Skocz do zawartości

vikis4

Pasjonat
  • Postów

    382
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vikis4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vikis4

0

Reputacja

  1. Zapewne pompa dostała ostro popalić! Po drugie spawanie miski jest nieopłacalne! Poszukaj lepiej używki i czym prędzej się za to wez!
  2. Same gumki są nieosiągalne! Ale jest na to sposób-ściągnij pokrywy,bardzo dokładnie wszytko oczyść (zwłaszcza w środku gumek) i złóż ponownie! taki zabieg sprawdza się w 80% procent przypadków,jeśli to nie pomoże zostaje wymiana całych pokryw-koszt w ASO ok. 400zł/szt Poczytaj sobie tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=78242.msg872167#msg872167
  3. Stojąc z przodu autka-po prawej stronie na bloku jest plastikowa zaślepka (dostępna tylko z kanału) na śrubkę fi 6
  4. vikis4

    Spoty Kościerzyna

    Może jakiś spocik dzisiaj???
  5. Na ile masz ustawiony kąt? Wg mnie jeśli problemu nie ma np. przy -6 a jest przy -10 to problemem nie jest raczej zaworek-gdyby tak było problem z paleniem miałbyś cały czas! Sprawdz jeszcze czujnik temp. i bezpiecznik od świec czy przypadkiem nie jest nadtopiony. Pozdr.
  6. vikis4

    [ALL B5] wtryski do 2,5 AFB

    Rozumiem,że jeśli chodzi o regenerację,to masz na mysli wymianę końcówek? Co do wymiany wtryskiwaczy,to możesz założyć tylko takie same jak masz-czyli o tych samych numerach i to się również tyczy wymiany końcówek. pozdr.
  7. vikis4

    Spoty Kościerzyna

    Dzięki! Do następnego
  8. vikis4

    Spoty Kościerzyna

    A dla mnie obiecane ramki
  9. Przeczytałeś dobrze kogo cytowałem???? A jeśli chodzi o twoje autko,to podepnij vaga i sprawdz gdzie jest konflikt Kombinacje z jakimiś gruszkami sobie odpuść,bo to nie jest żadne rozwiązanie! Nie mam pojęcia kto robił ci swapa,ale widać,że spier..... sprawę i gdzieś jest nieszczelnosć,lub zle ustawiony kąt wtrysku!
  10. Nie obraz się,ale to największe bzdury jakie w życiu czytałem!
  11. Zakładaj tylko turbinę z literką "S"-ostatnie z produkcji i najbardziej bezawaryjne stosowane w 2.5 AMEN!
  12. vikis4

    Spoty Kościerzyna

    Dzięki za spocisza panowie i do następnego! :beer1:
  13. Pierwsze pytanko: Ile km.temu miałeś zmieniane hydraulikę? Oryginały czy podróby? Podejrzewam,że twoje "cykanie" zwyczajnie pochodzi od jakiegoś wtrysku-najpewniej sterującego. Moja rada: Podjedz na dobry warsztat-taki,który ma stetoskop diagnostyczny i po osłuchaniu silnika powinno wszystko wyjść. Pozdrawiam!
  14. Z deszczu pod rynne! Kolego randi silnik AKE w niczym nie różni się rozwiązaniami hydraulicznymi (dzwigienkami itp.) od AKN! Nie sugeruj się 180-oma kucami Jeśli chcesz koniecznie swapować autko to polecam BAU(180 PS) i BCZ (163 PS)oba motorki są praktycznie niezniszczalne! Oczywiście swap będzie odrobinę droższy,ale ...........napewno nie pożałujesz!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...