
s33d
Pasjonat-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O s33d

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Uć
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak nie dudniło przed remontem, to popychacze były sprawne. Widać padły od leżenia w czasie remontu A tak pewnie to się niechcący podczas składania zamieniły na takie wyjęte ze skrzynki ze złomem No ale już teraz masz nówki sztuki ( albo i nawet swoje stare ) Raczej odpada - też się nad tym zastanawiałem ale mechanik frezował mi gniazda - i to mogło być przyczyną. Dodatkowo - wymiana tego ustrojstwa w BRD jest ponoć mega ciężka i czasochłonna (na szczęście udało się bez zdejmowania głowicy). Co mnie jednak martwi - wczoraj po raz pierwszy od tej wymiany na biegu jałowym po 80 sekundach silnik jakby tak dziwnie drgnął i zaczął troszkę inaczej pracować. Póżniej powtórzyło się to jeszcze jeden raz (specjalnie się zatrzymałem i czekałem kilka razy). Ale już chyba dam sobie spokój bo za dużo kasy włożyłem
-
Tak. Jak kupisz to poproszą o numer VIN żeby dobrać odpowiedni model. Mają świetnych konsultantów technicznych
-
Sprawdzałeś u siebie popychacze zaworów? U mnie było 10 do wymiany
-
Sprawdź zawory/szklanki U mnie auto też głośno pracowało i też nie było to regułą. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/363735-glosna-praca-wideo/
-
Mam ten sam silnik BRD. Nie wycinałem DPF a wymieniłem na to: http://allegro.pl/audi-a4-b7-2-0-tdi-filtr-czastek-stalych-dpf-fap-i5153658251.html Jeżdzę już miesiąc czasu i nie odczułem ŻADNEJ różnicy w działaniu silnika. Poprzedni DPF był jeszcze sprawny ale wymieniłem bo coraz częściej się wypalał. Zadaje sobie pytanie czy warto te DPF teraz wycinać i rozregulowywać cały silnik jak są takie zamienniki?
-
Wymieniłem: - 16 popychaczy zaworów. Producent Kolbenschmidt - 110zł sztuka - jakieś dwie półośki po 250zł sztuka. Silnik chodzi idealnie
-
Ale to znaczy, że tylko filtr byłby do wymiany? Jeden mechanik też powiedział, że to z filtra powietrza ale poprosił żebym przygazował - coś tam posłuchał i zostawił ten temat.
-
Panowie, po frezowaniu gniazd wtrysków, wymianie rozrządu, oleju i filtrów około 2 miesiące temu auto zaczęło głośno pracować. Nie mam pojęcia co to jest... wydech, dolot a może zawory? Może ktoś już się spotkał z takim odgłosem. Chodzi o taki dudniący odgłos - najbardziej słychać go z boku na wysokości koła w okolicach 1 sek: https://vid.me/FxGr Wymieniłem także DPF ale tutaj nie było żadnej różnicy w działaniu.
-
Filtr wymieniony. Minęły dopiero dwa dni i tak na szybko mogę napisać: - auto pracuje ciszej i równiej na biegu jałowym. To w sumie był jednym z głównych powodów wymiany - czy jest więcej mocy?... wydaje mi się, że tak... ale rozpoznać czy jest 165 czy 170 koni jest ciężko i być może to jest efekt placebo Z prac montażowych to z tego co pamiętam trzeba było gwintować gniazdo na jeden czujnik. Dodatkowo był problem z przykręceniem jednej łapki (tej która jest umocowana do skrzyni i przykręcana do DPF). Właśnie oddałem auto, żeby jakiś spawacz to ogarnął.
-
Chodzi o pasek rozrządu. Stary rozrząd był niby ustawiony idealnie. Ustawiany był 3 razy (np. przy okazji sprawdzania wtrysków) i za każdym razem pomagało na hmm.... dosłownie 10km.
-
U mnie też telepało - "bujałem" się z tym 2 lata. Odwiedziłem najlepszych mechaników i kilka ASO. Wszyscy rozkładali ręce i mówili: wtryski, głowica, ciśnienie..... A okazywało się, że wtryski pracują idealne, ciśnienie ok... itd itp. Dopiero tutaj na forum przeczytałem, żeby wymienić rozrząd... POMOGŁO (ale ja mam BRD)
-
Spoko - udokumentuję wszystko Producentem jest firma JMJ. Nie wiem czy mogę zajrzeć do środka bo to wszystko jest już pospawane (ta cała puszka). W sumie mechanik jedyne co będzie miał do zrobienia to wykręcenie starego filtra i przykręcenie nowego. Jest nawet instrukcja montażu i wzmianka o adaptacji nowego filtra. O tym powiedział mi też pan od spraw technicznych z aukcji allegro. Trzeba zaadaptować ale nie zmieniać oprogramowania. W instrukcji jest też zalecana wymiana czujników ale te są bardzo drogie - tj. powyżej 600zł jeden (a są chyba trzy). Odpuszczę to na chwilę obecną. Tak btw - te filtry mają certyfiukat TUV i sprzedawca mówił, że sporo tego idzie do Niemiec.
-
Kupiłem i w poniedziałek będę zakładał. Zobaczymy co z tego będzie.
-
Hmmm - a teraz po przeczytaniu tego wątku... nie powinienem wlać 5w40 zamiast 5w30...? mam te pompki piezoelektryczne 2.0 16v dzizaz....
-
No dobra czyli ten co zalałem to nie jest longlife ale spełnia normę.