Skocz do zawartości

mcfly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mcfly

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mcfly

0

Reputacja

  1. mcfly

    Skradzione

    Wrocław, Zagony, noc z poniedziałku na wtorek. Było A4 i nie mam A4 - dźwignęli z zamykanego garażu podziemnego wcześniej unieszkodliwiając zamek do klatki schodowej - wnosząc po tym co zrobili, było zamówienie na ten konkretny egzemplarz - no to się człowiek nacieszył 3 miechy AUDI.
  2. Logów nie mam - taki to był specjalistyczny zakład... A co do cofania paliwka możesz napisać konkretniej jak to sprawdzić ?[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 17:58_________________________________________________Problem zniknął na 3 dni. W tym czasie machnąłem jakieś 400 km. Wczoraj pojechałem do serwisu. Podłączyli Vag'a, zero usterek. Autko odpalało bez problemu więc ciężko mi było im pokazać o co kaman na żywo, powiedzieli że trzeba ustawić kąt wtrysku bo jest zły. Ale tu na naszym forum wyczytałem że jeżeli to kąt wtrysku to powinien być problem z odpalaniem na zimnym, a u mnie na zimnym pali jak marzenie. Czy jest to jednak możliwe że to ten kąt wtrysku jest przyczyną ?
  3. WItam, mam taki oto problem. Jak silnik jest zimny odpala, jak jest gorący ( 90 stopni, zatrzymanie np. na parkingu i ponowne odpalanie ) odpala, ale nie odpala w sytuacji gdy np. po zagrzaniu silnika, wylacze go i odczekam 15 min. Co się dzieje dokładnie, rozrusznik chechła ze trzy razy ( czasem więcej ) i go jakby odcina ( zamiast załączenia motoru jest jakby odłączenie rozrusznika i słcyhać jakiś dzwięk paska ). Pojechałem na stację przy okazji gdzie mieli VAG'a ale goście okazali się totalnie niekompetentni, nic nie potrafili powiedzieć. Wywaliło mi błędy szyny CAN, czujnika przy wiatraku oraz Engine Mount Solenoid (17996) - chyba poduszka. ALe magicy nic z tego nie wywnioskowali. Czy ktoś z was spotkał się z czymś podobnym ? PS. Dodam że silnik jak już pracuje to równiutko itp, żadnych szarpnięc, skoków mocy. pozdrawiam, [br]Dopisany: 30 Kwiecień 2009, 15:50_________________________________________________PS2. Te błędy o kórych pisałem to : Engine Mount Solenoid (17996 ) ( ale to raczej nie ma nic do odpalania ) 4753 szyna CAN urządzenia sterującego ABS ( choć kontrolka ABS się nie świeci ) 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground i był jeszcze jeden z szyną CAN ale cholera zapomniałem.
  4. A gdzie znajdą tą kostkę - albo raczej dojście do niej ?
  5. Pytanie może głupie ale zadam : czy kostka mogła zwilgotnieć gdy auto stało w garażu , pogoda bezdeszczowa akurat panuje ?
  6. Witam, mam problem z moją B6. Przestała działać mianowicie elektryka w drzwiach od strony kierowcy ( 4 elektryczne szyby, lusterka, blokada szyb ). Co więcej nie ma również podświetlenia tychże przycisków. Na dodatek przestał działać w tych jednych drzwiach zamek centralny po naciśnięciu z pilota. Aha : co może istotne w 3 innych drzwiach pprzyciski od otwierania drzwi są podświetlone, ale również nie działają. A jeszcze wczoraj wszystko śmigało. Czy ktoś wie co może być przyczyną ? Czy istnieje jakiś bezpiecznik od tych elementów ? Bo jakoś go nie znalazłem w puszcze z bezpiecznikami.
  7. Witam, jestem z Wrocka i w tej okolicy będę poszukiwał mojej A4, w której wyborze mam nadzieję pomoże mi wiedza zawarta na forum A4klub. pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...