Skocz do zawartości

Haimon

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Haimon

Informacje

  • Imię
    Haimon
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odgrzewam kotleta, żeby nie zakładać nowego wątku Mam problem z DPF, miga kontrolka świec żarowych i zapalony check, auto nie ma kompletnie mocy, 0. Dotyczy silnika 3.0 TDi CCWA W pamięci sterownika posiadam zapisane dwa błędy, 5188 - Filtr cząstek stałych P2463 00 [175] - zbyt duże nagromadzenie sadzy 5189 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [047] - za mała skuteczność Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy: 59.98 g Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy: 100.00 g Zawartość popiołów 0,00 l Oczywiście procedura regeneracji filtra VCDSem nie działa, na postoju wyrzuca "przekroczony limit czasu, przerwa" lub "przerwa - względy bezpieczeństwa. Przy próbie uruchomienia procedury wypalania w jeździe, wyrzuca błąd "Dostęp upoważniony wymagany" mimo że przed rozpoczęciem wpisuje kod dostępu. Czy mogę coś jeszcze sprawdzić zanim będę rwał filtr z auta ? Zastanawia mnie rozbieżność w wartościach sadzy zmierzona / obliczona, oraz zawartość popiołu na poziomie 0,00 l
  2. Haimon

    CCWA garść błędów

    Cześć, poniżej wrzucam błędy z silnika, niestety nie miałem dostępu do VCDS, odczyt błędów robiłem przez autocom'a. Widzę problem z modułem świec żarowych, klapami kolektora dolotowego, ale pozostałych błędów nie znam i nie wiem gdzie szukać P302C00 Low heat output relay Short-circuit to ground P302D00 Relay for Preheating Coolant, High Heat Output Short-circuit to ground P101500 Bypass Flap Filter Valve -N275- Short-circuit to ground P165F00 Oil pressure regulation valve Short-circuit to ground P201500 Intake Manifold Runner Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance P210100 Throttle Actuator Control Motor Circuit Range/performance P067000 Glow Plug Module Control Short-circuit to ground EDIT: P101500 Bypass Flap Filter Valve -N275- Short-circuit to ground Tu już wiem żeby sprawdzić wtyczkę pod puszką filtra powietrza
  3. W zasadzie obojętne, jeśli nie ma przeciwwskazań to może być na stałe. Ten który podesłałeś jest pod 2.0. Długość i wskazania min/max będą jednakowe ?
  4. Witajcie, czy ktoś może mi pomóc w doborze bagnetu oleju do w/w silnika ? Mam miejsce do włożenia z zaślepką, w etce na rysunku występuje bagnet (17) , ale brak nr części.
  5. Haimon

    Rezanie bixenonu

    Tak w obu projektorach mam tą samą przesłonę i w obu są kropeczki na soczewce. Projektory różnią się jedynie odbłyśnikiem. Jeszcze jedno pytanie: Chcąc wrzucić do projektorów z b8 żarniki d2s jakich pierścieni będę potrzebował ?
  6. Haimon

    Rezanie bixenonu

    Przesłony obie takie same, nr 055 i 192. Chyba ktoś tam wkładał już łapy ? Przy okazji tą śrubką na boku odbłyśnika reguluje się wysokość odcięcia? Bo mam różne ustawienie w obu projektorach.
  7. Haimon

    Rezanie bixenonu

    Panowie, czy ktoś z Was pomoże mi w identyfikacji projektorów ? Kupiłem je ze trzy lata temu z myślą o rezaniu lamp, w poprzednim a4 nie zdążyłem i teraz nie pamiętam kompletnie co kupiłem Wklepując nr w google ruskie strony podpowiadają że to bosch AL. Dopatrzyłem się też że jeden odbłyśnik jest całkowicie gładki a drugi na górze i na dole ma "prążki" Mogę to pakować jako jeden zestaw ? ?
  8. Masz jakieś stronę, wizytówkę, whatever ?
  9. Jest ktoś kto mógłby rzucić okiem na autko w Szczecinie? Mam 700km i chętnie oparł bym decyzję o wyjeździe na czyjejś wstępnej inspekcji ;-)
  10. Panowie amator potrzebuje Waszej rady, trochę się rozbiegałem, niestety głównie twarde nawierzchnie, jest ochota na więcej ale stawy dokuczają troszkę. Pomyślałem o zwiększeniu amortyzacji. Obecnie mam jakieś biegówki joma, patrząc po wytarciu podeszwy to chyba mam skłonności do supinacji, (przetarcia po zewnętrznej stronie) Zastanawiam się między Adidas supernova boost glide 6 a Asics gel cumulus 16, ktoś doradzi między tymi dwoma a może poleci coś innego ?
  11. Haimon

    Z rana nie ma mocy.

    Może jest zaspany ?
  12. Haimon

    Oil sensor nie bangla

    U mnie też tak się zaczynało, później świecił już non stop, bez względu na czujnik pod maską. Wymieniłem czujnik na ori używkę i było git.
  13. Tak się do Was wybierałem aż sprzedałem a4
  14. A co w tym dziwnego? To normalne jeśli sytuacja dzieje się kiedy nie ma się aparatu pod ręką. Poza tym ustawienie profi aparatu z lunetą zajmuje dosyć dużo czasu. Nie mam na myśli tutaj jakiejś pseudo lustrzanki z AF, którą ty zapewne używasz Jasne, sam zastanawiam się czy nie sprzedać swojego pseudo 5Diii i plecaka szkieł na rzecz n3 Żeby nie było off, to chyba jedyny telefon na który zmienił bym obecny NII
  15. Weźcie pod uwagę że w tym teście obraz z 5D mk3 to crop 200% BTW nie chciałbym mieć do czynienia z profesjonalistami którzy z braku czasu na wyciągnięcie aparatu używają N3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...