Skocz do zawartości

Mefistoksk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mefistoksk

Osiągnięcia Mefistoksk

0

Reputacja

  1. kraków na szczęście narazie deszczowy a nie śnieżny bo na 18stkach pomimo quattro mógłby się ślizgać bo o hamowaniu nie mówie . jestem optymistą i nie zmieniam już na zimę . sezon wiosenny rozpoczoł sięu mnie już 2 tyg temu
  2. lusterka spoko , lampy no cóż takie założył poprzedni właściciel . pocieszające jest to że na postojowych i stopach są ledy i w nocy wyglądają fajnie , narazie są ważniejsze wydatki niż zmiana lamp ,przód koza straszna niebawem może i pójdzie tak jak tył w dół na jakimś gwincie
  3. Witam W końcu dla mnie rozpoczął się sezon letni więc mogłem porobić jakieśszybkie foty i wystawić mój nabytek do waszego działu ... Jak na razie wrzucę kilka fotek i szybkie dane : Silnik / Skrzynia : 2.5 TDI 150 KM Skrzynia 6-cio biegowa Manualna Napęd : Quattro Zawieszenie : Przód niestety seria bo ktoś zmienił TYŁ gwint co by koła siadły Koła : 18 " Borbet 8" Oponki 225/40 Car Audio: Oryginał Audi Bose ze zmieniarką i subwooferem Foty:
  4. na ciepłym odpiąłem wtyczkę od grzania siec i auto zapaliło normalnie czyli raczej pompa ... aczkolwiek zauważyłem ze nie dzieje się to cały czas tylko sporadycznie ... powiedzcie mi czy to na pewno pompa czy jeszcze coś sprawdzić bo byłem kolesia co zajmuje się regeneracją pomp podpiął kompa i powiedział że pompa jak pracuje ... 4 pytania: 1. czy to na pewno pompa ?? 2. czy sama regeneracja sterownika pomoże na jakiś czas bo nie ukrywam ze dopiero wymieniłem wałki i chciałbym jeszcze pojeździć 3. są na allegro moduły które oszukują czujnik grzania świec na ciepłym silniku , po odpięciu czujnika też zapala ... pytanie czy jak sobie zrobię wyłącznik jakiś ręczny tego czujnika ( bo pewnie tak samo będzie działało jak ten moduł a nie chce ingerować w kompa i zwiększać dawkę paliwa na kompie )to na chwile odłożę jakoś regeneracje pompy czy coś przez takie zapalanie mogę uszkodzić i ma to wpływ na jakieś elementy silnika ?? 4.jakie są kolejne objawy pompy żeby wiedzieć że to już tuż tuż ?? od razu nie zapale bo padnie czy coś zauważę innego ??
  5. a jak te logi mam zrobic ?? w co wejsc w vagu zeby mi to wyszlo takie jak potrzeba ?? tak przed wymianą wałków było wszystko ok a teraz jak zapale rano to kopci , jak chwile postoi to zaczynają mu skakać lekko obroty no i jak sie zagrzeje to ma problem z odpalaniem , wszystkie te oznaki wyszly po "naprawie" auta ... aha wymieniany tez był termostat więc to odpalanie mogło być wcześniej tez uszkodzone bo jak kupiłem auto to termostat był uszkodzony i grzał się na max 80 stopni a problemy z odpalaniem są tylko jak osiągnie temperature 90 stopni . ale napewno nie kopcił ... i tak jak pisałem wcześniej auto postoi 15 min i wszystko wraca do normy
  6. kilku mechaników twierdzi że to już są oznaki padającej pompy wtryskowej . pytanie też brzmi czy może to być spowodowane uszkodzonym sterownikiem pompy ?? bo nie wiem czy wystarczy że zregeneruje sam sterownik za 300zł czy musze całą pompe za ok 2500zł :/
  7. tak czytałem to właśnie dzisiaj . jutro to sprubuje zrobić i dam znać jaki efekt[br]Dopisany: 15 Luty 2011, 00:43_________________________________________________no i odpowietrzyłem sposobem z pompką (odsysaczem ) i nic nie pomogło . nadal jak auto postoi już z 2 minuty to kręci długo zanim odpali . im dłużej postoi tym szybciej odpala. po 20 min już wszystko wraca do normy . no i auto nadal po zapaleniu rano przy mrozach puszcza dymka i to takiego sporego POMOCY !! [br]Dopisany: 17 Luty 2011, 19:37_________________________________________________i jak ?? potrafi ktoś mi pomóc ??
  8. no kąt wtrysku rzekomo jest ok . a dawka startowa słyszałem o tym no ale to podobno jest już drutowanie pompy a skoro jest dobra to coś przyczyną jest aha w serwisie powiedzieli że mam do wymiany przepływomierz ale to raczej nie ma wpływu na to odpalanie prawda ??
  9. filtr bosha . jak mogę odpowietrzyć dokładnie układ bo tak faktycznie zapowietrzył się zresztą wiadomo że przy wymianie wałków to wszystko rozkręcali no ale ktoś mi mówił że jak zapali to chwile pochodzi i sam się odpowietrzy teoretycznie wydawało mi sie a może i nie że jak wymieniłem filtr i miałem pół baku było wszystko dobrze palił od aż do momentu gdy znowu zatankowałem do pełna i już nie mogłem odpalić na stacji
