Skocz do zawartości

pepo99

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pepo99

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Ochodze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. na pewno nie są zawalone bo były czyszczone jakiś miesiąc temu. także nie wiem czemu znowu przeładowuje co do przepływki to mam winowajce, przecięty przewód na grodzi w sumie to nie na grodzi tylko na tym wybrzuszeniu gdzie jest mocowanie amorków. widocznie jak wkładałem katalizator musiałem przyhaczyć i go lekko naciąć jutro to polutuję skasuje błędy zrobię jeszcze raz logi które napisałeś i zobaczymy czy to to.
  2. Dzięki za info odnośnie tego gazu i obrotów będę musiał o tym pamiętać przy następnym logowaniu. A co masz dokładnie na myśli pisząc "jest wiele drobiazgów które warto było by poprawić"? no więc wczoraj wracając z trasy znowu wszedł mi samochód parę razy w tryb awaryjny. mam już po prostu tego dosyć. w kółko jedno i to samo niby auto zdrowe, a ciągle problemy z tym turbo dzisiaj podłączyłem kompa żeby zobaczyć co za błędy wyskoczyły. oto one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent
  3. Wydaje mi się że mam katalizator bo ja nic nie dłubałem w nim.raz się już do niego przymierzałem ale nie umiałem odkręcić śrub za katem tak więc odpuściłem. Mówisz że może być olej w tym wężyku? Jutro sprawdzę. a więc tak, wczoraj sprawdzałem ten wężyk jak i resztę węży i nie było w nich oleju. przy okazji, że miałem chwilę to wydłubałem kata. sprawa dosyć prosta ale włożyć z powrotem kata razem z kawałkiem wydechu bez kanału to jest jakaś masakra pewnie jest jakiś patent, ale ja go nie znam suma sumarum misja zakończyła się powodzeniem.
  4. o proszę nareszcie ktoś odpowiedział na moją prośbę . filtr paliwa jak i olej został wczoraj wymieniony. turbo było czyszczone zanim robiłem logi a nadal przeładowuje. na razie nie wchodzi w notlauf także spoko. resztę logów zrobię jutro. ciahciah dzięki za zainteresowanie kolejne logi zrobione przed chwilką. DYNAMICZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_197229.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_197230.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_197231.html Ktoś jeszcze ma jakieś opinie na temat kondycji mojego AFN-a? Wszelkie sugestie mile widziane
  5. witam prosiłbym o analizę logów. są to moje pierwsze logi także mam nadzieję że nic nie pomieszałem i jest to zrobione w miarę dobrze Logi statyczne połączyły mi się z BS. Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196054.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_196055.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_196056.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195989.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195992.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195991.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195983.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_195984.html Dziękuję
  6. podłączę się pod temat czy takie sprzęgło alternatora podpasuje do mojego AFN-a z 97' http://allegro.pl/sprzeglo-alternatora-vw-audi-022903119d-oryginal-i4836125978.html
  7. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/?hl=+centralny%20+zamek
  8. spoko. miłego rezania sam to u siebie przerabiałem więc bez obaw, musi działać
  9. chodzi tylko o punkt 4 w opisie co Ci wysłałem. w tej kostce są kable od kierunkowskazów najprościej jest wziąć próbówkę i włączyć kierunkowskaz.raz lewy później prawy i przyłożyć przóbówkę.jak znajdziesz te kable to się w nie wlutowujesz i ciągniesz dwa przewody do bagażnika do pompki. w drugim linku masz opis pinów. więc te przewody co przeciągnąłeś do bagażnika wpinasz w pin 2 i 3 w kostce A
  10. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/43965-all-b5-podlaczenie-sterownika-centralnego-zamka-opis-i-zdjecia/?hl=+centralny%20+zamek znajdujesz kostkę z kablami lutujesz w odpowiednie piny kable i ciągniesz do pompki centralnego zamka w bagażniku. Tam wpinasz się w kostkę A pod pin 2 i 3. bez różnicy w jaki bo i tak migają one na raz. http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf
  11. ja podłączyłem właśnie przekaźnik 389 według schematu użytkownika Songoaudis i wszystko działa jak fabryka chciała no ale jak to czasem bywa nie obyło się bez ale... no więc problem mam taki że świeci mi się kontrolka air bag i nie świeci mi termometr na liczniku przedlift Dodam że wszystkie bezpieczniki ok.
  12. spoko powodzenia w rezaniu
  13. http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8D0862257.pdf w białej kostce 12 - pinowej " C " wpinasz się w pin: 1 - sygnał anteny 7 - osłona anteny a antenę możesz sobie zrobić ze zwykłego kabla antenowego co się używa w domu.
  14. ładna robota kolego widzę też Ci się podstawa trochę wygięła podczas spawania jak u mnie. ale trochę czarnego silikonu i ładnie ściągnie na śrubach. gdybym wiedział że u nas na forum taki magik jest to bym się nie pierniczył z moją flanszą tylko brał od Ciebie
  15. pepo99

    Rezanie bixenonu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...