Nie prawda kolego ,że dławik sie zapycha tylko wtedy kiedy sprężarka się kończy. Przy normalnej pracy sprężarek które montowane są w naszych A4 wytwarzane są jakieś opiłki które mają mikroskopijne rozmiary. Siteczko w tych dławikach jest celowo takie baardzo gęste żeby te drobinki się nie przedostały. Podobno można płukać te dławiki ,ale jeśli nowy kosztuje 15zł to czy opłaca sie bawić w płukanie i próby reanimacji już zabrudzonych dławików??? To naprawde bardzo ważny element układu klimatyzacji mający duży wpływ na skuteczność działania klimy, więc co wydatek 15zł raz w roku chyba nikogo nie powali na kolana.
Wymienić dławik można samemu po opróżnieniu układu z czynnika. Wymiana polega na odkręceniu nakrętki na rurce , odciągniecie od siebie rurek i wyjęciu starego dławika a włożeniu nowego ,czyściutkiego. Nabijamy spowrotem klime czynnikiem i mamy drożny układ dzięki któremu powieje mrozem we wnetrzu autka.