Wojto

Pasjonat
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Lokalizacja
    Kraków

Auto

  • Model
    Honda
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rocznik
    2011
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

312 wyświetleń profilu
  1. Wojto

    Rower kupiony, teraz nie mogę się doczekać pierwszego wyjazdu...
  2. Wojto

    Przymierzyłem się do rozmiaru M Canyona 6,0 al, w wersji wmn. Wydaje się, że ten rozmiar będzie jednak ok.
  3. Wojto

    Wielku dzięki stanley, nie pozostaje mi nic innego jak się przymierzyć. A z tymi ramami alu czy carbon to co osoba to inna opinia, jedni że carbon dużo lepszy drudzy że lepsze dobre al niż kiepski węgiel, itd itp
  4. Wojto

    Interesuje mnie np. konkretnie ten rower: https://www.olx.pl/oferta/canyon-endurace-al-7-0-2018-CID767-IDx2EXK.html Budżet to do około 4000 zł, chciałbym geometrie endurance, nie zamierzam się ścigać, chce jeździć rekreacyjnie, do 100 km na dzień. Mam 180 cm wzrostu i ważę 82 kg. Ten z linka teoretycznie byłby ok, ale gość jest tylko o 2cm wyższy i pisze że jest za mały...wg canyona rozmiar m byłby idealny ale trudno zdecydować bez przymierzenia i porady eksperta...
  5. Wojto

    Witajcie rowerzyści. Jesienią po wieloletnich przygodach z rowerami górskimi i crossowymi "zachorowałem" na szosę... I stoję teraz przed dylematem, chce kupić szosę i nie wiem na co się zdecydować. Nowy rower z gorszym osprzętem czy używany z lepszym... Jako nowy myślę o ramie alu i osprzęcie tiagra, w grę wchodzą rowery typu endurance np. Merida Scultura 300, Giant contend, Canyon Al 6,0 Endurace. W cenie tych nowych rowerów mógłbym kupić używany na ramie karbonowej tylko zawsze kupując używane jest jakieś ryzyko. Doradźcie czy macie jakieś doświadczenia z tymi szosówkami co wymieniłem, a może ktoś ma coś fajnego, pewnego do sprzedania. Na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego roweru z ramą karbonową? dzięki z góry za pomoc.
  6. Nawet jak wilgoć wejdzie to jak jest prawidłowa wentylacja wełny to wyschnie...
  7. Wojto

    Wybieram się w tym roku po kilku letniej przerwie. Pewnie skorzystam z tej propozycji objazdu, dzięki.
  8. To już zamiast kartongipsu wykończ to drewnem, wtedy będzie ciekawie...
  9. Ma być szczelnie, folia im grubsza nie jest bardziej szczelna, ale bardziej odporna na uszkodzenia. Na i izolację poziomą daje się papę termozgrzewalną. Folię daje się jak ma być tanio i szybko
  10. Wojto

    To jak to w końcu jest z tym dieslem i nowymi badaniami. Zakładając, ze auto jest 100% sprawne ale nie ma dpf'a to w końcu wykryją to podczas badania na stacji czy nie?
  11. I jeszcze zejść niżej do piwnicy...
  12. Wojto

    Kiedyś miałem Bridgestone potenza re50a i znikły jeszcze szybciej niż Continental. Na domiar złego jeszcze zząbkowały. Podobno conti nie ząbkują...
  13. Wojto

    Każda opona się zużywa ale Conti wyjątkowo szybko. Co do tych Michelin to ciekawe jak to się sprawdzi w praktyce.
  14. Wojto

    Bieżnik to nie wszystko. Z jakiegoś powodu ktoś je sprzedaje...
  15. Wojto

    Nie jest to takie oczywiste. Conti wygrywają testy bo są zrobione pod kątem parametrów jak są nowe... Na przykład conti SC5 Zużywają się bardzo szybko i bardzo szybko tracą swoje dobre właściwości. Wyleczyłem się z nich po przetestowaniu dwóch kompletów i więcej nie kupię letnich Continentalów. Teraz zamówiłem Falken Azenis FK 510. Tańsza opona ale bardzo chwalona. Eksploatacja zweryfikuje czy wybór był dobry.