Skocz do zawartości

DUCH192

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DUCH192

Osiągnięcia DUCH192

0

Reputacja

  1. wyglądają tak samo ale najlepiej weź swoją podporę i skocz do sklepu pomierz czy łożyska wewnątrz są takie same ja śmigam już 3 miechy i jest wszystko w porządku tylko pamiętaj żeby wał dobrze zbić tak jak był bo jak źle zbijesz to będzie miał okrutne bicie morze mi się wydaje ale podpora ze zdjęcia jest bez łożyska sama guma i obudowa ja za podporę zapłaciłem prawie 200 PLN [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 23:48_________________________________________________tu jest z łożyskiem http://allegro.pl/item674673244_podpora_walu_mercedes_c_klasa_w202_w_202_nowa.html
  2. podpory z allegro nie pasują dyzo cięcia a jeszcze więcej spawania
  3. Czy pompa od wspomagania od 2.6 będzie pasować do mojej ?
  4. DUCH192

    [B5 AAH] Mało mocy

    kolego rusznice pomiędzy cylindrami były praktycznie nie zauważalne ciśnienie wahało się pomiędzy 9,1 9,3 więc ciśnienie jest w porządku gdybym miał skaner pokazał bym ci wykres bo było to robione na naprawdę dobrej maszynie [br]Dopisany: 27 Maj 2009, 15:08_________________________________________________i co nikt niema żadnych pomysłów ????????
  5. DUCH192

    [B5 AAH] Mało mocy

    pomiar kompresji na wszystkich cylindrach zrobię nawet dziś kolega ma do tego przyrząd z tego co wiem to nie powinno być poniżej 9 kopa miałem niedawno podłączanego i nie było żadnych błędów [br]Dopisany: 13 Maj 2009, 17:57_________________________________________________pomiar kompresji zrobiony mieści sie w normie czyli na każdym cylindrze ciśnienie nie spadło po niżej 9 diagnostyka komputerowa tez zrobiona nie było żadnych błędów zauważyłem jeszcze jedną rzecz gdy silnik jest zimny jest na ssaniu to idzie dużo dużo lepiej nisz jak osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni co jej jest ?? proszę o pomoc nie wiem co robić sprawdziłem co mogłem czekam na wasze sugestie
  6. DUCH192

    [B5 AAH] Mało mocy

    ale na pewno nie będzie gorzej nisz na 95 PB lub na lpg
  7. DUCH192

    [B5 AAH] Mało mocy

    gaz jest sekwencyjny ale się ścigałem na benzynie szel v-power a pasat na pewno miał 115 km i było wilgotno bo sie braliśmy po deszczu wiec pewnie na suchym by mnie jeszcze szybciej wziął normalnie zal.pl
  8. DUCH192

    [B5 AAH] Mało mocy

    dzisiejszego pięknego dnia stanąłem na kreskę z pasatem B4 kombi 2.0 115 km do 120 km/h byłem z przodu potem odszedł mi bardzo szybko dodam jeszcze ze silniczek w moim chodzi cicho pali dobrze nie bierze oleju w dużych ilościach a średnie spalanie przy dynamicznej jeździe to 17L/100 km gazu co morze niedomagać ze takie padło mnie objechało proszę o pomoc ???????? (jeśli wsadziłem to w zły temat proszę to przenieść)
  9. dzięki koledzy chyba se odpuszczę te 2.2t a co myślicie o 2.7 BI TURBO czy będzie z nim dużo problemów myślę tu o zakupie całego samochodu np. http://otomoto.pl/audi-s4-anglik-z-angli-2-7-bi-turbo-C7415071.html i przewalić z niego wszystko jak leci czy się spotkaliście gdzieś opisem całej takiej operacji
  10. a kupić całe S4 na przykład takie i przekładać http://otomoto.pl/audi-s4-anglik-z-angli-2-7-bi-turbo-C7415071.html czy będzie dużo problemów konstrukcyjnych bo czasu na pewno to dużo zajmie
  11. tak jak w temacie chcę zrobić przeszczep do mojego 2.8 q chcę wstawić coś takiego http://moto.allegro.pl/item612096137_silnik_audi_s4_s6_c4_aan_2_2t_2_2t_kompletny.html czy wo gule jest to możliwe i czy ktoś już to robił
  12. kolego niedawno miałem podobne objawy w swoim 2,8 Q rozsypała się podpora wału kardana wystarczy wejść pod samochód odkręcić osłonę 4 śrubki na klucz 10 i obejrzeć podporę jeśli guma jest porwana lub wał ma spore luzy góra duł to na 100% podpora jeśli to podpora to masz problem bo niema do kupienia samej podpory nawet w serwisie i nie próbuj wstawiać używanej podpory bo to niema sensu ja zrobiłem to tak kupiłem podporę od Mercedesa C klasa łożysko jest trochę węszę ale to nic nie przeszkadza ze starej podpory wywaliłem łożysko wyskrobałem gumę i wprasowałem podporę od meska w obudowę od audi oczywiście z podpory od meska będziesz musiał wywalić mocowanie jest ono zgrzane na 6 zgrzewów pamiętaj żeby dobrze rozwiercić zgrzewy koszt naprawy w ASO 4000. PLN mój sposób 200. PLN [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 21:52_________________________________________________ napisz jak rozewrzałeś problem
  13. siema wszystkim nazywam się Janusz od niedawna jeżdżę audi a4 2,8 V6 174 km I już mam problemy a dokładnie podpora wału kardana jest do wymiany i nigdzie jaj nie mogę dostać . w serwisie mi powiedzieli ze jest ale tylko w komplecie z całym wałem (bardzo droga) POMOCY !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...