Skocz do zawartości

pauliosss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pauliosss

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pauliosss

0

Reputacja

  1. Aktualnie Ajm od 50tys na chipie 153KM 340NM buda ma 365tys silnik 260tys Niemcowi w drugim roku się pasek urwal przy 97tys. km i założyli drugi słupek pompki oryginał od początku korekcje na jednym nawet 0.00 na pozostałych wahania do 0.07 0.20 wiec super jak na taki przebieg miałem bliskie 1.0 ale jak kupiłem zrobiłem juz 30 tys ba bp ultimate active jednak to paliwo działa korekcje spadły prawie na zero.... ciągle na tym paliwie jeżdżę. Sprzęgło sztywne i turbina przy 300 tys wymienione Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Ja przy 300 zajrzałem u wymieniłem hydro bo juz były ślady zużycia wiec wolałem nie jeździć do końca. .. walek został stary bo ładny. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. AJM buda 350tys. Silnik 250tys. Przy tym przebiegu uszczelka pod głowica przerdzewiała i hydro już zaczynały mieć dołki poszły nowe ina. Poza tym w środku jak nowy olej 5W30 mobil ESP w DE do 120tys na Long Life w pl co 10tys syntetic 5W30 od dnia narodzin...
  4. pauliosss

    Chiptuning AJM

    Zakupiłem auto od Użytkownika Lopezer i robiłem uszczelke pod głowicą ( nie, nie wydmuchalo od chipa) lecz ze starości przerdzewiała na 4 cylindrze. Zdążyłem zrobić po zakupie prawie 3tys km może mało ale za to w trasie i ostro nawet odcinkami 200km/h średnio 160 nie schodzilo. Przy zdjęciu głowicy jedynie Hydro wymieniłem na nowe bo dwa miały lekkie juz wytarcia a nie zamierzam tego rozbierać za rok czy i wcześniej. Egr zaslepiony w piec dostaje i jeśli chodzi o motor to czysto jak nie wiem tłoki gładzie gniazda normalnie się zdziwiłem w silniku czysto pompki itp. korekcje 0.00 do max 0.07 turbina zero luzów ślady oleju normalne jak to w tdi na ściankach co najlepsze na autostradzie 160-180km/h jechałem większość i nawet kolega pytał oleju ci nie bierze przy takiej jeździe mowie a nie wiem i wiecie co grama nie wziął z trasy ponad 1500km ( olejem zalany 5W30) temp 100-110C max wiec silnik zdrowy i naprawdę turbina kręci ładnie nie wyje itp. a kolega na pewno też go kręcił bo nie wierzę że nie. Wiec nie jest wcale tak tragicznie jak piszecie może i faktycznie program trochę za agresywny z początku ale nie ma tragedii. Oleju nie łyka cicho pracuje... Co kilka dni latam do wawy wyprzedzanie itp i olej jak był tak jest jakby program tak go pompowal to napewno olej by się grzal przy garowaniu a nawet na 120 nie wszedł. A i pisaliscie ze dawki podlane to czemu w ogóle nie dymi nawet bąka nie puszcza no może mała mgiełka...Pozdrawiam Klubowiczów
  5. Bulgotanie na 99% jest związane z podgrzewaczem. A mianowicie. Uszczelke wymieniłem pod głowica i dalej bulogocze lecz jak jest na plusie to nie, tylko jak mróz bo wtedy świece sie załączają. Druga sprawa miałem spalone świece i nic nie bulgotało po wymianie zaczęło. Wiec dlatego uważam że to chyba od tych świec.
  6. Te testy się nadają. Miałem problem u siebie płynu nie ubywało ani olej nie szedł ale co jakiś czas puchly przewody. ostatnio juz cm częściej. Kupiłem zestaw CO2 i co chodził z 20 minut plyn nie zmienił koloru sprawdzałem kilka razy. w końcu wziąłem pod wydech i również nie zmienił koloru. Na drugi dzień zrzuciłen głowice i oczywiście na 4 cylindrze przerdzewiała uszczelka ze starości oryginał 17 lat przebieg 250 tys silnika.. Przy tym przebiegu również hydro do wymiany. Ale jqk mowie test okey a jednak uszczelka była uszkodzona i pompowalo przewody. Teraz jak ręką odjął
×
×
  • Dodaj nową pozycję...