli ktośsię z czymś takim spotkał i by mógł coś poradzić będę wdzięczny. Pozdrawiam popraw sobie w profilu kod silnika , wydaje mi sie ze masz AJM-a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...