Skocz do zawartości

rickjames

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rickjames

Osiągnięcia rickjames

0

Reputacja

  1. Auto jak w temacie i moim profilu(seria), no a po wywaleniu kata,przeczyszczeniu turbo i wspaniałej robocie Dynosoftu wyszło tak: Pytania typu:"jakie wrażenia z jazdy" albo czy "jeździ się lepiej?" są po prostu nie na miejscu;))))
  2. kończąc wątek napisać chciałem, że tak jak szanowni koledzy doradzali - po przeczyszczeniu turbiny moje problemy zniknęły!!!auto idzie jak trzeba!!!dzięki za pomoc!!! dostało virusa dodatkowo więc jest awsome!!
  3. Hello! Więc ja już po Po pierwsze chciałem podziękować za szybkie i rzeczowe załatwienie przez chłopaków z Dynosoftu mojego auta! Nie będę pisał, że chłopaki się znają na rzeczy i że konkretne, bo wiadomo z mojego auta wyciągnęli 30 KM więcej czyli teraz ich jest 140!moment około 300Nm. Że moje A4 do najmłodszych nie należy to uważam to za wystarczające i w pełni satysfakcjonujące;) podziękował serdecznie!
  4. a ja jestem? :> bo się nawet z chłopakami z Dynosoftu umówiłem:P i mówili żebym się do listy dopisał! :>
  5. poszukuje we Wrocławiu warsztatu gdzie wytnę kata i wstawię rurę czy inne ustrojstwo, oczywiście niedrogo;) z góry dziękuję za odpowiedz!
  6. no to jeszcze raz dziękuję za porady. wyczyszczę turbo i wtedy zrobię logi. Mały OT,chociaż ja wiem;) Korzystając jeszcze z okazji i z wiedzy Waszej szanowni koledzy napiszcie mi jeszcze proszę ile powinna (mniej więcej) kosztować mnie wymiana termostatu (termostat+robocizna) bo nie chcę się naciąć.Coś mi się wydaje, że przepłacam u mojego mechaniora
  7. dziś ze strzykawką ruszałem sztangą, smarując ją coś ala WD40. I po rozgrzaniu auta, dałem mu lekko w palnik. No i nie kracząc nie zadławił się ani razu, nie było spadku mocy.Logów nie mogłem zrobić bo sam byłem.Jutro jadę w trasę, zobaczę jak się będzie spisywał.Oby to gówno nie wróciło no ale zobaczymy...nie chwalmy dnia przed zachodem słońca... Z góry dziękuję za wskazówki i porady,zloguje furę jak wrócę,tj.po (jak dla kogo:D) dłuuuugim weekendzie;) pozdrawiam! PS.pytałem o tę przepływkę bo gościu chciał za jej czyszczenie 100zł i mi się to jakoś drogo wydało...czy się myliłem?poza tym metodą eliminacji staram się dojść ocb;)jak wróci to gówno co mnie nęka, to zrobię tę przepływkę(przeczyszczę),potem N75 a potem już chyba tylko turbo do czyszczenia i zapieczone szczoty...
  8. postaram sie tak uczynic! a mam jeszcze pytanie, czy z tych logów można na 100% wywnioskować, że to na bank NIE przepływomierz/przepływka?
  9. kolego no nie wiem czy uczciwy ten przebieg, nie mam go co prawda od nowości, ale jego stan ogólny i opinia wielu osób znających się na rzeczy mówi jednoznacznie, że bardzo możliwe że taki ma.Nieważne, niech ma ponad 200tys. czy ktoś mi może odpowiedzieć na wyżej postawione pytania bo nie wiem czy z tym mogę jeździć czy nie, czeka mnie podróż we wtorek i nie wiem czy mogę z tym jechać czy robić na gwał itp. Proszę o pomoc Panowie!
  10. a czym może być spowodowane jej zacięcie?czy to te szczotki?brudna?może pada na amen czy wtedy by dymiło ostro?a może to ten słynny zawór N75?dodam, że auto ma 148 tys.
  11. sorry za te nieczytelne logi,już poprawiłem.Jestem trochę zielony- Suszarka(znaczy turbina?)?
  12. Witam serdecznie. Jak w temacie, plus zinterpretowanie błędu 00575 - Intake Manifold Pressure w odniesieniu do niżej zamieszczonych logów(niech mi nikt nie pisze przypadkiem, że jest opcja szukaj i jest dużo czytania o błędzie 00575 bo to wiem, tylko on może oznaczać kilka rzeczy a mnie interesuje czy jest w tych logach coś co nakieruje na najbardziej prawdopodobną przyczynę powstawania tego błędu).Dodam, że auto potrafi nagle zamulić przy wyższych obrotach i nie pojedzie więcej niż 140, a rozpędza się tak jak traktor URSUS.Jak wyłączę i włączę auto jedzie normalnie,z należnym mu przyśpieszeniem, bez zamuły.OCB?Pomocy! dynamiczny 003 http://img198.imageshack.us/img198/6528/dyn003.jpg dynamiczny 008 http://img97.imageshack.us/img97/1333/dyn008.jpg dynamiczny 011 http://img263.imageshack.us/img263/9972/dyn011.jpg statyczny 000-001-003 http://img211.imageshack.us/img211/1287/statyczny000001003.jpg statyczny 004-007-013 http://img254.imageshack.us/img254/9228/statyczny004007013.jpg statyczny 014-018-023 http://img682.imageshack.us/img682/8262/statyczny014018023.jpg bs 000 http://img211.imageshack.us/img211/5366/bs000.jpg bs 003 http://img5.imageshack.us/img5/2836/bs003n.jpg bs 011 http://img130.imageshack.us/img130/6299/bs011.jpg
  13. Mi świszczy na luzie,jak włączę silnik(nie od razu tylko po kilkunastu sekundach) , im większe obroty tym cichnie-tak przy 1700-1800 obr. i nie świszczy...dopiero jak bez gazu stoi to świst(typowo powietrzny słychać) żadnych błędów na kompie, śmiga idzie ładnie...i nie wiem właśnie czy się martwić czy się zluzować może ktoś tak miał???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...