Skocz do zawartości

djset

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O djset

Osiągnięcia djset

0

Reputacja

  1. gdzies ktos generowal taki kod. poszukaj na internecie lub na gieldach samochodowych albo w sklaepach z tel komorkowymi. sa tacy spece
  2. zrobie zdjecie tego i wrzuce tutaj, ale jest ona od spodu zbiorniczka wyrównawczego plynu chlodzacego (jak sie patrzy od strony chlodnic, nie od strony kierowcy). Ja Sprawdzilem uszczelkę na korku, wymienilem ją, zalozylem wezyk z małą buteleczką na ten krócieć przelewowy i obserwuje czy buteleczka sie napełnia (czy wywala korkiem, przelewem). Jak narazie chyba sie uspokoiło, albo mniej jezdze (w co wątpie). Tak wogole bylem u speców co gaz zakłądają i na rozgrzanym silniku zmierzyli mi taką "gruszką" z niebieskim płynem czy nie mam dwutlenku wegla w plynie i nie ma! Wiec na 99,9% wykluczyli padniętą uszczelkę pod głowicą. Lecz nie wiedza oni jak to jest w dieslu, czy tez dwutlenek wegla sie pojawia w cieczy chlodzacej tak jak w benzynie...? Zna ktos sie na tym? Czy w dieslu tez mozna okreslic taką metodą (wykluczyc) strzeloną uszczelkę pod glowicą? Dodam jeszcze ze z ubywającym plynem zrobilem juz ponad 15tys km (w ciagu miesiaca) i jesli by byla uszczelka uwalona to by juz dawno strzelila, bo predkosci przelotowe czesto sa powyzej 200 :twisted: Pozdrawiam
  3. na radiu chyba nie ma klawisza "fi"... jest raczej "fm", no chyba ze mysle sie
  4. a mi chodzilo o zakodowanie pilota wlasnie. tylko ze jeden kluczyk sie koduje, ale drugi jakos nie chce... Jaki blad moge popelniac? a moze to wina slabych baterii w nim...? Ale mimo wszystko kluczyk sie komunikuje, sa sygnaly dzwiekowe alarmu, samochod sie otwiera i... i pozniej juz nie chce sie zamknac ani z zamknietego otworzyc... nie wiem dlaczego. ps. pikuś, a kiedy bedziesz mial sprawnego VAGa?
  5. no i mam za darmo! haha. Oto przepis na kodowanie według instrukcji Audi 100, ale pasuje tez do A4: - Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon - Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany) - Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu. - Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony. Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy. Uwaga Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków. i jest za darmo co wazne, a nie tam za tyle kasy jeszcze, ha.
  6. No wlasnie szukam takiego kogos kto by mi zakodował kluczyk. Kto moglby mi to zrobic?
  7. Witam. Posiadam centralny zamek, pilot jest w kluczyku, ale nie działa Normalnie zamykanie drzwi kluczykiem działa, ale z pilota nie. I teraz moje pytanie: Jak lub gdzie moge zaprogramować kluczyk by mi to zadziałało, bo slyszalem, ze tylko sie kluczyk mogł rozprogramować... czy moze byc to spowodowane słabymi bateriami (jest ich sztuk 4) w kluczyku? Poniżej zamieszczam zdjęcia kluczyka i takiego oczka miedzy drzwiami przednimi i tylnimi...
  8. djset

    program vag

    quote="spanky"]delikatne przestawienie dawki paliwka w TDI spowoduje delikatne ozywienie silniczka w dolnym zakresie obrotów ..... czyli jest to juz jakies zwiekszenie mocy poprzez uzycie VAG-COM'a ..... a kto mi to moze zrobic?
  9. djset

    program vag

    Ma ktos moze VAGa w mojej okolicy bym mogł sprawdzic moje autko?
  10. trzeba zrobic dokladnie tak jak mowisz i bedzie ok. AUDI i VW to ten sam koncern, te same silniki... wiec jest bardzo podobnie ;-)
  11. mi takze ubywa plynu... jak wleje do maskimum to obnizy sie jego poziom nieco ponizej minimum i tak stoi... zauwazylem, ze plyn wylatuje rureczką przelewową w zbiorniczku wyrównawczym... nie wiem dlaczego. Moze wytwarza sie za duze cisnienie i wypycha go?
  12. djset

    Podgrzewanie fotela kierowcy

    A moze mi ktos powiedziec jakie napięcia powinny byc w tej kostce? I na jakich przewodach? Bo u mnie chyba jest inaczej w fotelu pasażera i w fotelu kierowcy... A Czy podgrzewanie jest tylko na siedzisku czy na oparciu także jest? A przewody nie są nigdzie zagięte, wiec raczej nie ma mozliwosci by sie któryś złamał... Chcialbym po prostu upewnic sie ze wszedzie napiecie dochodzi zanim zakupie maty grzewcze... [ Dodano: 2006-08-25, 20:51 ] mam pytanie: gdzie moge zakupic maty grzewcze? chodzi mi konkretnie o jedną sztukę...
  13. djset

    program vag

    wiem. i doskonale znam sie na szczegolach, wiec nie musisz mnie traktowac jak dziecka radiówki. haha. [ Dodano: 2006-08-24, 18:54 ] a moze ktos w okolicy ma VAGa do diagnozy A4 1,9TDI AFN?
  14. djset

    program vag

    Dzięki A jak ruszy cos w tej sprawie, o ktorej rozmawialismy na spotkaniu to daj znac, bo chętnie sprawdziłbym samochod VAGiem pod wzgledem technicznym i ewentyalnie zmodyfikowałbym moc ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...