omomierz5430
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O omomierz5430
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Stargard
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia omomierz5430
0
Reputacja
-
Witam, Przerabiałem temat parę dni temu, przez 7 lat nie dolewałem do mojego auta oleju od wymiany do wymiany 12-15000 km. Ostatnio zapaliła się kontrolka o niskim stanie oleju, dolałem do stanu i po około 800 km zapaliła się ponownie. Dolałem i obserwowałem codziennie. Dziennie robię ok 100 km i widocznie na bagnecie ubywało oleju. Dodam że mam silnik 2.0 tdi BPW z DPF. Od jakiegoś czasu zauważyłem też że spaliny bardzo dziwnie śmierdzą, kwaśny gryzący zapach, wcześniej nie zauważałem aby spaliny w jakiś sposób brzydko pachniały. Problemem okazała się odma w pokrywie zaworów. Założyłem inną odmę olejową od Lublina - temat był kiedyś opisany na forum. Problem zniknął jak ręką odjął. Olej nie ubywa i spaliny nie śmierdzą.
-
Witam Też posiadam od ładnych paru lat Audi A4 B7 Avant rok 2007. Mam ten sam problem co Ty. Oryginalna konfiguracja audio, radio RNS-E i tak jak u Ciebie po odłączeniu subwoofera w tylnych drzwiach brak basu, oraz wyraźnie tył gra ciszej niż przód. Przed tą obecną Audi miałem taką samą z rocznika 2005 z radiem Concert II, tam tylne basy po odłączeniu subwoofera grały tak samo jak przednie. Dodam że wzmacniacze w obu autach wyglądały tak samo.
-
[B6 AWX] Ciężko wchodzi 1 i R na postoju
omomierz5430 odpowiedział(a) na daniel135 temat w Audi A4 B6/B7
Ja miałem podobny problem z 1 i R ciężko wchodziły na postoju a podczas toczenia nie było problemu, wymieniłem olej ale praktycznie nie było poprawy. Okazało się że wysypała się prawa poduszka silnika. Wymieniłem ją na nową oryginalną z serwisu - ok 380zł plus profilaktycznie poduszka pod skrzynią. Biegi działają jak nowe, sporadycznie zdarza się że ciężej wejdzie 1, a poza tym jest super. Pozdrawiam -
Mam dokładnie taki sam problem przy około 100 km/h zaczyna lekko drgać kierownica. Od pewnego czasu zaczęło mnie to bardzo irytować i postanowiłem zobaczyć co jest tego przyczyną. Dodam ze problem ten występuje także na drugim komplecie kół zimowych - opony są nowe i były wyważane chyba z 5 razy za każdym razem u innego wulkanizatora. Zdjąłem zaciski z przodu wyczyściłem prowadnice zacisków, chodziły lekko ale dla pewności dałem tam trochę smaru,po oględzinach klocków - klocki są jeszcze w miarę ok około 7 mm okładziny. Przy okazji sprawdziłem czujnikiem zegarowym bicie tarczy gdyż podejrzewałem ze mogą być krzywe, o dziwo mieszczą się w normie - lewa miała 0,02 mm, a prawa 0,01 mm, rant na tarczy jest minimalny ok 0,2 mm. Po złożeniu wszystkiego w całość dalej są drgania. Jedyny plus po tym zabiegu to lepsze luzowanie zacisków praktycznie wo gole nie trą klocki o tarczę. Nie wiem już co to może być zastanawiam sie jeszcze nad rozebraniem tylnych zacisków i przeprowadzenia tam tego samego zabiegu. Szczerze mam wątpliwości żeby tył miał jakiś wpływ na te objawy, ale i tak tam zajrzę może jakimś dziwnym cudem ustąpią objawy. Jeśli ktoś się spotkał z podobnym problemem i go rozwiązał proszę o poradę. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich fanów matki audi