driv
Pasjonat-
Postów
68 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O driv
Osiągnięcia driv
0
Reputacja
-
Dziękuje za podpowiedzi pojadę w weekend sprawdzić Chociaż muszę przyznać że 3 dni jazdy na samym paliwie spowodowały że auto wróciło do normy, chociaż trochę brakuje elastyczności, więc myślę że coś jest po prostu zatkane. Ciekawe czy można jakoś przeczyścić cały układ z paliwem Pozdrawiam
-
Spróbuje zatankować A co z tym ciśnieniem gdzie i jak to mierzyć?
-
jak to zrobić i ile powinno być?
-
Witam, dzięki wielkie za tą dyskusję, bo jazda takim autem to prawdziwa męka. Jak rozumiem muszę podłaczyć auto do VAG-a. ale mam kolejne spostrzeżenia - moje auto jedzie tak nawet jak się nagrzeje, jest totalnie nieelastyczne, szarpie i mam wrażenie, że jest to związane z zasilaniem w paliwo - bo na gazie jest ekstra. Może coś jest zatkane - ale co?
-
no w sumie tak, po zapaleniu obroty wynoszą ok 1200 ale zaraz spadają, czy VAG to pokaże?
-
witam Kolegów Klubowiczów, od pewnego czasu mam problem z moim super autkiem:) rano na zimnym silniku albo po całodziennym staniu pod pracą moje autko nie ma mocy żeby jechać objaw trwa pierwsze 30 s. do 2 min a potem wszystko jest ok, główny objaw to po dodaniu gazu momentalnie słabnie i dopiero bardzo mocne wciśnięcie gazu powoduje że auto jedzie, aczkolwiek wcale nie ochoczo:( macie pomysł co to może być? Pozdrawiam
-
moim zdaniem to całkiem normalne, polskie miasta, stare silniki i duż moc. Proponuje rozkoszować się jazdą, pozdrawiam:)
-
Witam, ja bym na to popatrzył inaczej - zobacz ile ma palić auto zgodnie z instrukcją , potem weź pod uwagę polskie miasta, korki, nastęonie dodaj trochę na większe spalanie gazu i... spij spokojnie. A co do ospałości auta to za bardzo nie wiem Pozdrawiam
-
Witam, no to pochwaliłem:( Pojechałem na wakacje i wracając... na benzynie silnik gaśnie przy wyrzuceniu na luz na gazie jest znacznie lepiej ale też mu się uda zgasnać Jeśli chodzi o jazdę wszystko jest ok! Co to może być? No a przepustnica nowa za 250zł z gwarancją na rok pewnie made in china. Objaw mam taki jak przed wymianą przepustnicy, może trzeba coś wykasować z pamięci bo auto ma traume? Jak zobić to co pisał powyżej MSTAN? Pomocy
-
witam, powiedziłbym że wszystko OK obroty ciut wolniej spadają ale sa stabilne a przy starej przepustnicy nie byłem w stanie jeździć Adoptowałem w sposób podany powyżej Dzięki
-
Bardzo Dziękuję
-
Witam, po wymianie całej przepustnicy obroty silnika dość wolno spadają, przez jakieś 5 sekund :confused4:utrzymują się na poziomie 1500 obrotów czy to jest OK? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
-
witam, już kiedyś rozmawialiśmy - z Przemyśla:) Teraz sprawdziłem na chłodno i jak poczekam az immo zgaśnie przed zapaleniem to wszystko jest ok tzn nie mruga. Natomiast obroty ewidentnie są nie takie. Podejrzewam silnik krokowy albo albo przepływomierz.
-
jak zauważyłem to i jedno i drugie. Tzn. jak zaraz po jeździe próbowałem zapalić to mrugał immo a jak chwilę postał to gasł bez mrugania. No a obroty falują praktycznie przy każdym dojeździe do skrzyżowania:(
-
Witam, a która to? Generalnie po zapaleniu auta wszystko gaśnie i jest OK, teoretycznie. Dzisiaj rano po wyjeździe z garażu obroty były od 1200 do 200 a raz czy dwa nawet zgasł(((