czupurny 0 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Od wczoraj mam problem z moja niunia podczas jazdy praktycznie bez zadnej zauwazalnej(przynajmniej dla mnie) przyczyny audik przestaje jechac, wyglada tak jakby przechodzil w tryb serwisowy i rozpedzenie go do 100 km/h(jadac 50) graniczy z cudem Najprostszym lekarstwem(niestety chwilowym) jest wylaczenie kluczyka i po odpaleniu jest ok. Nie stety nie mam w tej chwili mozliwosci podlaczenia go pod vaga a z informacji ktore znalazlem na forum wynika ze moze to byc: "problem z zapieczonymi kierownicami spalin w turbinie" lub zawór N75. Czy mam racje? czy kts jest w stanie podpowiedziec mi co nalezalo by sprawdzic? z góry dzieki.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audia4s4 0 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Musisz poszukac warsztatu i podpiąć pod VAG-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
czupurny 0 Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 jutro jade do Diagtronika ale napisalem tego posta bo moze ktos by mnie nastawil psychicznie czego mam sie spodziewac... przy okazji SebMis, jakis czas temu, polecil mi ich na ustawienie kata wtrysku bo przy podlaczeniu do VAGa cos tam bylo nie "halo" tak wiec przy okazji postaram sie to zrobic... o ile mnie pustki w kieszeni po tajemniczej usterce nie napotkaja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 9 Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 jutro jade do Diagtronika ale napisalem tego posta bo moze ktos by mnie nastawil psychicznie czego mam sie spodziewac... przy okazji SebMis, jakis czas temu, polecil mi ich na ustawienie kata wtrysku bo przy podlaczeniu do VAGa cos tam bylo nie "halo" tak wiec przy okazji postaram sie to zrobic... o ile mnie pustki w kieszeni po tajemniczej usterce nie napotkaja... spodziwac sie mozna wszystkiego .... wszystko juz chyba było napisane na ten temat chyba cos Ci sie pomyliło ... u Ciebie nie ustawia sia kata wtrysku bo masz PD-ka ... (chyba ze SebMis'owi cos sie pomyliło ) ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 piorytet to podpiąć pod VAGa zapewne na spocie w W-wie chłapaki by ci namierzyli problem i co najwyżej za piwko a u mechanika za samą diagnosykę zabulisz - to tak na marginecie odnośnie pustki w kieszeni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czupurny 0 Posted June 14, 2007 Author Share Posted June 14, 2007 bylem... zrobilem... (no moze nie ja osobiscie) i na swiatlach zwyciezylem... tak by osobom ktore przytrafi sie cos podobnego dodam ze problem okazal sie w 2 kabelkach: - uszkodzony kabelek przy kostce od zaworu N75 (o ile dobrze zrozumialem) - uszkodzony przewod cisnienia dolotowego przy turbince wlaczal sie tryb awaryjny i autko dzialalo jak stare dobre FSM chyba cos Ci sie pomyliło ... u Ciebie nie ustawia sia kata wtrysku bo masz PD-ka ... (chyba ze SebMis'owi cos sie pomyliło ) ... swieta racja zaraz jade w trase to potestuje ale odczucia po wyjechaniu od fachowcow pozytywne... niestety toszke mnie to kosztowalo... ale lepsze to niz naprawa/wymiana skrzyni czy sprzegla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted June 15, 2007 Share Posted June 15, 2007 - uszkodzony kabelek przy kostce od zaworu N75 (o ile dobrze zrozumialem)- uszkodzony przewod cisnienia dolotowego przy turbince Pierwszy problem jak i drugi łatwe do wykrycia ale z VAGiem (choć dla drugiego nie konieczne). Co do drugiego to przewód ciśnienia wylotowego z turbiny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now