Mam dokładnie taki sam problem przy około 100 km/h zaczyna lekko drgać kierownica. Od pewnego czasu zaczęło mnie to bardzo irytować i postanowiłem zobaczyć co jest tego przyczyną. Dodam ze problem ten występuje także na drugim komplecie kół zimowych - opony są nowe i były wyważane chyba z 5 razy za każdym razem u innego wulkanizatora. Zdjąłem zaciski z przodu wyczyściłem prowadnice zacisków, chodziły lekko ale dla pewności dałem tam trochę smaru,po oględzinach klocków - klocki są jeszcze w miarę ok około 7 mm okładziny. Przy okazji sprawdziłem czujnikiem zegarowym bicie tarczy gdyż podejrzewałem ze mogą być krzywe, o dziwo mieszczą się w normie - lewa miała 0,02 mm, a prawa 0,01 mm, rant na tarczy jest minimalny ok 0,2 mm. Po złożeniu wszystkiego w całość dalej są drgania. Jedyny plus po tym zabiegu to lepsze luzowanie zacisków praktycznie wo gole nie trą klocki o tarczę. Nie wiem już co to może być zastanawiam sie jeszcze nad rozebraniem tylnych zacisków i przeprowadzenia tam tego samego zabiegu. Szczerze mam wątpliwości żeby tył miał jakiś wpływ na te objawy, ale i tak tam zajrzę może jakimś dziwnym cudem ustąpią objawy.
Jeśli ktoś się spotkał z podobnym problemem i go rozwiązał proszę o poradę.
Pozdrawiam