Skocz do zawartości

ziutek--wroclaw

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ziutek--wroclaw

Osiągnięcia ziutek--wroclaw

0

Reputacja

  1. egr jest zaślepiony przy kolektorze dolotowym, wyłączony jest programowo w sofcie i niema wogóle tej rurki między turbo chł.spalin. pękła i dlatego egr off. , co do nieszczelności to nic nie znalazłem.
  2. Tak jak w temacie , logi zrobione przed grzebaniem [ wymieniony n75-nowy, wycięty kat, sprawdzone podciśnienie i szczelność ic] brak poprawy.Zauważyłem że jak to zaczeło się dziać autko z tyłu tłumika tak jakby bardziej basowo chodzi albo to moje złudzenie ,dlatego pomyślałem o usunięciu kata z myślą ze jest zepsuty - i tak dawno temu miałem to zrobić ale poprawy brak-może wydech przypchany gdzies w tłumiku i turbo się nie wkręca.auto nie dymi-na wyższych obrotach jedzie chyba dobrze tylko czasami awaryjny na wyzszych biegach i bład 16683.pomóżcie:) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. wtyczki były już poprawiane ale niema zmian po tym zabiegu:(
  4. logi na postoju http://img718.imageshack.us/img718/5026/32976784.jpg na postoju po dodaniu gazu http://img801.imageshack.us/img801/4455/66243205.jpg silnik czasami na postoju zatelepie, prosze o pomoc . wydaje mi sie ze to wina 1 i 4 pd , a moze wszystkie nie domagają. wysokie bipy na 1 i 4 ale 2 i 3 tez ma nie za niskie , czy ok? dodam ze czasami korekcja na 1pd dochodzi do -1,2[br]Dopisany: 06 Październik 2010, 19:51_________________________________________________dodam iz turbo kiepsko wstaje. rzuci ktos okiem?
  5. koledzy już niejedna osoba pisała że ten mit o brd to ściema, jak turbo nie wstaje to coś nie tak z autem. u mnie brd słabo wstaje - miałem już 2 szt i nawet zakładałem od caha [170cr] i tez była lipa , a gdy turbo odsprzedawałem to u nowego własciciela nagle zaczynało dmuchac od dołu. dziwne nie
  6. kosztów czyszczenia nie pamiętam. a gdzie - kolega ma sprzet na warsztacie ale niestety się zepsół i będą nowy kupować. napewno jest możliwośc u wojtanowicza , motorpol , ale wiadomo tam napewno drogo:( i bodajże w serwisie boscha też mają taki sprzęt. w sumie to pewnie jakies większe pozadne warsztaty mają, bo używają tego też do czyszczenia egr-ów itd.
  7. bipy mam tak jak pisałem tylko jednak są minusowe , wczoraj jakos mi to w oczy się nie rzuciło, ale wydawało mi się jak patrzyłem jakos w okresie wakacji to były + ale sam już niewiem:) zaobserwowałem ze jak na postoju przytrzymam gaz na 2000obr to wygląda to tak ~80, 70 , 30 , 80 , po wcisnieciu w podłoge pod 100 , a w czasie jazdy jadąc na biegu do końca nawet 128 , tylko jakos ta trzecia pd sie wyróżnia mniejszymi wartościami. korekcie na pd wyglądają tak . ok, -1.00 , -0.38 , 0.18 , 0,78 może wyczyscic pd w myjce ultradźwiękowej , czy to niema sensu? lulek, kąt synchronizacji 0,0 . próbowałem ostatnio nimi poregulować [arkadius mówił że u ciebie pomogło- miałem się z nim, spotkac i spróbować razem ale nie było jeszcze okazji] ale co do turba nic nie pomogło , tylko silnik przestał drżeć ale kosztem paliwa zaczoł palić 15l. więc wruciłem do org ustawienia jak po wymianie rozrzadu. mógłbyś sprawdzić u siebie jakie wyświetla ci zurzycie paliwa na postoju , w engine ale niepamiętam który kanał ale bodajże 3 okienko.
  8. bipy sprawdzone teraz sa ~58 , 45 , 25 , 57. czyli lepsze. pompe wymieniłem bo miałem za 100zł więc tyle bym zapłacił za posprawdzanie, jeszcze sprawdze w baku, ale słyszałem ze jak ta pada to np. filtr paliwa nie jest zapełniony do pełna a u mnie full. i poprawiła sie dynamika w górnych obrotach silnika.
  9. Musashi, dzisiaj wymieniłem vacum bez sprawdzania na inna 100% dobrą, miałem okazje kupić a wymiana to 20min pracy więc się pokusiłem, ale niestety auto jak jeździło tak jeździ kiepso z dołu, podłącze jeszcze dzisiaj kompa i sprawdze czy cos przy bipach się polepszyło. czyżby to jednak pd?
  10. aha, mniej inwazyjna tzn w jaki sposób mogę to sprawdzić? czy da radę samemu czy do jakiegos specjalistycznego warsztatu trzeba uderzyć?
  11. a jak najprościej to sprawdzić, masz jakiś sposób ?? silnik zmieniany był ale pompa przełożona ze starego, może rzeczywiście byc w tym przyczyna problemu?!
  12. muszę sprawdzić bo już nie pamiętam ale raczej wszystkie +, lałem stp kilka razy nic nie dało , paliwo różne , orlen , lotos, shell i tez dalej lipa , bipy wysokie i turbo brd kiepsko wstaje, dodam iż na pewno nie jest to wina T bo miałem jeszcze inne brd na pokladzie i to samo i włożyłem caha i tak samo nie wstaje, [z caha ciekł olej z turba na zewnatrz i wruciłem do brd] . i silnik w dodatku czasami zatelepie na postoju, silnik mam bkd, i na bna miałem tak samo.
  13. witam, tak jak w temacie , chciałbym porównać ze swoimi ja mam 77 , 40 , 50 , 80 czasami nawet na 1 i 4 do 100 podjedzie. a korekcje w miare spoko , zamierzam jeszcze listwe zasilającą pd wymienić i zobacze czy bipy pójdą w dół jak nie to pd do wymiany, bo turbo późno wstaje i prawdopodobnie to wina pd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...