Skocz do zawartości

Thom4s

Pasjonat
  • Postów

    569
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Thom4s

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    CG

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Thom4s

    Nowe Audi A5 2017/2018

    Fotki Audi S5: http://www.autoexpress.co.uk/audi/a5/95769/new-audi-a5-and-s5-coupe-2016-unveilied-pictures
  2. Thom4s

    B6 DIVISION

    Musi być w systemie, przynajmniej w moim urzędzie tak było.
  3. Wydaje mi się, że korbowody też Ci wymienili, tak jak u mnie. Teraz między wymianami nie powinien ciągnąć oleju. U mnie 50 tys km po STAGE2 i nie mam żadnych problemów z olejem.
  4. Ja nie mam - MY2009. Nie bierze oleju, przejechałem dopiero niecałe 5 tys km i poziom cały czas MAX. Co prawda jest po gwarancyjnym Stage 2, ale problemu nie mam żadnego. Z tego co piszą niektórzy, to po takim dystansie powinien łyknąć ponad 5l oleju. Trasa 1200km i nic nie ubyło. Wynika z tego, że jak bierze olej, to trzeba robić Stage 2, czyli wymienić wadliwe pierścienie z tłokami i po problemie. U mnie wymienili chyba też korbowody. Wg mnie za***isty silnik.
  5. Uważam, że jest wręcz przeciwnie i wiem to po swoim przykładzie. Jak szukałem, to z tego samego rocznika można było dostać A4 za 42tys jak i 70tys. Różnica w cenie to właśnie silnik i wspomniane dodatki. Jak można wrzucić do jednego worka poleasingowego golasa i wypasionego S-line'a z mocniejszym silnikiem. Może większość szuka tylko nowszej budy, ale bardziej wymagający zawsze będą patrzeć na wypas i chętnie za niego dopłacą. Ja tak zrobiłem. Myślę, że jego autko spokojnie jest warte tych 60 tys.
  6. Bardzo podobna, ale mój był 2002r Dobrze wiedzieć, że zamiast 211 ma się 235km.
  7. Masz linka? Chętnie zobaczę co się z nią dzieje. Silniczek naprawdę fajny. Jak na tak ciężką budę, samochód jest zwinny i nie czuje się tej masy. Ciekawe jak będzie po programie. Z tego co czytałem, to te silniki fabrycznie mają bonusy, coś koło 220-225km w serii. Co jest nie tak z łańcuchem? Oświeci mnie ktoś?
  8. 10h brzmi na Salzburg albo Stuttgart..? Amsterdam - 1140km. Mój rekord to 9h od drzwi do drzwi, ale jechałem w nocy. Normalnie to 12h+.
  9. A nie było czasem tak, że te fotele, które wkleiłeś były opcją w RS-ach, a w standardzie były te co ja mam? Bo widziałem wiele RS6 z takimi fotelami jak u mnie... Tak jak pisałem, jedyne mody, które przewiduję to program i koła na wiosnę. Zastanawiam się też nad większym coolerem od 3.0 biTDI i downpipe takim -> http://allegro.pl/downpipe-audi-a4-a5-2-0-tfsi-katalizator-100cpsi-i5040351277.htmlbo to katalizator najbardziej blokuje przepływ spalin w tym silniku. Wydech zostaje na 100% ori, bo z tego co czytałem seryjny jest już dość luźny i daje radę. Poza tym nie chcę głośnego auta, bo w trasie głowa mi pęknie po 10h jazdy.
  10. Dzięki Jędrek. Padło na A4, bo bliżej, konkretny sprzedawca, niemalowana, ori przebieg i rozwiązany problem oleju. No i fajny wypas. Dobrą A4 podobnie jak A5 też ciężko znaleźć, jak się wie czego chce. Do Polski jeszcze na stałe nie zjechałem, po prostu częściej przyjeżdżam. Jak będę w kwietniu to zawitam na spot obowiązkowo. RS-owe fotele widzę bardzo pożądane na forum, ale fakt na długie trasy sprawdzają się idealnie, no i oczywiście w zakrętach.
  11. Wszystko co jest w wyposażeniu auta wyszło tak z fabryki, dlatego pewnie nie ma emblematów na fotelach. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze. Z furki jestem mega zadowolony, zważywszy, że jest to benzyna, tak jak szukałem.
  12. Myślę, że na wiosnę pokuszę się o program, no i chcę inne koła, może Rotor 19"... Jeszcze nie zdecydowałem. Dzięki Grzesiu.
  13. Jak by był S-tronic, też bym kupił, ale ten manual jest tak precyzyjny, że nie narzekam, najlepsza manualna skrzynia jaką jeździłem. Stage 2 był robiony przez poprzedniego właściciela, w historii serwisowej jest napisane " naprawa gwarancyjna - dobra wola producenta" Wymiana wadliwych części była przy 108tys km.
  14. 2009r mam zaznaczone w profilu. Foteli nie oddam, po 1100km podróży nic mnie nie bolało. Mają też sterowanie elektryczne.
  15. Witam, przedstawiam moje Audi. Tak jak w temacie. Silnik 2.0 TFSI 211KM 350Nm Zrobiony na gwarancji Stage 2, czyli wymiana wadliwych tłoków i pierścieni. Oleju póki co nie bierze, przejechane 2500km i cały czas poziom na MAX. Ori lakier na każdym elemencie i serwis do 140tys km. Obecny przebieg 156tys. Quattro Pełny S-line Sportowe fotele Navi 2G Bixenon Czarna podsufitka i wiele innych...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...