Skocz do zawartości

sylvestroni

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sylvestroni

Informacje

  • Imię
    sylwester
  • Miasto
    jaworzno

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AMX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sylvestroni

0

Reputacja

  1. reguluje się popuszcza się prawdopodobnie 4 śruby wózka i przesuwa się go w prawo albo w lewo
  2. zamiast prasy można wykorzystać imadło
  3. Witam.Panowie pisałem ze mam dwie a4,tą kturą wystawiłem kupiłem w sierpniu.po półrocznym poszukiwaniu chciałem kupić następnego afn ale znudzony jazdą za autem ok 3000tys. trafiła sie 90km jednostka ze względu na stan wziąłem. W aucie było tylko malowane zderzaki przód i tył i oczywiście lekka polerka całego auta. Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich klubowiczów, to moje drugie Audi i mam nadzieje, że nie ostatnie. Wyposażenie. silnik 1.9tdi 90km rok 98 kolor bordo metalik 2x poduszki el.szyby klimatronik Alu na razie "15 z czasem się zobaczy centralny zamek autoalarm Wspomaganie kierownicy ABS. W planach na pewno zmiana migaczy na białe,radia oraz podniesienie mocy. Pozdrawiam wszystkich użytkowników audi
  5. Witam.Kolego a możesz mi powiedziec jaka wartosc powinna byc na wcisnientym pedale hamulca powinna schodzic czy utrzymywac stała wartosc.U mnie jest cos takiego na wolnych obrotach jest 0.7 bara a jak wcisne pedał to wskazuwka schodzi do 04.bara
  6. Problem wyjaśniony podmieniłem uszkodzoną vakum pompa.Byłem u mechanika i stwierdził manowakuometrem ze vakum nie daje odpowiedniego podciśnienia.Wyczytałem z forum ze minimalne podciśnienie na wolnych obrotach powinno być w granicach 0.6 bara.Pytanie do Was koledzy bo zamierzam kupić używkę i mam ją zamiar sprawdzić jakie powinno być podciśnienie na zdrowej pompie vakum oraz na wyższych obrotach przy wciśniętym pedale hamulca.[br]Dopisany: Listopad 07, 2009, 08:28:38 _________________________________________________koledzy nikt nigdy nie mierzył manowakuometrem vakum pompy...
  7. witam.Mam problem z hamulcem w samochodzie że przy prędkości około 120km/h pedał robi się twardy lecz nie zawsze...Przed odpaleniem silnika rano pedał hamulca opada,i na postoju hamulec jest mięki.Sprawdzona została guma grodziowa wymieniony płyn ham.oraz podmieniona vakum pompa klocki lukasa przód i tył.Dodam ze w czasie jazdy pedał hamulca bierze wysoko a jak się wcisnę około parę centymetrów w dół to jest twardy.Proszę o jakieś sugestie.Pozdrawiam Sylwek
  8. ok dzięki z otworem centrującym sobie poradzę wstawię pierścień centrujący.
  9. Witam.Mam 4 felgi stalówki z mercedesa rozmiar 6jx15, ET31, 5x112 pytanie czy podejdą do mojej a4.Pozdrawiam Sylwek
  10. wszystkie filtry i oleje wymienione przepływke przeczyszcze za odpowiedzi dziekuje
  11. Witam Kupiłem miesiąc temu Audi A4 1.9 TDI AHU 90 km (handlarz twierdził że jest 110km, więc nie jestem pewien jak jest na 100 %) 1998r produkcji. Od niedawna słyszę metaliczny syk w granicach 1800-3000 obrotów silnika. Wszystkie węże dolotowe sprawdzone a także wężyki podciśnieniowe założyłem nowe. Proszę o analizę logów czy z silnikiem jest wszystko OK czy może coś trzeba zrobić. Z góry dziękuje. Pozdrawiam Sylwek L. LOGI: Statyczne (normalne) : Statyczne BASIC : Dynamiczne :
  12. chodzi mi o dobre zabezpieczenie nie koniecznie o czujnik położenia wału
  13. Witam ponownie.Może ktoś ma dobry pomysł jak zabezpieczyć auto przed złodziejem z ukrytym wyłącznikiem.Wszelkie pomysły na numer gg Z góry dziękuję za odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...