Skocz do zawartości

dyziunio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dyziunio

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dyziunio

0

Reputacja

  1. oczywiście, że stroiłem anteny na karoserii -to raczej oczywiste. Ale w moim zapytaniu napisałem, że radio CB działało mi normalnie a w pewnym momencie przestało. W moim przypadku wilgotność jest bez znaczenia. Zawsze tak samo szumi
  2. Hej Audi A4 B6 kombi 2002r. i od pewnego czasu mam 2 problemy. Mianowicie: 1. włączając ogrzewanie tylnej szyby radio (rns-e) mi szumi. Po wyłączeniu ogrzewania radio gra normalnie. 2. Problem z radiami CB. Od jakiegoś czasu coś strasznie zakóca mi radio CB tzn. jak coś mowię to inni słyszą tylko trzaski i piski, a ja prawie nikogo nie słyszę.Mam już 3 radia midland, president (średnia pólka z przedziału 300-400pln) oraz jedno totalneg chińczyka ( kosztowało 70pln) i tylko ten chińczyk w miarę trochę działa. Podobnie z antenami - mam 3 sztuki od chińczyka po markowe i efekt bez zmian. W innym aucie ten sprzęt działa bez problemu tylko w moim aucie jest problem. Wcześniej te radia mi działały w tym aucie. Przewertowałem fora i niewiele udało mi się znaleźć na te tematy. Proszę o jakieś sugestie, gdyż byłem już w 2-ch warsztatach auto elektryk i tam rozkładają ręce Z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam
  3. Tak jak pisałem wymieniłem wszystkie poduszki na nowe i oryginalne (silnik i skrzynia). Ale i buczenie i delikatne drgania w okolicy 2000 obrotów nie ustąpiły. Ale znalazłem jeszcze jedną rzecz. Zaraz za plecionką przy silniku jest 1-szy tłumik (katalizator) i to mam chyba uwalone bo jak tym poruszam mocniej to coś tam lata. Nawet jak rano ruszam z garażu to słyszę takie metaliczne stukanie w tym elemencie. Czy to może być przyczyna głośniejszej pracy czyli delikatnego buczenia i delikatnego drgania?
  4. Poduszka pod skrzynię w ASO Słupsk, Gdynia 365pln Poduszki po silnikiem (2 sztuki w tym jedna jest z czujnikiem) kosztowały mnie 360 pln. Ale niewiele to w moim przypadku zmieniło.
  5. Poduszkę pod skrzynią wymieniłem ale niewiele to pomogło:(
  6. Witam Od pewnego czasu jest w moim Audi (A4 1,9TDI 131KM 2002r.) troszkę głośno. Przy prędkości około 90-100km jest spore buczenie w aucie jakby drgania z silnika przenosiły się na budę. Mało tego odczuwam na pedale gazu drgania czego wcześniej nie było. Pod silnikiem mam założone nowe poduszki oryginalne Audi. Czym to może być spowodowane. Czy na takie coś może mieć wpływ poduszka pod skrzynią biegów, której nie wymieniałem. Na Vag'u żadnych błędów, komputer czyściutki. Proszę o pomoc w zdalnej diagnozie:) :>
  7. Jednak to było padnięte sprzęgło. Koszt 800 pln. I teraz autko jeździ normalnie
  8. Witam Problem tego typu: Audi A4 1.9TDI 131 kucyków 2002r. Podczas ruszania autem szarpie, wysprzęgla dopiero na samej górze pedała. Jeszcze zaobserwowałem ostatnio, że podczas jazdy np. na czwórce przy prędkości 50km i obr. ok 2000 docisnąłem pedał gazu mocniej to silnik zaczął się zachowywać jak automat (obroty idą w górę po chwili spadają i auto zaczyna przyśpieszać). Robiłem doświadczenie: na hamulcu ręcznym ruszałem z jedynki i auto zachowywało się normalnie, nie ślizgało się. Jak myślicie czy jest tokwestia jakiejś regulacji czy też już się skończyło sprzęgło:(
  9. ok zgadza się (pomyłka) a czy ktoś jeździ na oponach o takim rozmiarze? (jakie wrażenia?) zachowanie się auta na nierównej powierzchni itp...
  10. Witam A swoim Audi A4 b6 r.2002 mam założone alu 17" z oponami 235/35/17 (sz. felgi 7"). Wszyscy wiemy jakie są u nas drogi i tłumaczyć nie muszę, że ciężko się na tych oponach jeździ. (auto twarde a po drugie dziury czy koleiny i auto prowadza po jezdni, że starach się bać). I moje pytanie: czy na te felgi mogę założyć bez problemu opony 215/50/17 i drugie pytanie czy poprawi mi się na takich oponach komfort jazdy (zwłaszcza na nierównościach, żeby auto jechało prosto a nie uciekało mi w lewo czy w prawo). Z góry dzięki
