Skocz do zawartości

Wilku1122

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wilku1122

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wilku1122

0

Reputacja

  1. Krociec ten co wyzej w zdjeciu mi kolega podrzucil koszt 15zl ale numeru nie mam bo tego sam nie robiłem warto go sprawdzić i jak koledzy mowia trzeba go wyciągnąć aby zobaczyć a uszczelka ostatnim etapem lepiej zaczac od tych tańszych rzeczy jak ja robilem i autko śmiga jak nowe i weze tez mialem twarde gdyz zapowietrzal sie uklad po wymianie kroćca weze mieciutkie
  2. Dziekuje panowie za szybką i konkretną pomoc krociec zmieniony audi wrocilo do zywych i polyka kolejne kilometry pozdrawiam
  3. Kurde panowie ratujecie mi życie wiec mam ostatnie pytanie macie jakies zdjecie tego kroćca albo w którym miejscu go znajde?
  4. Kurde tez sie boje by nie zrzucić glowicy na marne ale czy z tego kroćca nie uciekal by plyn na cieplym gdyż na cieplym sucho nie było widać wycieku a gdy auto postalo 2 godzinki na mrozie juz bylo widać wodę w tym miejscu a rano gdy przyszedlem plama konkretna na dole auta i cala glowica mokra na laczeniu jagby
  5. Plyn w zbiorniku wydaje sie normalny nie ma jakis plam oleistych itd.. ale tez czesto dolewam wiec ciezko określić.. no nic zostalo chyba pogodzic sie z wymiana uszczelki pod glowica..
  6. Korek kupilem nowy w aso jedyne slady plynu duze to te gdzie na zdjeciu czerwony plyn..
  7. Żadnego parowania szyb nie czuc slodkiego zapachu z nawiewu auto grzeje jak zawsze moc tak samo bez zmian bardzo zwawe. Teraz przy tych temperaturach tak jak piszesz z tlumika paruje ale jak sie zagrzeje to praktycznie nie występuje te zjawisko.Po ostrej jeździe jedyny objaw to trochę twarde te weze a wyciek plynu bardzo duże na zimnym silniku zbiera sie tak jagby wlasnie z pod uszczelki pod glowica tam zbiera sie plyn..
  8. Witam mam problem z moim audi a4 b5 1.9 tdi 110km avg otóż gubi plyn chlodniczy ubytki sa duze gdy auto stoi nie używane dodatkowe te mrozy gdy jest ciepłe nie widac aby plyn skasc uciekal wszystko wskazuje na uszczelke pod glowica gdyz sciaglem wszystkie obudowy z dolu z gory wyczyscilem resztki g12 i zostawiłem na noc na podnosniku plyn ukazał sie w tym miejscu dodam ze auto zachowuje sie jak zawsze olej czarny żadnego masla pod korkiem oraz babli w zbiorniku na odpalonym szykować sie na wymianę uszczelki ?.. dzieki z gory za pomoc pozdrawiam
  9. Siemka nazywam sie Wojtek jezdze a4 1.9 110 ps jestem z opolskiego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...