  10. Witam Mam taki problem . Jestem posiadaczem 2.5 TDI - uprzedzam pytania i odpowiadam : tak kupiłem go z pełną świadomością jego wad jak i tych niewielu zalet Wymieniałem po zakupie rozrząd i paski klinowe . przy okazji zrobiłem wałki bo już nosiły ślady wycierania więc postanowiłem że skoro silnik jest rozkręcony warto to zrobić ... przy okazji całego remontu zrobiłem również termostat bo auto nie mogło się dogrzać czyli nie łapało temperatur 90 stopni . po wymianie wszystkiego okazało się że auto ma problem z zapalaniem na ciepłym silniku przez ok 20 min i jeszcze kilka objaw których nie miałem tzn. : Wsiadam rano i zapalam auto - pani bardzo ładnie ale robi się chmurka za nim której nie miałem przed remontem Jeśli auto stoi zapalone na zimnym silniku a ja go np odśnieżam to po chwili zaczynają falować leciutko obroty tak mniej więcej 700-800 do momentu aż nie ruszę pojazdem - też tego nie było wcześniej Samochodzik jeździ nie ma problemu z mocą jak i z zapalaniem nawet przy -20 stopniach . problem zaczyna się jeśli auto nagrzeje się do 90 stopni , zgaszę - odczekam z 2-3 min i probuje zapalić ... wtedy auto zaczyna kręcić ok 7-10 sek zanim zapali , jeśli postoi tak już z 20 min to spoko pali tak jak rano . Auto było już u kilku mechaników i każdy rozkłada ręce ... były robione testy pompy wtryskowej , kąt ustawienia , zapłon wszystko jest jak najbardziej ok , wymieniałem filtr paliwa , sprawdzane wtryskiwacze które nie leją i wszystko jest ok Zauważyłem też efekt w momencie zapalania właśnie tego gdy nie chce zaskoczyć że jak tak długo kręci słychać tylko silnik i w pewnym momencie zaczyna coś cykać i auto odpala , na zimnym to "cykanie" słychać cały czas a tutaj jest efekt taki jakby się pojawiało po chwili . dźwięk dobiega tak jakby z prawej strony silnika czyli tak jakby przed pasażerem w silniku Nie wiem czy stało się to po wymianie wałków bo tak jak mówie wcześniej też miałem uszkodzony termostat więc auto nie grzało się do 90 stopni choć wydaje mi się że przy mniejszych temperaturach silnika też jest problem z tym zapalaniem Dodam że usterka nie występuje w momencie gdy zapale auto i przejadę kawałek tylko gdy osiągnie jakąś tam temperaturę bliżej 90 stopni
  11. no ja niestety znowu się nie pojawie :/ może uda mi się w ostatni weekend zjawić w tym miesiącu tak co by nie było że się nie integruje
  12. tak czytam i czytam i się zastanawiam czy któraś rada jest dla mnie dobra : Mianowicie mam nasz kochany silnik 2.5 i auto odpalało w miarę normalnie bez znaczenia czy zimny czy ciepły. robiłem teraz to co czeka każdego kto ma 2.5 i chce nim jeździć czyli rozrząd i cały zestaw wałków ... po odebraniu auta auto ciężko zapala na ciepłym ale tylko jak postoi chwile. bo jak jest ciepły i postoi z godzinę to już pali normalnie ... w warsztacie powiedzieli że zapowietrzył im się układ paliwowy no bo wszystko było porozpinane , było paliwa ok 1/4 baku i też mieli problem z odpaleniem .... co jest przyczyną?? mogę jakoś odpowietrzyć układ paliwowy ?? czy zatankowanie do pełna coś pomoże ??
  13. również dzięki za spota miło było was poznać i mam nadzieje że do zobaczenia oczywiście na tyle na ile czas pozwoli a przede wszystkim praca . Szczególne podziękowania dla kolegów co biernie jak i czynnie zainteresowali się grzebaniem w moim autku Jak wspomniałem pracuje w Media jak i sprzedaje części do samochodów więc jeśli moge jakoś pomóc to chętnie Pozdrawiam Sławek
  14. witam czy jutro tzn w niedziele 02.01.2011 robicie spota bo chętnie bym wpadł przywitać się i posłuchać rad fachowców na temat mojego zakupu Pozdrawiam
  15. Witam Mam Na Imie Sławek, jestem z Krakowa i dokładnie od dnia 30.12.2010 jestem (mam nadzieje) szczęśliwym posiadaczem Audi Pojazd Jaki Zakupiłem to Audi A4 Avant 2.5 TDi Quattro z 1998r . Liczę Że Będzie Sie Dobrze Spisywał Moje wcześniejsze autko to Mercedes Benz W210 e240 2.4v6 + LPG również kombi z 1998r. Jeśli macie jakieś dla mnie pierwsze rady apropo zakupionego auta na co uważać itp to chętnie przyjmę Pozdrawiam i do zobaczenia w postach Naczytałem się trochę właśnie u was na forum o moim silniku ... czy aż tak tragicznie trafiłem czy jak będę o niego dbał to trochę pojeżdżę ?? Pozatym może głupie pytanie ale jak sie daje żeby odpisać na na wątek bo nie mogę znaleźć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...