Skocz do zawartości

Dario84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dario84

Osiągnięcia Dario84

0

Reputacja

  1. Dalej jest zle, bipy na bardzo wysokim poziomie zarowno na jalowych jak pod obciazeniem.
  2. Trzeba sprawdzić wydajność pompy w baku, jeśli jest ok to moim zdaniem tandemowa do wymiany. W tym samochodzie od początku były problemy z paliwem, po wymianie pompek na nowe powinno się pojawić ok 200KM a było 180KM.
  3. Ja nic takiego nie zauważyłem, ale trzeba zapytać tych którzy cały czas użytkują taki samochód.
  4. przebieg 180kkm, luz na imbusiku ok 30 stopni kątowych. Oczywiście, kolejny zadowolony
  5. Update, kolejna operacja wyrzucenia wałków wyrównoważających z wymianą rozrządu, pacjent: Audi A4 BLB Części ASO: Po zdjęciu zderzaka: Po demontażu pasa przedniego: Silnik podwieszony: Zdemontowany rozrząd: Kółko na wale razem z napinaczem, przyczyna problemów: Napinacz, widać jak wytarty: Wałki wyciągnięte: Na tych dwóch zdjęciach widać uszkodzenie kółka na wale napędzającego wałki, nie wraca do pozycji wyjściowej, co powoduje przestawienie w czasie pracy wałków względem układu korbowo-tłokowego, skutek- wibracje samochodu Zaślepiony otwór smarujący wałki: Kółko zdjęte z wału: Założone nowe kółko: Tutaj już na miejscu cały komplet: Złożony rozrząd i cały przód silnika: Delikatnie podszlifowana miska olejowa: Smok na miejscu, dół gotowy do założenia miski: Pomiar ciśnienia oleju po złożeniu wszystkiego: Samochód pracuje bez zarzutu, właściciel stwierdził że lepiej pracuje. Oprócz tej naprawy okazało się też że jeden wtrysk niedomaga i zawiesza się po rozgrzaniu silnika.
  6. No no widzę autko które było u nas na warsztacie , mechanicznie już jest skończone, teraz Mumin czaruje w sofcie . Jestem dobrej myśli Wałki były już dosyć mocno wyjechane, tak samo gumy na kółku napędu kompresora klimatyzacji. Link do zdjęć z prac nad samochodem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=224401.new#new Pzodrawiam
  7. na wcisk, żeby nie uszkodzić walu ja ja rozgrzewam ja opalarka, wchodzi wtedy bez problemu.
  8. Konkrety ?? Jakie konkrety ?? Jeśli o mnie chodzi to z prawie każdej przeróbki mam dokumentację zdjęciową, wystarczy poszukać na kompie. Tutaj następna przeróbka: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/111123-Operacja-wyrzuceni-wa%C5%82k%C3%B3w-wyr%C3%B3wnowa%C5%BCaj%C4%85cych-Passat-B6-BMM[br]Dopisany: 28 Październik 2011, 21:19_________________________________________________Zamieszczam wykres z modyfikacji tego audi: [br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 14:56_________________________________________________Update, pacjent: Audi A4 2,0tdi BPW, modyfikacje: - wyrzucenie wałków wyrównoważających - montaż turbiny BRD - montaż drugiego SMICa - Wyrzucenie DPFa z możliwością powrotu - strojenie Zdjęcia z prac: DPF wyciągnięty: Wałki: Słynny imbusik: Uszkodzone gumy koła napędu sprężarki klimatyzacji, częsta usterka: Obcinanie zębatki na wale: Części z ASO: Tutaj doskonale widać przewężenie na wyjściu z DPFa, skutecznie blokuje moc: Pompa oleju z napędem oraz falą zamontowana: Montaż drugiego SMICa: Widok całości: Wyspawana rurka z kwasówki zamiast DPFa: Turbinka zamontowana, chłodnica spalin usunięta: Ten wąż między innymi jest potrzebny zby usunąć chłodnicę spalin: Nowe amortyzatorki do koła sprężarki klimatyzacji: Do drugiego SMICa trzeba wyciągnąć kratkę ze zderzaka żeby powietrze tam przepływało: Widok przodu razem z kierownicami na SMICe: A tutaj mały bonus, rura FMICa przy rozrządzie do Ibi 6L robiona na zamówienie do wysyłki: Wykres z modyfikacji wkrótce
  9. Masz rację, ale skoro ciśnienie oleju jest w normie i nie ma z nim problemów to chyba jest w porządku moim zdaniem.
  10. Pompa BKD/BLS itp wg mnie nie różni się od AWX/ASZ itp, różni się jedynie kółko napędu pompy które jest na 23z, pompa BKD przydaje się w silnikach poprzecznych, gdzie nie da się założyć pompy AWX bez zmiany miski olejowej a z pompą BKD/BLS itp nie trzeba zmieniać miski. Ja wykonałem już 5 takich przeróbek, kolega około 10, z żadnym samochodem nie ma problemów. Spoko, każdy ma swoje teorie nt przeróbki
  11. jaro, śrub do pompy jest oczywiście 3 bez obaw, na fotce są dwie bo nie ma jeszcze fali olejowej która jest przykręcana właśnie przez trzecią śrubę. pompa oleju awx/asz itp, kółko duże na pompie oleju, ciśnienie oleju sprawdzone po przeróbce i wszystko jest w normie. Kiedyś miałem przypadek jak przerobiłem smok, odciąłem właśnie 1,5cm i były problemy z ciśnieniem oleju, od tego czasu robię właśnie w ten sposób i nie ma problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...