Skocz do zawartości

krzysztof.mk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztof.mk

Osiągnięcia krzysztof.mk

0

Reputacja

  1. miałem podobny problem z odpalaniem w oplu, po wymianie przepływki ustąpiło
  2. Mam pytanie do osób które regenerowały odbłyśnik reflektora soczewkowego, z jakiego materiału jest wykonany (plastik,stal).
  3. na kazdym ze zdjec( byc moze poza ostatnim) jest przedstawione swiatlo miijania Wskazuje na to ksztalt wiazki swiatla uformowany na scianie ta może troche przypomina prawidłową wiązke ,bo pozostale ani troche http://i59.photobucket.com/albums/g297/jvxdriver/LensTest/Set2/DSC_0601h.jpg to jest prawidlowa wiazka światła http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/14945.H7.kontra.D2S tak na konoiec jeśli to nie tajemnica to może podaj namiar gdzie regenerowałeś swoje .
  4. HiRide prosze : http://i59.photobucket.com/albums/g297/jvxdriver/LensTest/Set2/DSC_0560h.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g297/jvxdriver/LensTest/Set2/DSC_0601h.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g297/jvxdriver/LensTest/Set2/DSC_0528h.jpg http://img107.imageshack.us/img107/9518/dsc0066x.jpg Jesli masz szczelne lampy to może niemasz się czym martwić ,ale choć raz ci zaparowala to już powinieneś się martwić bo jest nie szczelna.Żeby uzyskać lepszy efekt świecenia to wystarczy pobawić się ogniskową .Przesuwając żarnik o dwa milimetry można zyskać sporo luxów.
  5. Te fotki napewno są swiatłami drogowymi. http://wesem.pl/galeria/galeria/duze/64.jpg , tak wygląda prawidlowo świtło mijania.Wracając do regeneracji to firma pana Huberta nie jest wstanie polepszyć jakości świecenia,na krótki czas może dorówna parametrom fabryczym.Każdy reflektor montowany w nowym samochodzie ma Homologację ,w ktorej jest określony zakres luxów w których ma się zmieścić. Oczywiście do odpowiednich rodzajów są inne zakresy(halogeny,mijania,drogowe).Wracając do zabezpieczenia NaOH2‰ te dwa promile to jest niewielki procent tego co znajduje się w zimie na drodze.
  6. Nietwierdze że Hella,Valeo czy Bosch są najlepsze, twierdze że na pewno robią lepsze lampy od http://www.regeneracja-hc.com/. Proponuje lampę po regeneracji poddać dwum testom.Pierwszy test polega na zbadaniu adhezji warstwy alu do powierzchni reflektora.Drugi test polega na na zbadaniu zabezpieczenia zanurzając odbłyśnik w rostworze NaOH2‰(3 godz bez śladu erozji alu musi wytrzymać).Co do zabezpieczenia przez firmy produkujące reflektory samochodowe odbywa się to tak. Cały proces jest prowadzony w komorze próżniowej po napyleniu alu jest nakładana warstwa polimeru który odpowiada za zabezpieczenie, niektórzy producenci dodatkowo zabezpieczają tlenkiem krzemu.Co do fotek które zamieściłeś z testów to za układ strumienia światła odpowiadają ryfle na szkle, bądz na reflektorze w nowych wersjach optyki samochodowej. http://wesem.pl/galeria/1
  7. Mam spore doświadczenie w dziedzinie optyki samochodowej i muszę wam powiedzieć, że regenerowane lampy będą świeciły dobrze jeden sezon góra dwa. Estetyka wykonania to nie wszystko, a to oferują firmy, które regenerują. Podstawą jest odpowiednie zabezpieczenie warstwy aluminium, a Hella,Valeo czy Bosch to oferują.Firmy, które produkują reflektory samochodowe mają wyśrubowane normy jakościowe, które muszą spełniać. Niestety lampa jak i samochód też się zużywa.
  8. Witam, regeneracja wykonywana przez pana Huberta "http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html" jest niestety krótko trwała. Wnioskuje to po opisie technologi jaką stosuje.Warstwa aluminium która jest naniesiona na odbłyśnik powinna być zabezpieczona przed warunkami atmosferycznymi oraz promieniami UV.Zabezpieczenie jakie się stosuje jest wykonywane specjalnymi polimerami które są nakładane na aluminium, dodatkowo też można zabezpieczyć tlenkiem krzemu.Tak zabezpieczona lampa do której się stosuje żarówki o odpowiedniej mocy wytrzyma bez problemu 10 lat. W opisie technologi pana Huberta niema słowa o zabezpieczeniu, taka lampa może wytrzymać około dwóch lat, nie poleca zabezpieczenia warstwy aluminium lakierem bezbarwnym, bo lakier zostanie spalony i lampa ściemnieje.Nie wolno pod żadnym pozorem przecierać ,dotykać warstwy aluminium.
  9. Witam serdecznie od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 b6 2,5tdi Quatro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...