Jump to content
IGNORED

[B5 AJM] BRAK(po)MOCY !!


czupurny
 Share

Recommended Posts

Od wczoraj mam problem z moja niunia :( podczas jazdy praktycznie bez zadnej zauwazalnej(przynajmniej dla mnie) przyczyny audik przestaje jechac, wyglada tak jakby przechodzil w tryb serwisowy i rozpedzenie go do 100 km/h(jadac 50) graniczy z cudem :foch:

Najprostszym lekarstwem(niestety chwilowym) jest wylaczenie kluczyka i po odpaleniu jest ok.

Nie stety nie mam w tej chwili mozliwosci podlaczenia go pod vaga :( a z informacji ktore znalazlem na forum wynika ze moze to byc: "problem z zapieczonymi kierownicami spalin w turbinie" lub zawór N75.

Czy mam racje? czy kts jest w stanie podpowiedziec mi co nalezalo by sprawdzic? z góry dzieki..

Link to comment
Share on other sites

jutro jade do Diagtronika ale napisalem tego posta bo moze ktos by mnie nastawil psychicznie czego mam sie spodziewac...

przy okazji SebMis, jakis czas temu, polecil mi ich na ustawienie kata wtrysku bo przy podlaczeniu do VAGa cos tam bylo nie "halo" tak wiec przy okazji postaram sie to zrobic...

o ile mnie pustki w kieszeni po tajemniczej usterce nie napotkaja...

Link to comment
Share on other sites

jutro jade do Diagtronika ale napisalem tego posta bo moze ktos by mnie nastawil psychicznie czego mam sie spodziewac...

przy okazji SebMis, jakis czas temu, polecil mi ich na ustawienie kata wtrysku bo przy podlaczeniu do VAGa cos tam bylo nie "halo" tak wiec przy okazji postaram sie to zrobic...

o ile mnie pustki w kieszeni po tajemniczej usterce nie napotkaja...

spodziwac sie mozna wszystkiego .... wszystko juz chyba było napisane na ten temat :wink:

chyba cos Ci sie pomyliło ... u Ciebie nie ustawia sia kata wtrysku bo masz PD-ka :tongue:...

(chyba ze SebMis'owi cos sie pomyliło ) ... :wink:

Link to comment
Share on other sites

piorytet to podpiąć pod VAGa zapewne na spocie w W-wie chłapaki by ci namierzyli problem i co najwyżej za piwko a u mechanika za samą diagnosykę zabulisz - to tak na marginecie odnośnie pustki w kieszeni.

Link to comment
Share on other sites

bylem... zrobilem... (no moze nie ja osobiscie) i na swiatlach zwyciezylem... :tongue::cool:

tak by osobom ktore przytrafi sie cos podobnego dodam ze problem okazal sie w 2 kabelkach:

- uszkodzony kabelek przy kostce od zaworu N75 (o ile dobrze zrozumialem)

- uszkodzony przewod cisnienia dolotowego przy turbince

wlaczal sie tryb awaryjny i autko dzialalo jak stare dobre FSM ;)

chyba cos Ci sie pomyliło ... u Ciebie nie ustawia sia kata wtrysku bo masz PD-ka ...

(chyba ze SebMis'owi cos sie pomyliło ) ...

swieta racja :bicz:

zaraz jade w trase to potestuje ale odczucia po wyjechaniu od fachowcow pozytywne...

niestety toszke mnie to kosztowalo... ale lepsze to niz naprawa/wymiana skrzyni czy sprzegla...

Link to comment
Share on other sites

- uszkodzony kabelek przy kostce od zaworu N75 (o ile dobrze zrozumialem)

- uszkodzony przewod cisnienia dolotowego przy turbince

Pierwszy problem jak i drugi łatwe do wykrycia ale z VAGiem (choć dla drugiego nie konieczne). Co do drugiego to przewód ciśnienia wylotowego z turbiny

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...