Skocz do zawartości

s33d

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O s33d

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak nie dudniło przed remontem, to popychacze były sprawne. Widać padły od leżenia w czasie remontu A tak pewnie to się niechcący podczas składania zamieniły na takie wyjęte ze skrzynki ze złomem No ale już teraz masz nówki sztuki ( albo i nawet swoje stare ) Raczej odpada - też się nad tym zastanawiałem ale mechanik frezował mi gniazda - i to mogło być przyczyną. Dodatkowo - wymiana tego ustrojstwa w BRD jest ponoć mega ciężka i czasochłonna (na szczęście udało się bez zdejmowania głowicy). Co mnie jednak martwi - wczoraj po raz pierwszy od tej wymiany na biegu jałowym po 80 sekundach silnik jakby tak dziwnie drgnął i zaczął troszkę inaczej pracować. Póżniej powtórzyło się to jeszcze jeden raz (specjalnie się zatrzymałem i czekałem kilka razy). Ale już chyba dam sobie spokój bo za dużo kasy włożyłem
  2. s33d

    Co zrobić z DPF?

    Tak. Jak kupisz to poproszą o numer VIN żeby dobrać odpowiedni model. Mają świetnych konsultantów technicznych
  3. Sprawdzałeś u siebie popychacze zaworów? U mnie było 10 do wymiany
  4. Sprawdź zawory/szklanki U mnie auto też głośno pracowało i też nie było to regułą. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/363735-glosna-praca-wideo/
  5. Mam ten sam silnik BRD. Nie wycinałem DPF a wymieniłem na to: http://allegro.pl/audi-a4-b7-2-0-tdi-filtr-czastek-stalych-dpf-fap-i5153658251.html Jeżdzę już miesiąc czasu i nie odczułem ŻADNEJ różnicy w działaniu silnika. Poprzedni DPF był jeszcze sprawny ale wymieniłem bo coraz częściej się wypalał. Zadaje sobie pytanie czy warto te DPF teraz wycinać i rozregulowywać cały silnik jak są takie zamienniki?
  6. Wymieniłem: - 16 popychaczy zaworów. Producent Kolbenschmidt - 110zł sztuka - jakieś dwie półośki po 250zł sztuka. Silnik chodzi idealnie
  7. Ale to znaczy, że tylko filtr byłby do wymiany? Jeden mechanik też powiedział, że to z filtra powietrza ale poprosił żebym przygazował - coś tam posłuchał i zostawił ten temat.
  8. Panowie, po frezowaniu gniazd wtrysków, wymianie rozrządu, oleju i filtrów około 2 miesiące temu auto zaczęło głośno pracować. Nie mam pojęcia co to jest... wydech, dolot a może zawory? Może ktoś już się spotkał z takim odgłosem. Chodzi o taki dudniący odgłos - najbardziej słychać go z boku na wysokości koła w okolicach 1 sek: https://vid.me/FxGr Wymieniłem także DPF ale tutaj nie było żadnej różnicy w działaniu.
  9. s33d

    Co zrobić z DPF?

    Filtr wymieniony. Minęły dopiero dwa dni i tak na szybko mogę napisać: - auto pracuje ciszej i równiej na biegu jałowym. To w sumie był jednym z głównych powodów wymiany - czy jest więcej mocy?... wydaje mi się, że tak... ale rozpoznać czy jest 165 czy 170 koni jest ciężko i być może to jest efekt placebo Z prac montażowych to z tego co pamiętam trzeba było gwintować gniazdo na jeden czujnik. Dodatkowo był problem z przykręceniem jednej łapki (tej która jest umocowana do skrzyni i przykręcana do DPF). Właśnie oddałem auto, żeby jakiś spawacz to ogarnął.
  10. Chodzi o pasek rozrządu. Stary rozrząd był niby ustawiony idealnie. Ustawiany był 3 razy (np. przy okazji sprawdzania wtrysków) i za każdym razem pomagało na hmm.... dosłownie 10km.
  11. U mnie też telepało - "bujałem" się z tym 2 lata. Odwiedziłem najlepszych mechaników i kilka ASO. Wszyscy rozkładali ręce i mówili: wtryski, głowica, ciśnienie..... A okazywało się, że wtryski pracują idealne, ciśnienie ok... itd itp. Dopiero tutaj na forum przeczytałem, żeby wymienić rozrząd... POMOGŁO (ale ja mam BRD)
  12. s33d

    Co zrobić z DPF?

    Spoko - udokumentuję wszystko Producentem jest firma JMJ. Nie wiem czy mogę zajrzeć do środka bo to wszystko jest już pospawane (ta cała puszka). W sumie mechanik jedyne co będzie miał do zrobienia to wykręcenie starego filtra i przykręcenie nowego. Jest nawet instrukcja montażu i wzmianka o adaptacji nowego filtra. O tym powiedział mi też pan od spraw technicznych z aukcji allegro. Trzeba zaadaptować ale nie zmieniać oprogramowania. W instrukcji jest też zalecana wymiana czujników ale te są bardzo drogie - tj. powyżej 600zł jeden (a są chyba trzy). Odpuszczę to na chwilę obecną. Tak btw - te filtry mają certyfiukat TUV i sprzedawca mówił, że sporo tego idzie do Niemiec.
  13. s33d

    Co zrobić z DPF?

    Kupiłem i w poniedziałek będę zakładał. Zobaczymy co z tego będzie.
  14. Hmmm - a teraz po przeczytaniu tego wątku... nie powinienem wlać 5w40 zamiast 5w30...? mam te pompki piezoelektryczne 2.0 16v dzizaz....
  15. No dobra czyli ten co zalałem to nie jest longlife ale spełnia normę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...