look4me
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O look4me
Osiągnięcia look4me
0
Reputacja
-
CRC AIRCO CLEANER jest najlepszy z wszystkich specyfików które stosowałem (WURTH, LIQUI MOLI, KENT)
-
W tej cenie z nowych nic ciekawego nie znajdziesz, zerknij na BFGoodrich G-Force Profiler
-
A ja polecam Pirelli P7 Cinturato (miękkie, ciche) duuuużo lepsze od moich wcześniejszych PZero Nero, już drugi sezon i zużycie w normie, w PZero Nero po sezonie już połowy bieżnika nie miałem
-
Ten wzór pasują fajnie z B7, w B6 średnio mi się to widzi
-
Jeżeli stan wtryskiwaczy (vcds) i napinacza rozrządu (brak grzechotki przy odpalaniu) masz ok to chyba wszystko.
-
Psiknij sprayem silikonowym, WD40 szybko wyparuje i zostawi nieprzyjemny zapach.
-
Wolałbym już regenerację swojej, masz gwarancję w PL a tak będziesz się użerał z UK a raczej odpuścisz temat...
-
Czy gałka S-line z Multitronika pasuje do Tiptronika bo z zewnątrz wygląda tak samo...?
-
Nie tylko 91 były montowane seryjnie, sprawdź w etce jest tam dużo więcej indeksów (zależy głównie od wagi i silnika)
-
Obliczyłeś to dzieląc na 4 (czyli masę statyczną co jest dużym błędem) czy wiązłeś pod uwagę masę dynamiczną np. przy hamowaniu, skręcaniu + rozkład napędu itd..?
-
Nie chce opon XL, miałem i są dużo mniej komfortowe... chce się dowiedzieć na jakim indeksie nośności powinien jeździć 3.0TDI, i czy 91 jest wystarczający.
-
A co to ma wspólnego z moim pytaniem?
-
Czy ktoś wie może jaki indeks nośności i prędkości opon powinien być dla 3.0TDI Quattro sedan B7? Moje auto miało oryginalnie założone opony 215/55 R16 97Y czyli 730kg / 300km/h, niestety ciężko dostać takie opony w wybranym modelu... Chcę założyć 225/45 R17 91Y tylko zastanawiam się czy to nie będzie za mało (615kg / 300km/h)?
-
Jest pod pedałem hamulca
-
RNS-E ori, nic nie było zmieniane. --- Już już ok, po wypięciu i wpięciu kostek oraz przejechaniu ok 2km wszystko wróciło do normy