Jump to content
2 2
Wilku1122

AVG - Uszczelka pod głowicą ?

Recommended Posts

Witam mam problem z moim audi a4 b5 1.9 tdi 110km avg otóż gubi plyn chlodniczy ubytki sa duze gdy auto stoi nie używane dodatkowe te mrozy gdy jest ciepłe nie widac aby plyn skasc uciekal wszystko wskazuje na uszczelke pod glowica gdyz sciaglem wszystkie obudowy z dolu z gory wyczyscilem resztki g12 i zostawiłem na noc na podnosniku plyn ukazał sie w tym miejscu dodam ze auto zachowuje sie jak zawsze olej czarny żadnego masla pod korkiem oraz babli w zbiorniku na odpalonym szykować sie na wymianę uszczelki ?.. dzieki z gory za pomoc pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żadnego parowania szyb nie czuc slodkiego zapachu z nawiewu auto grzeje jak zawsze moc tak samo bez zmian bardzo zwawe.  Teraz przy tych temperaturach tak jak piszesz z tlumika paruje ale jak sie zagrzeje to praktycznie nie występuje te zjawisko.Po ostrej jeździe jedyny objaw to trochę twarde te weze a wyciek plynu bardzo duże na zimnym silniku zbiera sie tak jagby wlasnie z pod uszczelki pod glowica tam zbiera sie plyn..

20170127_180431-2241x3984.thumb.jpg.4f9f457a31056611ddbd8bc17ce47093.jpg

Edited by Wilku1122

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób test na obecność co2 w układzie chłodzenia

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjedz na jakąś stacje diagnostyczną zrób ten test kosztuje około 20 zł i bedziesz miał pewność

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plyn w zbiorniku wydaje sie normalny nie ma jakis plam oleistych itd.. ale tez czesto dolewam wiec ciezko określić.. no nic zostalo chyba pogodzic sie z wymiana uszczelki pod glowica..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te testy się nadają. Miałem problem u siebie płynu nie ubywało ani olej nie szedł ale co jakiś czas puchly przewody. ostatnio juz cm częściej. Kupiłem zestaw CO2 i co chodził z 20 minut plyn nie zmienił koloru sprawdzałem kilka razy. w końcu wziąłem pod wydech i również nie zmienił koloru. Na drugi dzień zrzuciłen głowice i oczywiście na 4 cylindrze przerdzewiała uszczelka ze starości oryginał 17 lat przebieg 250 tys silnika.. Przy tym przebiegu również hydro do wymiany. Ale jqk mowie test okey a jednak uszczelka była uszkodzona i pompowalo przewody. Teraz jak ręką odjął

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego 90 % ze uszkodzony masz ten krociec przy glowicy zwykle peka w strone srubki i dopóki nie zdemontujesz go to nie widac pekniecia

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Mozgu napisał:

Kolego 90 % ze uszkodzony masz ten krociec przy glowicy zwykle peka w strone srubki i dopóki nie zdemontujesz go to nie widac pekniecia

Kurde tez sie boje by nie zrzucić glowicy na marne ale czy z tego kroćca nie uciekal by plyn na cieplym gdyż na cieplym sucho nie było widać wycieku a gdy auto postalo 2 godzinki na mrozie juz bylo widać wodę w tym miejscu a rano gdy przyszedlem plama konkretna na dole auta i cala glowica mokra na laczeniu jagby 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilku1122 masz może numerki tego króćca? Gdzie go kupić?

Opisałeś dokładnie identyczny mój problem, nie mam masła, dwóch mechaników sprawdzało auto, każdy mi tłumaczy że chyba uszczelka, jeden zrobił test CO2 nic nie wyszło, za drugim razem stwierdził że chyyyba się zbiera CO2 więc głowica.
Zrób zdjęcie gdzie tego króćca szukać. Też mam 1,9tdi, AVG.

