
kufos
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kufos

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Czeladź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podłokietnik do avanta jest taki sam jak w sedanie?
-
Sprawdziłem i klapa jest otwarta. Jeżeli chodzi o mokro to pod przednimi dywanikami jest trochę wilgoci. Jak woda się tam dostaje ?[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 06:13_________________________________________________A które to są te otwory do recyrkulacji powietrza w nadwoziu ?
-
Ja u siebie mam tak samo. Z wszystkimi modułami (oprócz klimatronika) łączę się bez problemów. Co robić ?
-
Witam. Ostatnio sprawdziłem vagiem moje auto. Wyskoczyły mi: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 01274Motor klapy nawiewy powietrza – V71 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 41-10 - Zablokowane lub brak napięcia - Przerywany 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 00601 - potencjometr na Motor Pozycjonowanie Central Flap (G112) 37-10 - Faulty - Intermittent 37-10 - niesprawny - sporadyczny Czy ktoś może mi napisać co jest grane? Motor klapy V71 wyszukałem na forum i znalazłem. Natomiast nie wiem co to jest ten 2 błąd. Jak wynika z błędów są to problemy przerywany i sporadyczny, należy coś z tym robić czy nie? Z autem mam taki problem że klima trochę słabo działa (regularnie co wiosnę serwisowana) i bardzo szyby parują jak tylko jest trochę wilgoci na dworze (filtr kabinowy wymieniany co wiosnę przy okazji przeglądu klimy), i nawiew środkowy z prawej strony dużo słabiej dmucha w porównaniu z lewym i środkowym. Proszę o pomoc. ps. mam nadzieje że wątek nie zostanie od razu zamknięty bo się już trochę naszukałem i nie za bardzo wiem jak ugryźć ten temat.[br]Dopisany: 31 Marzec 2011, 14:33_________________________________________________ps. jeżeli ten 2 błąd to jest z silniczka klapy centralnej taki niebieski z tego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=13920.0 to ja go jakiś czas temu wymieniałem. Potem klimatronik był przekodowany od nowa. niestety kodu nie pamiętam.[br]Dopisany: 31 Marzec 2011, 14:48_________________________________________________mam audi a4 b5 96r tdi 81kw sedan[br]Dopisany: 31 Marzec 2011, 14:48_________________________________________________kodowanie klimatronika 00043[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 09:56_________________________________________________a i jeszcze 1 sprawa. Wczoraj próbowałem zaadoptować silniczki od sterowania nawiewami. Niestety nie mogłem tego zrobić ponieważ gdy tylko zaczynały pracować po chwili wyskakiwały błędy w pozycji 001.
-
Witam. Mam mały problem z prawym nawiewem na desce. Działa on znacznie słabiej niż inne to znaczy że jak włączę nawiew na stałą prędkość wentylatora to lewy i środkowy dmuchają odczuwalnie tak samo a prawy zdecydowanie słabiej. Z czym to może być związane ? Może coś jest zapchane i trzeba rozebrać kanały ? Jeżeli tak to proszę o jakieś zdjęcie z np etki jak się tam dostać i co mniejwięcej trzeba zrobić. I jeszcze jeszcze jedna sprawa. Jaka powinna być prawidłowa temperatura sprawnie działającej klimy na wylocie kratki środkowej gdy klima jest włączona np. na LO ? I czy np. temperatura zewnętrza ma jakieś znaczenie (np. że na zewnątrz 10oC to kratka 5oC a gdy na zewnątrz 25oC to kratka 10oC )? Bo latem nawet jadąc w dłuższej trasie klima nie jest w stanie schłodzić mi wnętrza samochodu do np. 20oC na klimatroniku, wentyl cały czas dmucha na 4 do 5 kresek w trybie AUTO. ps. co roku wiosną auto oddane jest na warsztat klimatyzacji celem wymiany filtra pyłkowego, odgrzybienia, wymiany oleju sprężarki, czynnika chłodzącego i wyczyszczenia takiego małego filterka.
-
Auto jest słabsze na dolnych obrotach. Jak zrobię całe logi to wkleję.
-
i po tym są takie wyniki[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:36_________________________________________________Powyżej jest ok. Turbo ma problem tak od 1500 do 3500. Czyli w zakresie takim jak się najczęściej używa. Z czym to może być związane? Zrobiłem 3 próby i wszystkie były prawie takie same. [br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:40_________________________________________________Przepraszam problem do 2000 rpm.[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:41_________________________________________________Coś z tym można zrobić czy nie ruszać ?[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 11:41_________________________________________________To 2 pomiar.
-
Turbo było wyciągnięte i przeczyszczone.
-
Logi pochodzą z VW Sharan z silnikiem 1,9 TDI AFN
-
Ok. Dzięki. Jak coś to się odezwę. [br]Dopisany: 16 Luty 2011, 19:53_________________________________________________grzesiek88 masz jeszcze te dekory ?
-
Ja mam takie listwy. Tylko tu na zdjęciu wyglądają na czyste stalowe a ja mam nie jednolite.
-
Tak już reklamowałem. Teraz czekam na przyjazd kuriera celem spisania raportu szkodowego. Potem muszę czekać na odpowiedź ze strony UPS-a.
-
Ja mam w aucie oryginalnie zamontowane listwy w karbonie i zachciało mi się drewna. Po prostu bardzo zawsze mi się podobały drewniane wstawki w aucie. Zamówiłem sobie komplet i 1 jest uszkodzona. I teraz nie wiem co dalej.
-
Ale będzie wyglądać jak oryginał ?
-
Przepraszam ale nie rozumiem. Czyli możesz dla mnie zrobić listwę w moim kolorze ?