Skocz do zawartości

k03nrAd4lvarob6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k03nrAd4lvarob6

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia k03nrAd4lvarob6

0

Reputacja

  1. Też mam 1.8t avj quattro 5manual z programem na 190 koni... Kilka dni temu założyłem instalacje KME nevo + barakuda130 do butli wchodzi 46,5L Zrobiłem w trasie na tym 350km, 130km/h tempomat, obr ~3800... brakuje 6biegu ? Myślę że przy 100-110 spali mniej Ale wynik chyba taki rozsądny...
  2. Zamówiłem ! Tylko jeden sklep miał zamiennik za 13zl ... no i pewnie audi ma ... Ciekawe za ile Dziękuję i pozdrawiam
  3. Witam, na zgięciu tego elementu jest pęknięcie, szukam takiego węża ale nie znam numeru katalogowego ani jego oficjalnej nazwy, pomoże ktoś ?
  4. Jak już będziesz w pełni usystasy... Usatysfakcjonowany w kwestii wizualnej to pobaw się z silnikiem, super rozwojowa baza do tuningu... Ale... Ty to na pewno wiesz 1.8T w cabrio... Przypadek? Nie sądzę "" B-)
  5. Okazało się że mechanik nie zakręcił dwóch obejmuje przy Intercoolerze... Wrrr... Do tego na pewno pomogło płukanie zaworu DV... Auto jedzie jak trzeba:) ale czeka na nowy ori DV Bardzo dziękuję za pomoc !!!
  6. Zawór DV nie trzyma ciśnienia ... Właśnie moczy się w ropie.... Jeśli nic nieda to może ma ktoś sprzedać ? Z okolic Radomia/Kielc hmmm na już ?:)
  7. Wpisałem w google zawór DV oraz n75, i znalazłem podobne posty z 2012r :p, ...w miejscu gdzie jest DV (chyba) zauważyłem zapocenie, jutro rano to sprawdzę, Bardzo Dziękuję za podpowiedzi, czekam na więcej bo może ktoś wie coś więcej
  8. No no czasem właśnie taki a'la blow off jest jak dluzej go potrzymam, może jak chłopaki składali przód po wymianie rozrządu to coś źle spasowali
  9. Witam, w moim aucie pojawił się problem: zauważyłem że auto powyżej 2tys obr się Dławi, turbo dziura przy wyprzedzaniu ( aż strach) jeżdżę do 2200obr bo inaczej głośno świszczy.. dodam że auto było kupione od kolegi więc Pewniak, świeżo po wymianie rozrządu, auto dostało ostatnio w prawy wydech więc może coś się gdzieś rozszczelniło Brak LPG, silnik i turbo suche Turbo po regeneracji więc igła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...