Skocz do zawartości

czupurny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czupurny

Osiągnięcia czupurny

0

Reputacja

  1. witam, mam bardzo podobny problem co kolega Sigut a mianowicie jadac w trasie zapalila mi sie kontrolka plynu chlodzacego. Sprawdzilem i okazalo sie ze plynu wlasciwie nie ma, zaczalem szukac wyciekow lecz nie moglem nigdzie ich namierzyc. Dolalem plynu i zaczalem szukac wycieku. Zauwazylem iz widac krople spadajace z odpowietrznika zamieszczonego w zbiorniczku. Podlaczylem manometr i okazalo sie ze rzeczywiscie cisnienie w ukladzie chlodzenia przy dluzszej jezdzie z rpm ponad 2k powoli wzrasta co w konsekwencji powoduje wyrzucenie plynu na zewnatrz. Problemu nie ma przy jezdzie do 2k rpm natomiast wylacznie w przedziale 1,2-1,8k rpm obroty skacza (w gore). Zapytalem 2 magikow z 2 roznych aso i odpowiedzi byly rozne: 1 - uszczelka pod glowica 2 - uszkodzona pompa wodna troche poczytalem na ten temat. podejrzewalem glownie termostat ktory zostal wymieniony (nie pomoglo). Nie podejrzewalem uszczelki gdyz nie bylo typowych objawow: bialy dym, brudny plyn g12... W pompe wodna nie chce mi sie uwierzyc jakos gdyz na logike biore: brak obiegu wody = wzrost temp a tu temp wsrata do ok 110C wylacznie w chwili kiedy zaczyna brakowac plynu, obrotow jest wiecej niz 2k lecz po zejsciu z obrotow temp natychmiastowo wraca do 90C dodam tylko iz samochod nie jest "palowany" nic przy glowicy nie bylo robione etc. Jedynie jakies 10k km temu robilem rozrzad gdzie byla wymieniana rowniez pompa. co o tym sadzicie bo prawde mowiac nie wiem co mam czynic...
  2. czupurny

    [B5 AJM] Rozrzad

    ok, dzieki za porade. Jak dawalem tam na pierwszy przeglad po sprowadzeniu niuni to takie papiery dostalem. Tam jak mowie pracuje znajomy. Moze nie az tak bliski ale... natomiast piszecie troche OT. Poszukuje gdzie w wawce (lub obok) mozna nabyc tanio ori czesci do tego.
  3. czupurny

    [B5 AJM] Rozrzad

    Syn sasiada mojej babci (wiem wiem brzmi jak w wenezuelskiej telenoweli ) pracuje w ASO na chelmzynskiej (Gajewska) i tam go chcialem oddac. Ale za czesci mi troche bekneli wiec poszukuje u innych zrodel. Dzieki za podpowiedz
  4. czupurny

    [B5 AJM] Rozrzad

    Witam, potrzebuje w miare pilnie wymienic rozrzad w swojej niuni gdyz juz ten czas powoli sie zbliza a ostatnio zaczely sie pojawiac niepokojace zgrzyty w przedziale 2-2,5k rpm. Doczytalem sie ze moze to byc zuzyty napinacz paska. Nie chce obudzic sie pewnego dnia z "reka w nocniQ" dlatego wole to zrobic jak najszybciej. Szperalem po forum ale od czasu przenosin nie moge odnalezc gdzie w wawie mozna byloby nabyc komplecik do rozrzadu. Rozrzad dla bezpieczenstwa w razie niepowowdzenia (co juz mi sie kiedys zdarzylo - nie w - Seat Ronda) wole jednak zrobic w ASO... Pomozecie?
  5. bylem... zrobilem... (no moze nie ja osobiscie) i na swiatlach zwyciezylem... tak by osobom ktore przytrafi sie cos podobnego dodam ze problem okazal sie w 2 kabelkach: - uszkodzony kabelek przy kostce od zaworu N75 (o ile dobrze zrozumialem) - uszkodzony przewod cisnienia dolotowego przy turbince wlaczal sie tryb awaryjny i autko dzialalo jak stare dobre FSM swieta racja zaraz jade w trase to potestuje ale odczucia po wyjechaniu od fachowcow pozytywne... niestety toszke mnie to kosztowalo... ale lepsze to niz naprawa/wymiana skrzyni czy sprzegla...
  6. jutro jade do Diagtronika ale napisalem tego posta bo moze ktos by mnie nastawil psychicznie czego mam sie spodziewac... przy okazji SebMis, jakis czas temu, polecil mi ich na ustawienie kata wtrysku bo przy podlaczeniu do VAGa cos tam bylo nie "halo" tak wiec przy okazji postaram sie to zrobic... o ile mnie pustki w kieszeni po tajemniczej usterce nie napotkaja...
  7. Od wczoraj mam problem z moja niunia podczas jazdy praktycznie bez zadnej zauwazalnej(przynajmniej dla mnie) przyczyny audik przestaje jechac, wyglada tak jakby przechodzil w tryb serwisowy i rozpedzenie go do 100 km/h(jadac 50) graniczy z cudem Najprostszym lekarstwem(niestety chwilowym) jest wylaczenie kluczyka i po odpaleniu jest ok. Nie stety nie mam w tej chwili mozliwosci podlaczenia go pod vaga a z informacji ktore znalazlem na forum wynika ze moze to byc: "problem z zapieczonymi kierownicami spalin w turbinie" lub zawór N75. Czy mam racje? czy kts jest w stanie podpowiedziec mi co nalezalo by sprawdzic? z góry dzieki..
  8. takie z Was kozaki i cfaniaki a jak ktorys tam rzucil ze kobiety ida z wozkami to Was jakis taki lekki strach przeleciaz ze o czyms nie wiecie
  9. o masz... to byly Wasze kobiety? upsss a ja myslalem ze kelnerki z promy
  10. milo bylo Was poznac... i Wasze cacka naturalnie rowniez :biggrin:
  11. poprosze na prv ja postaram sie byc na czas... tzn na 19 bo rozumiem ze o 19 start ? jakby byla mozliwosc podpiecia o vag'a bylbym zobowiazany bo ta moja bestia pije jak smok a w aso powiedziano mi ze wszystko jest ok... cos mi sie wierzyc nie chce... (watek juz poruszalem)
  12. to moze zabrac telebim? albo z Lazienkowskiej 3 zapozyczymy
  13. witam... chetnie bym sie "rozdziewiczyl" i w koncu wybral jutro na spocik ze swoja srebrna niunia... o ile oczywiscie bede mile widziany
  14. tak udalo mi sie... cena ok 30zl za caly komplet.
  15. Hej, Mam zamiar wymienic u siebie z tylu klocki hamulcowe. Okazalo sie ze konieczna bedzie rowniez wymiana tych gumowych oslonek przy tloczkach. Jezdzilem po sklepach w warszawie i nigdzie nie mozna tego kupic od reki. Chcialem to dzis wymienic. Czy ktos nie orientuje sie gdzie takie cos mozna zakupic w wawie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...