 

Pozdrawiam, Wojtek!

to to?

http://allegro.pl/krociec-wody-audi-80-b4-a4-b5-a6-c5-vw-passat-b5-i5955354736.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 30.01.2017 o 16:40, pauliosss napisał:

Te testy się nadają. Miałem problem u siebie płynu nie ubywało ani olej nie szedł ale co jakiś czas puchly przewody. ostatnio juz cm częściej. Kupiłem zestaw CO2 i co chodził z 20 minut plyn nie zmienił koloru sprawdzałem kilka razy. w końcu wziąłem pod wydech i również nie zmienił koloru. Na drugi dzień zrzuciłen głowice i oczywiście na 4 cylindrze przerdzewiała uszczelka ze starości oryginał 17 lat przebieg 250 tys silnika.. Przy tym przebiegu również hydro do wymiany. Ale jqk mowie test okey a jednak uszczelka była uszkodzona i pompowalo przewody. Teraz jak ręką odjął

Identycznie miałem testy robione ,,testerem,, za 20 zł ale i także tym za 500 zł przez mechanika i co i gów.. nic test robiony u niego z 5 razy i co i nic. Twarde węże od 3 lat ostatnie miesiące już waliło przez ujście w zbiorniczku. Węże kamień. I też tak samo. Uszczelka lekko tak lekko przepalona że nie byłem pewny że to winnowajca. Ale co werdykt robię. Głowica splanowana, wymieniłem gumki na pompowtryskach, szklanki itd itd i zrobione 20 tysiecy. I autko pieknie śmiga nie zaglądam już pod maskę. Chyba żeby kurz zetrzeć z pokrywy.      

Sprawdź ten króciec, bo uszczelkę to się robi na końcu ja to czekałem na rozwój wydarzeń 3 lata. Aż się zesrało. 


[sIGPIC][/sIGPIC]Go Go Power Rangers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krociec ten co wyzej w zdjeciu mi kolega podrzucil koszt 15zl ale numeru nie mam bo tego sam nie robiłem warto go sprawdzić i jak koledzy mowia trzeba go wyciągnąć aby zobaczyć a uszczelka ostatnim etapem lepiej zaczac od tych tańszych rzeczy jak ja robilem i autko śmiga jak nowe i weze tez mialem twarde gdyz zapowietrzal sie uklad po wymianie kroćca weze mieciutkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy forumowicze. A powiedzcie mi czy jest mozliwosc aby byl wyciek z tylu w lewym rogu uszczelki pod glowica. Gdzie nie mam oleju w zbiorniczku wyrownawczym. Pali mi normalnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tez mi sie zdaje ze to ten trojnik. Duzo roboty przy tym aby go wymienic bo nic innego w sumie nie moze tam sie popsuc i zeby tak sikalo chyba ze z kolektora ktory idzie do turba jest taka mozliwosc?

Edited by adrianjaro

Share this post


Link to post
Share on other sites

mechanik mi mowil ze spod napinacza uszczelka puscila. Tylko nie ogladal tego dobrze aby mogl tak stwierdzic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra chwila bo juz nie rozumiem.

Co cieknie plyn  czy olej?????

Bo Ty teraz piszesz ze leci spod napinacza ktory jest z przodu....


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cieknie olej z tylu nie od strony rozrzadu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ty masz 1.8T  a ja myslalem o avg...

Cieknie raczej spod napinacza.

Uszczelka dekla do wymiany tak mi sie wydaje.

Sam to umyj rozgrzej dziada lusterko z lampka w lape i ogladasz...


160km/338nm by ciahciah :JC_fan: :JC_fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wlasnie uszczelka pod deklem juz wymieniona i dalej napierdziela mechanior powiedzial ze to uszczelka napinacza. Ale widze ze mokre od kolektora tez jest.

 

 

Noi okazalo sie ze uszczelka walnieta poprzez zle zalozenie.

Edited by adrianjaro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...