  11. kodowanie 08: 00?xx: Wariant pojazdu 0 = Sedan / Avant / Coupe 1 = Cabrio 00x?x: Podgrzewana przednia szyba 0 = nie jest zainstalowane Zainstalowany 1 = 00xx?: okno dachowe z ogniwami słonecznymi 0 = nie jest zainstalowane Zainstalowany 1 = adaptacja: Kanał wzrost 001 Temperatura ogrzewanie postojowe / wentylacja Temperatura docelowa w okresie ogrzewania dodatkowego lub wentylacji pomocniczej jest zwiększona o wartość wprowadzoną. Zakres wartości: 0 ... 8 (0,0 ... 4,0 ° C) lub 0 ... 16 (0,0 ... 8,0 ° C) Jednostka: 1 (= 0,5 ° C) Temperatura wzrost 002 kanał pomocniczy ogrzewanie / wentylacja (koniec) Docelowa temperatura na koniec okresu ogrzewania dodatkowego lub wentylacji dodatkowej jest zwiększona przez ten współczynnik. Zakres wartości: 0 ... 4 (0,0 ... 2,0 ° C) lub 0 ... 8 (0,0 ... 4,0 ° C) Jednostka: 1 (= 0,5 ° C) Wyłączenie kanału 003 kompresor 0 = shutdown przez jednostkę sterującą silnika jest tłumiona 1 = shutdown przez jednostkę sterującą silnika dozwolone (domyślnie) Kanał 004 Przełożenie silnika / sprężarki powietrza Nie dotyczy (określana automatycznie). 0 = standard Kanał 006 Decyzja Pomoc ogrzewanie postojowe / wentylacja 0 = Automtisch (w zależności od temperatury zewnętrznej) 1 = Ostatni wybór (po ostatniej selekcji) Kanał 007 odcięcia pomocnicze ogrzewanie / wentylacja 0 = Automatyczne wyłączenie (po czasie pracy lub ręczna) 1 = zamknięcie wraz z zatrzymaniem silnika Kanał 008 świeże powietrze prędkość dmuchawy w rozpoznawaniu mowy W celu poprawy rozpoznawania mowy i rozumienia, prędkość wentylatora zostanie zmniejszona, gdy aktywację rozpoznawania mowy. Zakres: 3840 ... 22528 (15 ... 88%) Jednostka: 256 (= 1%) Kanał 009 Blokada wentylacji pomocniczej podnapięciowe Standardowa: 118 (11,8 V) Kanał 010 kanał przepływu powietrza szyby 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = bez powietrza (odpowiednik "USA / Japonia" kod) 2 = zwiększony przepływ powietrza (odpowiednik "Rest of World" kodowania) Kanał 011 temperatura chłodzenia charakterystyczne 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = podwyższona temperatura (cieplej niż "reszta świata" kodowania) 2 = temperatura normalna (odpowiednik "Reszta świata" kod) 3 = Niska temperatura (chłodniej niż "Rest of World" - entsprich "USA / Japonia" kod) Kanał 012 charakterystyczna dmuchawa świeżego 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = niska moc (mniej niż "Rest of World" Kod) 2 = moc normalna (odpowiednik "Reszta świata" kod) 3 = Zwiększona moc (odpowiednik "USA / Japonii" kod) Kanał 013 charakterystyka ogrzewania temperatura fazy Ustawiona temperatura wzrasta w okresie zimnej pojazdu w zimie, temperatury w kabinie, tak szybko, jak to możliwe wyższe niż zestaw wartości. 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = niski wzrost temperatury (odpowiednik "Scandinavia" kodowania) 2 = Normalna Wzrost temperatury (odpowiednik "Reszta świata" kod) Kanał 014 charakterystyka temperatury zewnętrznej temperatury W zależności od temperatury zewnętrznej i pożądana temperatura jest kontrolowana przez zmianę ogrzewania lub chłodzenia pracy Kennlienien. 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = podwyższona temperatura (cieplej niż "reszta świata" kodowania) 2 = temperatura normalna (odpowiednik "Reszta świata" kod) 3 = Niska temperatura (chłodniej niż "Rest of World" - entsprich "USA / Japonia" kod) Tryb recyrkulacji czas 015 operacyjnego kanał Tak szybko, jak to możliwe ochłodzenie ogrzanego zbiornika około 1 minuta, po włączeniu silnika jest uruchamiany po przekroczeniu wstępnie określona różnica temperatur między temperaturą otoczenia, a temperaturą wewnętrzną do recyrkulacji. 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = Skrócony termin w trybie recyrkulacji 2 = normalny czas pracy (charakterystyka sterowania oparty) Kanał 016 ilość powietrza na nogi 0 = Automatyczne (odpowiadające kodom) 1 = zwiększony przepływ powietrza 2 = Niski przepływ powietrza Domyślne ustawienia kanału 020 Zostały przeprowadzone, jeśli na zmiany kanałów regulacji, wartość "1" jest przechowywany w tym kanale. 0 = Przywróć ustawienia domyślne Ochrona elementem kanału 081 Aby rozpocząć naukę w numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), aby zapisać "26467" jako nowej wartości. Może to być konieczne, na przykład po wymianie elementu. Zebrałem w całość poniżej kilka opcji klimatronika w B7: Przyuczenie VIN 08 Klima - 10 Adaptacja - Kanał 81 Wpisz PIN 26467 Testuj Zapisz Nastawy podstawowe 08 Klima - 04 basic settings - Blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i ewentualnie potem: 08 Klima - 10 Adaptacja - Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) Adaptacja, do rozkminienia w B6 VIN i nastawy podstawowe tak samo, natomiast adaptacji poszczególnych kanałów może nie być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...