Skocz do zawartości

omomierz5430

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O omomierz5430

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia omomierz5430

0

Reputacja

  1. omomierz5430

    BPW bierze olej

    Witam, Przerabiałem temat parę dni temu, przez 7 lat nie dolewałem do mojego auta oleju od wymiany do wymiany 12-15000 km. Ostatnio zapaliła się kontrolka o niskim stanie oleju, dolałem do stanu i po około 800 km zapaliła się ponownie. Dolałem i obserwowałem codziennie. Dziennie robię ok 100 km i widocznie na bagnecie ubywało oleju. Dodam że mam silnik 2.0 tdi BPW z DPF. Od jakiegoś czasu zauważyłem też że spaliny bardzo dziwnie śmierdzą, kwaśny gryzący zapach, wcześniej nie zauważałem aby spaliny w jakiś sposób brzydko pachniały. Problemem okazała się odma w pokrywie zaworów. Założyłem inną odmę olejową od Lublina - temat był kiedyś opisany na forum. Problem zniknął jak ręką odjął. Olej nie ubywa i spaliny nie śmierdzą.
  2. Witam Też posiadam od ładnych paru lat Audi A4 B7 Avant rok 2007. Mam ten sam problem co Ty. Oryginalna konfiguracja audio, radio RNS-E i tak jak u Ciebie po odłączeniu subwoofera w tylnych drzwiach brak basu, oraz wyraźnie tył gra ciszej niż przód. Przed tą obecną Audi miałem taką samą z rocznika 2005 z radiem Concert II, tam tylne basy po odłączeniu subwoofera grały tak samo jak przednie. Dodam że wzmacniacze w obu autach wyglądały tak samo.
  3. Ja miałem podobny problem z 1 i R ciężko wchodziły na postoju a podczas toczenia nie było problemu, wymieniłem olej ale praktycznie nie było poprawy. Okazało się że wysypała się prawa poduszka silnika. Wymieniłem ją na nową oryginalną z serwisu - ok 380zł plus profilaktycznie poduszka pod skrzynią. Biegi działają jak nowe, sporadycznie zdarza się że ciężej wejdzie 1, a poza tym jest super. Pozdrawiam
  4. Mam dokładnie taki sam problem przy około 100 km/h zaczyna lekko drgać kierownica. Od pewnego czasu zaczęło mnie to bardzo irytować i postanowiłem zobaczyć co jest tego przyczyną. Dodam ze problem ten występuje także na drugim komplecie kół zimowych - opony są nowe i były wyważane chyba z 5 razy za każdym razem u innego wulkanizatora. Zdjąłem zaciski z przodu wyczyściłem prowadnice zacisków, chodziły lekko ale dla pewności dałem tam trochę smaru,po oględzinach klocków - klocki są jeszcze w miarę ok około 7 mm okładziny. Przy okazji sprawdziłem czujnikiem zegarowym bicie tarczy gdyż podejrzewałem ze mogą być krzywe, o dziwo mieszczą się w normie - lewa miała 0,02 mm, a prawa 0,01 mm, rant na tarczy jest minimalny ok 0,2 mm. Po złożeniu wszystkiego w całość dalej są drgania. Jedyny plus po tym zabiegu to lepsze luzowanie zacisków praktycznie wo gole nie trą klocki o tarczę. Nie wiem już co to może być zastanawiam sie jeszcze nad rozebraniem tylnych zacisków i przeprowadzenia tam tego samego zabiegu. Szczerze mam wątpliwości żeby tył miał jakiś wpływ na te objawy, ale i tak tam zajrzę może jakimś dziwnym cudem ustąpią objawy. Jeśli ktoś się spotkał z podobnym problemem i go rozwiązał proszę o poradę. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich fanów matki audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...