vikis4

Pasjonat
  • Zawartość

    384
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O vikis4

    1. Zapewne pompa dostała ostro popalić! Po drugie spawanie miski jest nieopłacalne! Poszukaj lepiej używki i czym prędzej się za to wez!
    2. Same gumki są nieosiągalne! Ale jest na to sposób-ściągnij pokrywy,bardzo dokładnie wszytko oczyść (zwłaszcza w środku gumek) i złóż ponownie! taki zabieg sprawdza się w 80% procent przypadków,jeśli to nie pomoże zostaje wymiana całych pokryw-koszt w ASO ok. 400zł/szt Poczytaj sobie tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=78242.msg872167#msg872167
    3. Stojąc z przodu autka-po prawej stronie na bloku jest plastikowa zaślepka (dostępna tylko z kanału) na śrubkę fi 6
    4. Te 195mA też mi śmierdzi przypchanym filtrem
    5. Może jakiś spocik dzisiaj???
    6. Na ile masz ustawiony kąt? Wg mnie jeśli problemu nie ma np. przy -6 a jest przy -10 to problemem nie jest raczej zaworek-gdyby tak było problem z paleniem miałbyś cały czas! Sprawdz jeszcze czujnik temp. i bezpiecznik od świec czy przypadkiem nie jest nadtopiony. Pozdr.
    7. Rozumiem,że jeśli chodzi o regenerację,to masz na mysli wymianę końcówek? Co do wymiany wtryskiwaczy,to możesz założyć tylko takie same jak masz-czyli o tych samych numerach i to się również tyczy wymiany końcówek. pozdr.
    8. Dzięki! Do następnego
    9. A dla mnie obiecane ramki
    10. Przeczytałeś dobrze kogo cytowałem???? A jeśli chodzi o twoje autko,to podepnij vaga i sprawdz gdzie jest konflikt Kombinacje z jakimiś gruszkami sobie odpuść,bo to nie jest żadne rozwiązanie! Nie mam pojęcia kto robił ci swapa,ale widać,że spier..... sprawę i gdzieś jest nieszczelnosć,lub zle ustawiony kąt wtrysku!
    11. Nie obraz się,ale to największe bzdury jakie w życiu czytałem!
    12. Zakładaj tylko turbinę z literką "S"-ostatnie z produkcji i najbardziej bezawaryjne stosowane w 2.5 AMEN!
    13. Dzięki za spocisza panowie i do następnego! :beer1:
    14. Pierwsze pytanko: Ile km.temu miałeś zmieniane hydraulikę? Oryginały czy podróby? Podejrzewam,że twoje "cykanie" zwyczajnie pochodzi od jakiegoś wtrysku-najpewniej sterującego. Moja rada: Podjedz na dobry warsztat-taki,który ma stetoskop diagnostyczny i po osłuchaniu silnika powinno wszystko wyjść. Pozdrawiam!
    15. Z deszczu pod rynne! Kolego randi silnik AKE w niczym nie różni się rozwiązaniami hydraulicznymi (dzwigienkami itp.) od AKN! Nie sugeruj się 180-oma kucami Jeśli chcesz koniecznie swapować autko to polecam BAU(180 PS) i BCZ (163 PS)oba motorki są praktycznie niezniszczalne! Oczywiście swap będzie odrobinę droższy,ale ...........napewno nie pożałujesz!