Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z hamulcami


sylvestroni

Rekomendowane odpowiedzi

witam.Mam problem z hamulcem w samochodzie że przy prędkości około 120km/h pedał robi się twardy lecz nie zawsze...Przed odpaleniem silnika rano pedał hamulca opada,i na postoju hamulec jest mięki.Sprawdzona została guma grodziowa wymieniony płyn ham.oraz podmieniona vakum pompa klocki lukasa przód i tył.Dodam ze w czasie jazdy pedał hamulca bierze wysoko a jak się wcisnę około parę centymetrów w dół to jest twardy.Proszę o jakieś sugestie.Pozdrawiam Sylwek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wyjaśniony podmieniłem uszkodzoną vakum pompa.Byłem u mechanika i stwierdził manowakuometrem ze vakum nie daje odpowiedniego podciśnienia.Wyczytałem z forum ze minimalne podciśnienie na wolnych obrotach powinno być w granicach 0.6 bara.Pytanie do Was koledzy bo zamierzam kupić używkę i mam ją zamiar sprawdzić jakie powinno być podciśnienie na zdrowej pompie vakum oraz na wyższych obrotach przy wciśniętym pedale hamulca.[br]Dopisany: Listopad 07, 2009, 08:28:38 _________________________________________________koledzy nikt nigdy nie mierzył manowakuometrem vakum pompy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Kolego a możesz mi powiedziec jaka wartosc powinna byc na wcisnientym pedale hamulca powinna schodzic czy utrzymywac stała wartosc.U mnie jest cos takiego na wolnych obrotach jest 0.7 bara a jak wcisne pedał to wskazuwka schodzi do 04.bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mierzyłem zaraz za vacum i tam wydaje mi się, ze nie powinno być w ogóle wahań czy się wciśnie hamulec, czy nie co najwyżej zależne od obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebie trochę temat ale potrzebuję pomocy.

Temat dotyczy b6 z taką oto pompą :

image.jpg

Otóż po naciśnięciu hamulca pompa dziwnie brzęczy , raz dłużej rak krócej. Druga sprawa to , jak odłączyłem wężyk to podciśnienie nie jest chyba za mocne (powiedzmy leciutko zasysa skórę z palca) .

Oczywiście jest problem z hamulcami , tak jak koledzy wcześniej pisali po naciśnięciu trzeci raz pedału robi się twardy i auto już nie hamuje. Reasumując pompa do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest pompa BAS, zabij mnie nie ale pamietam :facepalm: co sie z nia robiło

poszukaj w tym dziale jakis rok albo dwa wstecz ktos miał taki sam problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie dokleję z moja przypadłością podczas jazdy pedał jest troche twardy i zaczyna dopiero hamować przy wciśnięciu na ok 2cm albo i wiecej :kwasny: u góry pedał twardo pracuje jak ostro depne to normalnie aż abs zadziała... denerwuje to przy delikatnych hamowaniach po mieście. Dev szuakć problemu w serwie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacząć od vacuum? w sumie mam pompe na podmiane to zacznę od tego że ja podmienię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podmieniaj tylko sprawdz szczelnosc podciśnienia i przewód od vacuum do serva

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź miejsce gdzie podciśnienie wchodzi do serwa lubi się tam syfić, u mnie przeczyszczenie tego pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze właściwie zapomniałem o tym miejscu że sie syfi dzieki

---------- Post dopisany 24-12-2013 at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany 23-12-2013 at 17:25 ----------

Malec i właśnie to mijśce było zasyfione zostało wyczyszczone i heble juz cos tam hamują :grin: dzięki:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...